Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BaasIk steek alles soms in random sh*tcoins, je moet u gewoon constant aanpassen. Natuurlijk zijn er ook periodes dat het meerendeel in BTC zit maar toch niet in deze markt, eigenlijk nooit in een bullmarkt. Voor diegene die paniekaanvallen krijgen zijn er SL'en. Ik doe het niet, ik vrij ook niet met men vrouw met condoom.
Misschien coins die onderschept zijn op een exchange?![]()
Politie NL nam in 2024 voor ruim 41 miljoen euro aan cryptomunten in beslag
De Nederlandse politie heeft in 2024 een recordhoeveelheid cryptomunten in beslag genomen. Het gaat om ruim 41 miljoen euro aan cryptomunten, waarop het Team High Tech Crime beslag legde omdat de eigenaren verdacht worden van criminele activiteiten.tweakers.net
Hoe krijgen die dan toegang tot die Ledger ofzo?
Goh, er staat niet dat er toegang was tot de coins hé. Ze zijn enkel "in beslag genomen". Je ledger mag nog zo beveiligd zijn, als de politie die confisqueert, ben je je coins ook kwijt...![]()
Politie NL nam in 2024 voor ruim 41 miljoen euro aan cryptomunten in beslag
De Nederlandse politie heeft in 2024 een recordhoeveelheid cryptomunten in beslag genomen. Het gaat om ruim 41 miljoen euro aan cryptomunten, waarop het Team High Tech Crime beslag legde omdat de eigenaren verdacht worden van criminele activiteiten.tweakers.net
Hoe krijgen die dan toegang tot die Ledger ofzo?
Als je de seed phrase nog hebt, kan je toch nog gewoon aan de crypto? Dan mogen ze nog je Ledger in beslag nemen. Als je nog andere zaken hebt waar ze wel aankunnen, kunnen ze natuurlijk beslag gaan leggen op andere zaken, maar met je Ledger zijn ze niets. Als crimineel zou ik er gewoon voor zorgen dat ik niet veel heb waar ze beslag op kunnen leggen (dus huis/auto huren). De rest in crypto en je maakt dat je in een ander land zit waar je je crypto nog eenvoudig kan uitgeven.Goh, er staat niet dat er toegang was tot de coins hé. Ze zijn enkel "in beslag genomen". Je ledger mag nog zo beveiligd zijn, als de politie die confisqueert, ben je je coins ook kwijt...
Zolang die coins op datzelfde adres staan heeft de politie die niet in beslag genomen. Ze moeten ze ook moven van die ledger naar een andere wallet om zeker te zijn.Goh, er staat niet dat er toegang was tot de coins hé. Ze zijn enkel "in beslag genomen". Je ledger mag nog zo beveiligd zijn, als de politie die confisqueert, ben je je coins ook kwijt...
Hoe het belastingtechnisch zit weet ik niet, maar je zal nog altijd vragen krijgen van waar het geld komt etc. Dat is zogezegd tegen terreurfinanciering etc.Zou die 5% meerwaardebelasting waarvan sprake in de supernota dan ook betekenen dat banken eindelijk gaan ophouden moeilijk te doen over de repatriëring van crypto-winsten? Alles zal immers standaard "wit" zijn. Of zie ik dat totaal verkeerd?
Zou die 5% meerwaardebelasting waarvan sprake in de supernota dan ook betekenen dat banken eindelijk gaan ophouden moeilijk te doen over de repatriëring van crypto-winsten? Alles zal immers standaard "wit" zijn. Of zie ik dat totaal verkeerd?
Misschien dat de banken zullen minder lastig doen als er een duidelijker framework bestaat? Tegenwoordig moet je op Kraken wanneer je crypto deposit al aangeven of het je eigen wallet is, of van een andere exchange. Dat zal ook wel omwille van bepaalde anti-witwasregelingen zijn.