Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik denk dat het toch ook nog vroeg is om uw altcoins te verkopen. Ik ben zelfs wat meer in altcoins gegaan.
Bij een 2-3x smijt ik ze wel buiten
Of toch het grootste deel

Zo een dubbele bodem is natuurlijk gemakkelijk gezien achteraf dan op het moment zelf. Dan moet je al wachten tot na de dubbele bodem om te weten dat het een dubbele bodem is en kan de prijs alweer 50% gecrasht zijn. Anderzijds te vroeg verkopen is ook niet goed. Het is eigenlijk nooit goed. Bij een 2x van hieruit zou ik 50% verkopen en de rest dan laten riden, dat is beter voor mijn zenuwen. Of 25%, het hangt ook allemaal af van wat de BTC dominance doet op dat moment.

Is niet zo moeilijk hoor. Wanneer de BTC D breekt naar beneden dan gaat die (toch de vorige twee bullruns) naar rond de 40%. Die dubbele hit rond dat nummer is perfect om uw alts te verkopen.

Sell on the way up is de beste strategie imo.
Emoties zoveel mogelijk uitschakelen en targets op voorhand vastleggen.

En persoonlijk: always leave a moonbag.

Ik heb toch al even veilig mijn inleg BTC terug mooi geint. De andere helft misschien eens naar Alt coins beginnen swappen.
ETH laat ik mooi staan.

De zekerheid waarmee sommigen uitleggen wat er in de toekomst exact gaat gebeuren is toch iets dat bestudeerd moet worden hoor.

Mijn hele investing thesis voor crypto is gebaseerd op de voorspelbaarheid van de cyclussen.
Als dat wegvalt, zal het alleszins mijn laatste jaar in shitcoins zijn.

BTC en Verus zijn de enigen waarin ik longterm exposure wil blijven hebben.

Weet iemand hoe ik de aankoopprijs van bepaalde crypto kan zien van bvb doge,btc,floki ? Wanneer ik bvb eth of btc aankoop op coinbase dan zie ik de aankoopprijs ervan. Wanneer ik deze aankoop vanuit trustwallet zie ik nergens de aankoopprijs ervan ,ook niet op de blockchain. Bij ethereum zie je dit dan wel op de blockchain.

gooh Ik ben aan het kijken om mijn SATS uit te cashen en te verhuizen naar DOGE.

maar ik weet in de verste verte niet meer waar ik sats heb gekocht :rofl:

Vorig jaar in november gekocht, stond dat toen al op bekende sites? Want op mijn metamask vind ik ze niet terug, maar mogelijks moet ik ze daar nog importeren ofzo na herinstallatie op nieuwe pc.

Kan je ergens in Metamask daar meer over terug vinden ivm transacties? Ben geen held in Metamask, gelukkig staan al mijn andere vaste coins al 8 jaar op een ledger :D

edit:

Heb ze gevonden op KuCoin :D
Op basis van wanneer ik ze toegevoegd had op Delta kunnen graven in de mailbox.

Centen toch verdubbelt sinds dan.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan