Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Safepal ken ik niet maar neem aan dat dat zoiets is als metamask met ingebouwde browser waar je direct op de websites aanlogt. Een aparte app zou handiger zijn maar op die manier lukt het ook.Op gsm via Safepal (app) en op pc webapp.
Safepal ken ik niet maar neem aan dat dat zoiets is als metamask met ingebouwde browser waar je direct op de websites aanlogt. Een aparte app zou handiger zijn maar op die manier lukt het ook.
Kunnen jullie nog iets kopen of traden op Coinbase? Ieder pair dat ik probeer krijg ik de melding dat ik niet kan kopen of verkopen.
Support zegt dat het niet langer ondersteund is in mijn regio?? lol
Ik haat die coinbase support, zo fcking slecht

Altcoins worden al een maand of twee hard afgemaakt :'(When moon? Altcoin season is cancelled voor Q1 2025, vrees ik.![]()
BTC.D blijft ook maar verder kabbelen op hetzelfde niveau. Denk persoonlijk niet dat we voor de zomer nog een "echt" altcoin season krijgen, maar ik laat me ook graag verrassen.Altcoins worden al een maand of twee hard afgemaakt :'(

When moon? Altcoin season is cancelled voor Q1 2025, vrees ik.![]()
Hopelijk kan de huidige run nog eens goed doorzetten, XRP gaat ook weer lekker.
Broer tevredenEn ja, die is ook met iets grotere bedragen bezig. "Ah ja, ik had dan nog ergens in een vergeten wallet een bitcoin staan..." of "ik heb daar nog 200k Ripple staan voor als die ooit..."

Dat is het ding, ik moet erin geloven of ik kan er geen geld insteken. Als het zakt en ik geloof er niet in, ga ik te snel emotioneel reageren.*natuurlijk wel te weinig geld ingestoken, wie geloofd er nu in XRP -.-