KBE
Well-known member
Hebben voor de lol ook keer invest in een shit coin.
Gamer
Gamer
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik mijn coins die ik op Binance heb beveiligen op Trust Wallet ?
Als ik het goed begrijp is Binance een broker en Trust Wallet een beveiligde portefeuille ? Dus de verhandelingen in bv. BTC zou toch nog via Binance verlopen ?
Wat ik me daarnaast nog afvroeg maar vorige keer geen antwoord op kreeg. Hoe kan ik mijn BTC, ETH , ... address te weten komen ? Of is het 1 adres per wallet ?
Thrustwallet is nochtans de officieel ondersteunde software wallet van Binance, en samen met metamask de meest gebruikte om met te handelen.Merci voor de uitleg, in principe is pancakeswap dan net zoals binance een broker maar heb je wel een wallet nodig aangezien pancakeswap geen fiat aanvaard. Als ik ergens fout zit in mijn stelling, laat gerust weten. Ik ga alleszins op zoek gaan naar een veilige wallet, trustwallet is blijkbaar niet aangeraden voor grotere bedragen en privacy.
Precies. Shitcoins profit zijn leuk maar je mag niet vergeten dat die op het einde van de rit maar 1 doel hebben: stacking sats en ethPak zo snel mogelijk uw profits in BTC of Eth of Bnb zou ik zeggen bij shitcoins.
Ik ga af op deze thread:Thrustwallet is nochtans de officieel ondersteunde software wallet van Binance, en samen met metamask de meest gebruikte om met te handelen.
Holden zou ik sowieso doen op een hardware wallet.

Jammer ik wou ook wat Russian Roulette aanschaffen maar moet mijn account nog verifiëren op Binance.
Blijkbaar zit er een limiet op als je met Visa wil aankopen.
Dus BNB kopen op binance en dan swappen via een wallet naar RUSS op Pancakeswap ?Ik heb BNB nodig om te swappen naar RUSS op Pancakeswap![]()
Het zal vooral van Bitcoin afhangen denk ik. Als BTC niet crasht dan denk ik wel dat ze op weg zijn naar ATH. Ze houden nu toch stand boven de 1,5$ precies.ADA leek weer ffkes op weg naar ATH.