Crypto - Nieuws en algemene discussie

35% BTC
20% Cummies (laag begonnen maar heeft mijne portefeuille overgenomen met die boost)
20% ETH
10% BNB
10% Wex (komt van de winst van m'n cummies)
5% ADA
Heel klein beetje VET en Doge

35% BTC
20% Cummies (laag begonnen maar heeft mijne portefeuille overgenomen met die boost)
20% ETH
10% BNB
10% Wex (komt van de winst van m'n cummies)
5% ADA
Heel klein beetje VET en Doge
Ik had dat met ada. Ik stond 50/50 btc ada en nu 74%ada 26% btc... crazy feitelijk hoe ada gepumpt is het afgelopen jaar.

Originele aankoop was

45 BTC
30 ETH
17 ADA
8 DOT

ETH heeft nu BTC bijna ingehaald in mijn portefeuille.

Het is ook een geweldig teken dat BTC zo stabiel blijft terwijl ETH omhoog gaat.

Hoe tracken jullie je aankopen?

Zodat ik eigenlijk heel snel kan zien: ik heb op 01/05 14u 1 BTC gekocht aan …€ en die is nu …€.

Of is dit niet realistisch? Want dan je bv. makkelijker een deel terug verkopen als je weet dat dat deel ondertussen is verdubbeld (ik zeg maar iets).

Ben ik de enige met dogecoin? :D

Net een deel eruit gehaald. Een klein aantal laten staan wat er straks gaat gebeuren
Ik heb nog al mijn dogecoins, een 100tal gelukkig staat ze nog steeds op profit, omdat ik niet genoeg dogecoins heb om te swappen :wallbash:
Zijn er daar mogelijkheden voor om dit toch te kunnen doen? Zonder extra dogecoins te moeten bijkopen?

ETH 77%
BTC 18%
Tezos 4%
Cumrocket 1%

Is zo gegroeid, Eth heeft alles naar zich toe getrokken

Wanneer gaan cummies nu eens terug pumpen, want dit is maar triestig
Respecteer de price action.
Dit is een klassieke symmetrische triangle. Pump, dump, consolidatie, .... , breakout noor boven/beneden ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe tracken jullie je aankopen?

Zodat ik eigenlijk heel snel kan zien: ik heb op 01/05 14u 1 BTC gekocht aan …€ en die is nu …€.

Of is dit niet realistisch? Want dan je bv. makkelijker een deel terug verkopen als je weet dat dat deel ondertussen is verdubbeld (ik zeg maar iets).
delta App op gsm.
Daar geef je al je aankopen in, de waarde bij aankoop en volgens welke exchange hij moet volgen (of global average price)

Hoe komt het dat de APY op eleven.finance voor bnb-wex wlp staking maar blijft stijgen? Staat ondertussen op 43 miljoen % APY?

net 7500 PLE gekocht, eerste keer via ethereum moeten werken... man die gas fees...

nu, kheb mijn VET ervoor verkocht, want tzieter naar uit dat de snipers hun PLE verkocht hebben en dat het op de bodem zit. https://coinmarketcap.com/nl/currencies/plethori/

zoals ik dacht was het tbeste van niet op launch te kopen
Ik heb op de launch gekocht. Was x3 gegaan en dan m'n inleg (500 euro) eruit gehaald. Mijn 1000 euro winst is nu nog een 450, maar ik laat het nu gewoon staan. Free coins.
SXI is x5 gegaan. Maar was een gokje met 50 euro dus inleg eruit en laat ik nu ook gewoon staan.

Portfolio nog steeds gelijkaardig als enkele maanden terug, enkel wat meer BTC.

61% ETH
19% ADA
13% BTC
5% XTZ

en dan nog een beetje VET, ENJI, CHZ en HOT (minder dan 1% elk).

Hoe komt het dat de APY op eleven.finance voor bnb-wex wlp staking maar blijft stijgen? Staat ondertussen op 43 miljoen % APY?

Doordat het volume stijgt maar het aantal gestakte tokens in de liquidity pool niet evenredig is meegstegen.

Ik heb een aantal crypto's gekocht, maar ga niet daily nieuws erond checken. Dus ik wil gewoon holden zolang we in een bull market zitten. Nuja ik wil het begin van de bear market niet missen. Kan je ergens alerts instellen, zodat je een email krijgt wanneer X 30% zakt?

Wat doen jullie wanneer alles omlaag gaat(buiten buying the dip & hold)? Alles tijdelijk in USDT omzetten?

Thanks,

die wex is nog nergens listed he?
Je kan enkel terugswappen voor bnb?
Ik stake bij eleven en daar was gisteren stacked value 77 dollar en nu 94. Op welke metric baseren ze zich?

die wex is nog nergens listed he?
Je kan enkel terugswappen voor bnb?
Ik stake bij eleven en daar was gisteren stacked value 77 dollar en nu 94. Op welke metric baseren ze zich?

Enkel op Waultswap en Pancakeswap momenteel. Je kan naar alles swappen mits er voldoende liquiditeit is. Degene die ik al getest heb zijn Cake en BUSD, werkt perfect.

Terug
Bovenaan