Crypto - Nieuws en algemene discussie

ik denk dat ik verkeerd gestaked heb.
wex met een apr van 217.13 nu (50%)
de andere zit op die eleven maar gewoon wex. (moet deze niet wex bnb zijn?

Wex-bnb wlp is wat ik stake op Eleven Finance. Ge moet daarvoor eerst dus liquidity providen (wex en bnb) op waultx hun Dex om die tokens te krijgen. Faun heeft hier al een guide gepost.

Al 100 posts over wex. Kan iemand eindelijk uitleggen waar de intrest vandaan komt? Of is dat bijzaak

Net eens gecheckt, bij Eleven krijg je extra LP + een verwaarloosbaar aantal ELE als reward.
Bij Wault krijg je enkel WEX als reward als je LP staket. Als je ervan overtuigd bent dat WEX nog hard gaat stijgen, lijkt het mij dus beter om te staken bij Wault? Al moet je bij Wault wel je Wex elke kaar gaan claimen om deze ook te staken, bij Eleven worden je reward LPs automatisch mee gestaket en daar heb je dus geen omkijken naar.

Ik weet niet wat het verschil is tussen staken op Eleven Finance en op Wault, volgens Eleven Finance zijn de APY’s daar hoger. Die ELE die ge krijgt op Eleven Finance is idd het vernoemen niet waard.

Dan moet je toch +10K USD WEX-BNB LP aan het staken zijn hoor. Ofwel doe ik iets verkeerd. :p
Ja idd.

Mijn portfolio atm:
36% WEX
30% ADA
15% USD (IDO cere network)
11% BNB
5% ETH (is lang grootste holding geweest)
3% overige

Een deel daarvan zit dus in WEX-BNB stake.
Ik trade zelden en hodl veel te lang meestal. Ecomi bijvoorbeeld gekocht op 0,0024 -> 0,013 -> 0,0052 en dan verkocht voor ETH. Ook die slechte eigenschap om geen winst te pakken in EUR of stable coin. Niettemin mijn portfolio met 2000% gegroeid op 6 maanden. Heb bijvoorbeeld in 2018 de grote fout gemaakt om in ICO's te investeren waardoor ik mijn winsten niet kon afhalen en heel de rit naar beneden heb mee gereden.

Bestaat er eingelijk een discord chat over crypto op de BG server? Of interesse daarin?

Ik weet niet wat het verschil is tussen staken op Eleven Finance en op Wault, volgens Eleven Finance zijn de APY’s daar hoger. Die ELE die ge krijgt op Eleven Finance is idd het vernoemen niet waard.

Eleven werkt met automated compounding met een achterliggend algoritme die dus telkens uw profits constant zal meestaken. Vandaar ook APY ipv APR

Impermanent loss en hacks van smart contracts zijn een risico. Als er kwetsbaarheden in de code van smart contracts zitten dan kunnen hackers met jouw coins gaan lopen. Bij een hack ben je jouw coins voorgoed kwijt, je bent niet verzekerd daartegen.

MATIC 1$ ondertussen! En ADA ook sterk vandaag.
Het geld van Dogecoin is precies in de deftige coins aan het vloeien nu.

Die Visa van crypto.com, dat staken: betekent dat dat dat bedrag eerst zes maand op je account moet staan vooraleer je de visa kunt aanvragen/gebruiken? Of kan je de kaart al aanvragen/gebruiken zolang dat bedrag op je rekening staat en mag je het na zes maand gewoon eraf halen en de voordelen behouden?

Cumrocket is een coin met potentieel. Ik heb pas geïnvesteerd na research te doen, niet enkel omdat crashtestdummy zei om te investeren.
Ik denk dat iedereen hier wel begonnen is met crypto omdat iemand (of één of andere website) de tip gaf om te investeren in crypto. Je moet het toch érgens leren kennen he?
Ik heb ondertussen ook wat cummies met wat speelgeld. Niet omdat ik het zo een solid project vind maar het heeft veel meme potentieel zoals doge. Hopelijk snel exchange listings want pancakeswap is veel te omslachtig voor de doorsnee gebruiker

Terug
Bovenaan