Corruptie als in “omkoping”? Hoe zie je dat dan? Je koopt die coin en daarna mag je uw wensen mailen naar Trump?President die een coin launched, corruptie 1000%.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corruptie als in “omkoping”? Hoe zie je dat dan? Je koopt die coin en daarna mag je uw wensen mailen naar Trump?President die een coin launched, corruptie 1000%.
Zou me sterk lijken dat al zijn socials gehackt zijn en daar 8u later nog geen melding van geweest is.Is het nu al bevestigd dat het geen hack is?
Simpel , alle rijken die iets willen van Trump gaan die coin kopen zodat hij stijgt in waarde en dan als de waarde op zen piek is gaat Trump de coin dumpen. Alle andere sukkelaars die erin gestapt zijn gaan hun waarde zien kelderen.Corruptie als in “omkoping”? Hoe zie je dat dan? Je koopt die coin en daarna mag je uw wensen mailen naar Trump?
OK dus uw theorie: Trump is omkoopbaar dus hij gaat een coin maken en gaat dan de rijke mensen die iets van hem willen vertellen "koop die coin aub zodat de arme sukkelaars meegaan met de hype, ik zal u belonen achteraf!". Dan op een gegeven moment gaat Trump in de whatsapp groep van "de rijken" zetten "ik ga zometeen de coin dumpen en mijn geld ophalen, dus meedumpen nu!!! en laat nog even je wensen achter en een betaalbewijsje!". Wat een fantasie.Simpel , alle rijken die iets willen van Trump gaan die coin kopen zodat hij stijgt in waarde en dan als de waarde op zen piek is gaat Trump de coin dumpen. Alle andere sukkelaars die erin gestapt zijn gaan hun waarde zien kelderen.
Jij hebt eerder de fantasie dat deze munt zou gelanceerd zijn uit "goeie " bedoelingen. Dit is puur gewoon een grift van Trump en om geld te ontvangen van mensen die favors willen, zo simpel is het. Kan evengoed een simpele pump en dump worden ipv lang tijdig. Maar ik vind dit echt walgelijk om dit als straks zittende president te doen.OK dus uw theorie: Trump is omkoopbaar dus hij gaat een coin maken en gaat dan de rijke mensen die iets van hem willen vertellen "koop die coin aub zodat de arme sukkelaars meegaan met de hype, ik zal u belonen achteraf!". Dan op een gegeven moment gaat Trump in de whatsapp groep van "de rijken" zetten "ik ga zometeen de coin dumpen en mijn geld ophalen, dus meedumpen nu!!! en laat nog even je wensen achter en een betaalbewijsje!". Wat een fantasie.
Die coin heb ik nog wel!Doet mij denken aan ‘robland’, lang lang geleden….

Ja, die Trump coin zuigt gewoon het geld uit de andere coins precies. Sol serieus up. Dus zo kan ik toch nog een beetje profiteren van die trump coin.gedver die trumpcoin stond gisteren op 14 euro... Nu op 69. Al de rest staat goed int rood.
Echt absurd, blij dat ik er gisteren rond $10 wat geld in gestoken had, nu wel grotendeels verkocht, al zie ik hem nog wel naar de $100 gaan. Solana ook wel licht gestegen doordat hij daarop gelaunched is.gedver die trumpcoin stond gisteren op 14 euro... Nu op 69. Al de rest staat goed int rood.
Ik vind het ook not done voor een president. Dit is zuiver pump and dump.Jij hebt eerder de fantasie dat deze munt zou gelanceerd zijn uit "goeie " bedoelingen. Dit is puur gewoon een grift van Trump en om geld te ontvangen van mensen die favors willen, zo simpel is het. Kan evengoed een simpele pump en dump worden ipv lang tijdig. Maar ik vind dit echt walgelijk om dit als straks zittende president te doen.
Anyway is offtopic en hoort eerder in het Trump president topic.
Idd, moest het crashen gaat dat ook weer de rest van de markt naar beneden halen vrees ik, heb er ook geen goed gevoel bij.Ik vind het ook not done voor een president. Dit is zuiver pump and dump.
Ik weet zelfs niet wat ik hier van moet denken voor de verdere bullrun. Ik zie zulke dingen liever niet want dat is voor mij een red flag. Als dat crasht en genoeg mensen verliezen hun geld dan kan dat negatieve gevolgen hebben voor de rest van de bull run.
coinbase, bitvavo binance, allemaal een memecoin na een dag gelist. Tis echt fucking crazy.Official Trump coin is ondertussen ook al op Bitvavo te verhandelen.