Crypto - Nieuws en algemene discussie

Maar 99% van de theorieen die ik hier lees zijn puur gebaseerd op past performance?

Ik krijg hier sterk het gevoel dat iedereen maar wat ‘gokt’ en zichzelf vanalles wijsmaakt. Niemand met kennis van zaken ofzo :unsure:
Wat had je verwacht? Dat is toch letterlijk bij alles zo?

Het weerbericht is ook gebaseerd op past performance he, ze hebben gezien dat in situatie xyz het heel vaak is gaan regenen erna. Maar dat wil ook niet zeggen dat het elke keer gaat regenen bij situatie xyz ...
 
Wat had je verwacht? Dat is toch letterlijk bij alles zo?

Het weerbericht is ook gebaseerd op past performance he, ze hebben gezien dat in situatie xyz het heel vaak is gaan regenen erna. Maar dat wil ook niet zeggen dat het elke keer gaat regenen bij situatie xyz ...
De crypto wereld excelleert wel in het verkopen van bullshit en patroontjes zien waar er geen zijn. Of grafieken zo aanpassen qua timeframe en filters en logaritmische weergave, zodat ze er toch wel bullish uitzien :p

Man wat haat ik de ‘crypto-bro’s’ op YouTube toch
 
De crypto wereld excelleert wel in het verkopen van bullshit en patroontjes zien waar er geen zijn. Of grafieken zo aanpassen qua timeframe en filters en logaritmische weergave, zodat ze er toch wel bullish uitzien :p

Man wat haat ik de ‘crypto-bro’s’ op YouTube toch
Ja, als je ooit een cursus moet geven over "confirmation bias", is de cryptomarkt wel het ideale voorbeeld :p

Het vreemde is dat, zelfs al geloof je er niks van, je die nieuwsberichten wel volgt, want doordat er zoveel volk die mannen blindelings volgt, komen die patronen wel uit. Zo heeft iedereen nu zijn sell-orders klaarstaan, puur omdat die hype rond halving er weer is.
 
Wat had je verwacht? Dat is toch letterlijk bij alles zo?

Het weerbericht is ook gebaseerd op past performance he, ze hebben gezien dat in situatie xyz het heel vaak is gaan regenen erna. Maar dat wil ook niet zeggen dat het elke keer gaat regenen bij situatie xyz ...
Euuuhm, neen?
Wetenschappelijke bewijzen genoeg in de wereld?

‘t zou nogal wat zijn, uw auto start maar 75% van den tijd. Maar hey, de fabrikant zei dat het in situatie xyz vaak goed gaat. Maar dat wil niet zeggen dat je als chauffeur altijd kan vertrekken…

Djeez man, wat een oogkleppen hier.
 
Euuuhm, neen?
Wetenschappelijke bewijzen genoeg in de wereld?

‘t zou nogal wat zijn, uw auto start maar 75% van den tijd. Maar hey, de fabrikant zei dat het in situatie xyz vaak goed gaat. Maar dat wil niet zeggen dat je als chauffeur altijd kan vertrekken…

Djeez man, wat een oogkleppen hier.
En wat zegt een garagist dan? "We gaan een software update doen, meestal lost dat het op".
aka: gebaseerd op past performance.
 
En wat zegt een garagist dan? "We gaan een software update doen, meestal lost dat het op".
aka: gebaseerd op past performance.
Jooow bro, ik ben een boomer he.
Ik beschouw een auto als iets met een motor en olie.
Niet als een rijdende laptop

En een garagist heeft zwarte handen met eelt op ipv een muisarm
 
Laatst bewerkt:
52K kan er sneller zijn dan de zomer. Rising wedge naar beneden doorbroken.

Ahnee sorry, TA betekent niets en het is gewoon puur toeval dat na het doorbreken van de wedge er een fameuze rode candle gedrukt werd, de wedge daarna hertest werd en we dan verder naar beneden gingen.
En ? Puur toeval ?
 
Geven jullie de buitenlandse rekening aan van de gebruikte exchange bij het CAP en op de belastingsbrief? Op mijn exchange staat altijd een bedrag aan fiat + crypto, dus ik ga ervan uit dat deze rekening aangegeven moet worden?
 
Geven jullie de buitenlandse rekening aan van de gebruikte exchange bij het CAP en op de belastingsbrief? Op mijn exchange staat altijd een bedrag aan fiat + crypto, dus ik ga ervan uit dat deze rekening aangegeven moet worden?
Welke rekening bedoel je? Je public key van je crypto wallet? Want daar is tot op heden geen veld voor voorzien bij het CAP, enkel IBAN rekeningnummers kunnen gemeld worden.

Verder is vooral het statuut van je exchange belangrijk voor het wettelijk kader rond meldingsplicht van bezit van de wallet. Ik spreek me niet uit over melding meerwaarde bij omzetting naar bankrekening.
 
Welke rekening bedoel je? Je public key van je crypto wallet? Want daar is tot op heden geen veld voor voorzien bij het CAP, enkel IBAN rekeningnummers kunnen gemeld worden.

Verder is vooral het statuut van je exchange belangrijk voor het wettelijk kader rond meldingsplicht van bezit van de wallet. Ik spreek me niet uit over melding meerwaarde bij omzetting naar bankrekening.

Een rekening in het buitenland is niet perse een IBAN nummer. Het CAP laat bijvoorbeeld ook accountnamen toe.
 
Iemand een idee hoeveel ik kan withdrawen van Kraken naar KBC voor er bij KBC bellen afgaan en ze potentieel mijn account sluiten? Kzou willen 5K overstorten van Kraken naar mijn bankrekening.
 
Iemand een idee hoeveel ik kan withdrawen van Kraken naar KBC voor er bij KBC bellen afgaan en ze potentieel mijn account sluiten? Kzou willen 5K overstorten van Kraken naar mijn bankrekening.
Hier ben ik ook in geinteresseerd - dus zij die het enkel in PM willen vertellen (als werknemer KBC je weet maar nooit)... feel free to slide into my DM
 
Zo marcheert het niet. :p Ik ken iemand die ook zo redeneerde en kreeg toch een telefoontje van de bank en een hele vragenlijst per email.

Ik kan het nochtans vrij makkelijk bewijzen. Debet en credit balans bitvavo 😆

Soit ze zijn te laat. Het geld is al weg. Ik heb een Mazda Mx5 gekocht en gisteren betaald :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: GvR
Terug
Bovenaan