Sneeuwstorm
Well-known member
Mijne WEX-BNB LP staking is al van 3500$ al naar 4800$ gegaan 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stake je op Eleven of Wault?Mijne WEX-BNB LP staking is al van 3500$ al naar 4800$ gegaan![]()
Ja idd.Dan moet je toch +10K USD WEX-BNB LP aan het staken zijn hoor. Ofwel doe ik iets verkeerd.![]()
Het is nog nieuw, dus hoge rewards als je staket. Maar ook wel een redelijk risico denk ik, dus DYOR of course.Al 100 posts over wex. Kan iemand eindelijk uitleggen waar de intrest vandaan komt? Of is dat bijzaak
Ik weet niet wat het verschil is tussen staken op Eleven Finance en op Wault, volgens Eleven Finance zijn de APY’s daar hoger. Die ELE die ge krijgt op Eleven Finance is idd het vernoemen niet waard.
Mijne WEX-BNB LP staking is al van 3500$ al naar 4800$ gegaan![]()

Vergeet het, ik had er een juridisch waterdichte disclaimer bijgezetNee, financieel advies van de crashtestdummy. Als we verlies lijden, klagen we hem allemaal aan![]()
Ik heb ondertussen ook wat cummies met wat speelgeld. Niet omdat ik het zo een solid project vind maar het heeft veel meme potentieel zoals doge. Hopelijk snel exchange listings want pancakeswap is veel te omslachtig voor de doorsnee gebruikerCumrocket is een coin met potentieel. Ik heb pas geïnvesteerd na research te doen, niet enkel omdat crashtestdummy zei om te investeren.
Ik denk dat iedereen hier wel begonnen is met crypto omdat iemand (of één of andere website) de tip gaf om te investeren in crypto. Je moet het toch érgens leren kennen he?