Crypto - Nieuws en algemene discussie

Eerder dit jaar werd de 100K$ voorspeld voor Bitcoin tegen einde 2024. Dat leek toen een verre utopie. Inmiddels zijn we er bijna. Wat een tijden. En bij de banken kreeg je 4% bruto op een termijnrekening deze nazomer 🙈🤣
Die krijg je dan wel gegarandeerd. Groot verschil met uw vergelijking.

Graag advies voor een kameraad zijn vader. Deze heeft in de vorige bullrun voor 120k bitcoin en ethereum gekocht rechtstreeks gekocht via Binance met een KBC-kaart. Ondertussen is zijn Binance wallet nog maar 60k en wil zijn vader door het negatieve nieuws er vanaf en dit terug hebben.
Ben wel benieuwd hoe het nu is met de vader van uw kameraad. Op het moment dat je dit schreef (juni 2023) stond Bitcoin rond de $30k.
Zijn 60k zou momenteel ongeveer 200k waard geweest zijn...

De 2de reus is eindelijk wakker.
Bedoel je Solana of XRP als 2de reus?
Of Ethereum? Want die staat voorlopig gewoon terug op zijn piekje van 9 dagen geleden. Zolang die zijn ATH niet gebroken heeft (laat staan zijn jaarlijkse high van $4k) zou ik niet meteen zeggen dat die "wakker" is...

Komt wel voor ETH, veel vertrouwen in. Ben je nooit klaar mee.

ADA & XRP uitstekende week achter de rug alleeszins, en er is gewoon nog veel groeimarge. Heel benieuwd

Bedoel je Solana of XRP als 2de reus?
Of Ethereum? Want die staat voorlopig gewoon terug op zijn piekje van 9 dagen geleden. Zolang die zijn ATH niet gebroken heeft (laat staan zijn jaarlijkse high van $4k) zou ik niet meteen zeggen dat die "wakker" is...
XRP staat ook nog niet boven zijn ATH hoor...

Wat een dagen toch weer. Weer leuk refreshen.

Toch al weer dik aangegroeid mijn portfolio die bestaat uit ETH, SOL, ADA in die volgorode.
Uitcashen denk ik nog lang niet aan, zou nog wel zeker een x3 doen voor ik eens een paar k er uit haal.

Al die coins heb ik ook 8 a 10 -tal jaar en heb al profit uitgehaald dus het mag doen wat het wil :D

ik ben aan het denken om nog wat te steken in DOGE toch voor de zekerheid dat onzen Elon nog eens wat doet.

Terug
Bovenaan