Crypto - Nieuws en algemene discussie

Corruptie als in “omkoping”? Hoe zie je dat dan? Je koopt die coin en daarna mag je uw wensen mailen naar Trump?
Simpel , alle rijken die iets willen van Trump gaan die coin kopen zodat hij stijgt in waarde en dan als de waarde op zen piek is gaat Trump de coin dumpen. Alle andere sukkelaars die erin gestapt zijn gaan hun waarde zien kelderen.

Zelfde verhaal met bv Saoedi-Arabie die vele kamers in de trump tower huurden.

Indirecte betaling van diensten.

Daarnaast is een president met eigen coin sowieso al shady as hell.

Simpel , alle rijken die iets willen van Trump gaan die coin kopen zodat hij stijgt in waarde en dan als de waarde op zen piek is gaat Trump de coin dumpen. Alle andere sukkelaars die erin gestapt zijn gaan hun waarde zien kelderen.
OK dus uw theorie: Trump is omkoopbaar dus hij gaat een coin maken en gaat dan de rijke mensen die iets van hem willen vertellen "koop die coin aub zodat de arme sukkelaars meegaan met de hype, ik zal u belonen achteraf!". Dan op een gegeven moment gaat Trump in de whatsapp groep van "de rijken" zetten "ik ga zometeen de coin dumpen en mijn geld ophalen, dus meedumpen nu!!! en laat nog even je wensen achter en een betaalbewijsje!". Wat een fantasie.

OK dus uw theorie: Trump is omkoopbaar dus hij gaat een coin maken en gaat dan de rijke mensen die iets van hem willen vertellen "koop die coin aub zodat de arme sukkelaars meegaan met de hype, ik zal u belonen achteraf!". Dan op een gegeven moment gaat Trump in de whatsapp groep van "de rijken" zetten "ik ga zometeen de coin dumpen en mijn geld ophalen, dus meedumpen nu!!! en laat nog even je wensen achter en een betaalbewijsje!". Wat een fantasie.
Jij hebt eerder de fantasie dat deze munt zou gelanceerd zijn uit "goeie " bedoelingen. Dit is puur gewoon een grift van Trump en om geld te ontvangen van mensen die favors willen, zo simpel is het. Kan evengoed een simpele pump en dump worden ipv lang tijdig. Maar ik vind dit echt walgelijk om dit als straks zittende president te doen.

Anyway is offtopic en hoort eerder in het Trump president topic.

gedver die trumpcoin stond gisteren op 14 euro... Nu op 69. Al de rest staat goed int rood.
Echt absurd, blij dat ik er gisteren rond $10 wat geld in gestoken had, nu wel grotendeels verkocht, al zie ik hem nog wel naar de $100 gaan. Solana ook wel licht gestegen doordat hij daarop gelaunched is.

Jij hebt eerder de fantasie dat deze munt zou gelanceerd zijn uit "goeie " bedoelingen. Dit is puur gewoon een grift van Trump en om geld te ontvangen van mensen die favors willen, zo simpel is het. Kan evengoed een simpele pump en dump worden ipv lang tijdig. Maar ik vind dit echt walgelijk om dit als straks zittende president te doen.

Anyway is offtopic en hoort eerder in het Trump president topic.
Ik vind het ook not done voor een president. Dit is zuiver pump and dump.

Ik weet zelfs niet wat ik hier van moet denken voor de verdere bullrun. Ik zie zulke dingen liever niet want dat is voor mij een red flag. Als dat crasht en genoeg mensen verliezen hun geld dan kan dat negatieve gevolgen hebben voor de rest van de bull run.

Ik vind het ook not done voor een president. Dit is zuiver pump and dump.

Ik weet zelfs niet wat ik hier van moet denken voor de verdere bullrun. Ik zie zulke dingen liever niet want dat is voor mij een red flag. Als dat crasht en genoeg mensen verliezen hun geld dan kan dat negatieve gevolgen hebben voor de rest van de bull run.
Idd, moest het crashen gaat dat ook weer de rest van de markt naar beneden halen vrees ik, heb er ook geen goed gevoel bij.

Ik ben pro Trump, maar dit gaat er voor mij toch ook wat over. Ben zelf nooit voor memes geweest omdat ze useless zijn. Ik zie het persoonlijk nog wel naar de market cap van DOGE gaan, dat is nog eens x4.

Ik zou denken dat crypto wat gezakt is omwille van die zever
Je begint u af te vragen of het dan de top is.
Terwijl dat ETH nog geen run gehad heeft.

Terug
Bovenaan