Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha!Doge Dump Dump Dump. Profits naar ETH en dan naar ADA. I approve.
Ik had dat met ada. Ik stond 50/50 btc ada en nu 74%ada 26% btc... crazy feitelijk hoe ada gepumpt is het afgelopen jaar.35% BTC
20% Cummies (laag begonnen maar heeft mijne portefeuille overgenomen met die boost)
20% ETH
10% BNB
10% Wex (komt van de winst van m'n cummies)
5% ADA
Heel klein beetje VET en Doge
Ik heb nog al mijn dogecoins, een 100tal gelukkig staat ze nog steeds op profit, omdat ik niet genoeg dogecoins heb om te swappenBen ik de enige met dogecoin?
Net een deel eruit gehaald. Een klein aantal laten staan wat er straks gaat gebeuren

Respecteer de price action.Wanneer gaan cummies nu eens terug pumpen, want dit is maar triestig
delta App op gsm.Hoe tracken jullie je aankopen?
Zodat ik eigenlijk heel snel kan zien: ik heb op 01/05 14u 1 BTC gekocht aan …€ en die is nu …€.
Of is dit niet realistisch? Want dan je bv. makkelijker een deel terug verkopen als je weet dat dat deel ondertussen is verdubbeld (ik zeg maar iets).
Ik heb op de launch gekocht. Was x3 gegaan en dan m'n inleg (500 euro) eruit gehaald. Mijn 1000 euro winst is nu nog een 450, maar ik laat het nu gewoon staan. Free coins.net 7500 PLE gekocht, eerste keer via ethereum moeten werken... man die gas fees...
nu, kheb mijn VET ervoor verkocht, want tzieter naar uit dat de snipers hun PLE verkocht hebben en dat het op de bodem zit. https://coinmarketcap.com/nl/currencies/plethori/
zoals ik dacht was het tbeste van niet op launch te kopen
Hoe komt het dat de APY op eleven.finance voor bnb-wex wlp staking maar blijft stijgen? Staat ondertussen op 43 miljoen % APY?
die wex is nog nergens listed he?
Je kan enkel terugswappen voor bnb?
Ik stake bij eleven en daar was gisteren stacked value 77 dollar en nu 94. Op welke metric baseren ze zich?