Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die paniek sellers mogen eens stoppen
Blijft toch precies droppen nu, meer reden om bij te kopen? xD
Heb een klein beetje BTC bijgekocht op $94k deze middag.Dit was quasi perfect de bottom, dus hopelijk hebben er nog mensen dit gedaan, heb je alweer wat % winst extra si

Je moet Kraken Pro gebruiken, dan betaal je veel minder feesIk heb vorig jaar alles overgezet naar crypto.com & Kraken.
Nu heb ik gemerkt dat als ik wil kopen (SOL) via Kraken ik een redelijk hoog percentage aan fee moet betalen. (bij een aankoop van 25 EUR betaal ik 1,43 EUR fee)
Wat zijn de beste brokers ivm fee?
Moet je op voorhand storten? Bancontact geen optie mss?Je moet Kraken Pro gebruiken, dan betaal je veel minder fees

Ben juist overal aant rondvertellen dak miljoenen in crypto heb.![]()
Slachtoffer onderschepte tigerkidnapping is vrouw van influencer S.W., die op sociale media uitpakt met miljoenenwinst uit cryptomunten
Het slachtoffer van een <a href="https://www.hln.be/brugge/ontvoering-van-jonge-moeder-eindigt-met-zware-crash-tijdens-politieachtervolging-ze-werd-op-straat-door-vier-mannen-in-een-bestelwagen-geduwd~a13e7a14/">tigerkidnapping</a>, dat in Brugge met haar ontvoerders in de sloot crashte na een...www.hln.be
Aan alle cryptomiljonairs hier: zie maar dat je je vrouw in 't oog houdt.![]()
Dag beste vriend.Ben juist overal aant rondvertellen dak miljoenen in crypto heb.
Ik denk dat je mogelijks met de gewone versie en niet met Kraken Pro bezig bent.Ik heb vorig jaar alles overgezet naar crypto.com & Kraken.
Nu heb ik gemerkt dat als ik wil kopen (SOL) via Kraken ik een redelijk hoog percentage aan fee moet betalen. (bij een aankoop van 25 EUR betaal ik 1,43 EUR fee)
Hoi,Ik denk dat je mogelijks met de gewone versie en niet met Kraken Pro bezig bent.
Maar dan nog lijkt het getal dat je zegt te hoog. Waarom gebruik je de Pro versie niet?