Crypto - Nieuws en algemene discussie

Mss nog een tijdje zijdelings gaan, om dan te droppen?

Sowieso een vergelijkbaar patroon met de vorige bullrun.

De hobbeltjes onderaan, de 2 inhammen bij het naar boven gaan, een tijd op een top sakkeren, om dan te crashen, om dan weer naar een nieuwe top te gaan.

De 100k is zoals het 40k level van de vorige bullrun heb ik de indruk.
Dat zou dan ergens een ATH rond de 130-150k impliceren.
Het is natuurlijk niet gezegd dat het allemaal zo gaat verlopen.

De bovenste band van de pi cycle top indicator zit nu ook rond de 130k

Ik heb vorig jaar alles overgezet naar crypto.com & Kraken.
Nu heb ik gemerkt dat als ik wil kopen (SOL) via Kraken ik een redelijk hoog percentage aan fee moet betalen. (bij een aankoop van 25 EUR betaal ik 1,43 EUR fee)

Wat zijn de beste brokers ivm fee?

Nu heb ik gemerkt dat als ik wil kopen (SOL) via Kraken ik een redelijk hoog percentage aan fee moet betalen. (bij een aankoop van 25 EUR betaal ik 1,43 EUR fee)

Wat zijn de beste brokers ivm fee?
Je moet Kraken Pro gebruiken, dan betaal je veel minder fees

De crypto fear and greed indicator is ondertussen gezakt tot 54 terwijl de prijs boven de 95K staat.
Wanneer de indicator te hoog staat (extreme greed) wil het zeggen dat de markt overheated is en er meestal een correctie zal komen binnenkort.
54 is een neutrale waarde, wat wilt zeggen dat het marktsentiment gereset lijkt te zijn.

Aan alle cryptomiljonairs hier: zie maar dat je je vrouw in 't oog houdt. :unsure:

Aan alle cryptomiljonairs hier: zie maar dat je je vrouw in 't oog houdt. :unsure:
Ben juist overal aant rondvertellen dak miljoenen in crypto heb.

Ik denk dat je mogelijks met de gewone versie en niet met Kraken Pro bezig bent.
Maar dan nog lijkt het getal dat je zegt te hoog. Waarom gebruik je de Pro versie niet?

Terug
Bovenaan