Crypto - Nieuws en algemene discussie

Kunnen jullie nog iets kopen of traden op Coinbase? Ieder pair dat ik probeer krijg ik de melding dat ik niet kan kopen of verkopen.

Support zegt dat het niet langer ondersteund is in mijn regio?? lol

Ik haat die coinbase support, zo fcking slecht

Safepal ken ik niet maar neem aan dat dat zoiets is als metamask met ingebouwde browser waar je direct op de websites aanlogt. Een aparte app zou handiger zijn maar op die manier lukt het ook.

Het is een app binnen Safepal. Als je daarop klikt, wordt dat inderdaad geopend in de interne browser.

Kunnen jullie nog iets kopen of traden op Coinbase? Ieder pair dat ik probeer krijg ik de melding dat ik niet kan kopen of verkopen.

Support zegt dat het niet langer ondersteund is in mijn regio?? lol

Ik haat die coinbase support, zo fcking slecht

Maat van mij kon niets meer versturen vanaf Coinbase zonder eerst volledige naam van de ontvanger en land van verblijf in te vullen.
Ikzelf gebruik Coinbase niet om te handelen, dus zou het niet weten.

Mr Rager, wat weerhoudt je momenteel om aan liquidity providing te doen?
Bij mij is het simpel, ik moet nog alles opstarten (account openen, geld doorsturen, omwisselen,...).

Interessante post op reddit die toch wel aandacht trekt over een gecompromitteerde ledger aangekocht op soort amazon winkel "Ledger Thailand" waarvan het in zekere mate mogelijk is dat er gerommeld werd met het toestel en er toch een "genuine check" passed kon worden. Meer dan 200,000$ uit gestolen met tochwel "gekwalificeerd" gebruik en correcte omgang met seed phrase, zover mijn eigen oordeel wat subjectief is welliswaar.

Zeker nu Israel in duizenden beepers explosieven had ingepland zonder opgemerkt te worden, vraag ik me af wat houdt louche resellers tegen om in sealed ledgers spionagezaken bij in te bouwen zoals een externe 4g-chip. Valt serieus wat poen mee te rapen zeker als je niet direct toeslaat. Een beetje verontrustend. Het toestel is blijkbaar nog niet open gemaakt want is in handen nu van de authoriteiten.

Wat is een target voor XRP? Hier en daar lees ik 4$ of 5$. Ik heb al wel de helft verkocht maar GREED is een raar beestje. :p

Mijne eerste x10 als 2022 HODLER is een feit. Straks feestje opt werk, en als traktatie een paar Olé koeken van den Aldi uitdelen :unsure: :laugh:

*natuurlijk wel te weinig geld ingestoken, wie geloofd er nu in XRP -.-

*natuurlijk wel te weinig geld ingestoken, wie geloofd er nu in XRP -.-
Dat is het ding, ik moet erin geloven of ik kan er geen geld insteken. Als het zakt en ik geloof er niet in, ga ik te snel emotioneel reageren.
BTC en ETH mogen doen wat ze willen, daar geloof ik 100% in en zal dus ook niet emotioneel reageren op dalingen. XRP is een no go voor mij en na zo'n grote stijging al zeker niet.

Terug
Bovenaan