Crypto - Nieuws en algemene discussie

Hier heb je veel anonieme crypto ATMs trouwens, zoals in Belgie anno 20-21. 🖖🙏
In België is het idd helemaal naar de klote. In de US keuze genoeg qua ATMs om anoniem bitcoin te kopen/verkopen en zelfs met lage fees. Ik had al gehoord dat het in Spanje ook goed geregeld is qua ATMs.

Wat zijn de beste anonieme ATMs regio Torrevieja naar jouw ervaring? Dus geen te hoge fees en waar je grote bedragen kan afhalen/storten zonder KYC?
 
Een kennis deed jaren geleden denigrerend omdat ik in crypto zat en zogezegd niet wist wat ik deed, ik zou volgens hem veel geld verliezen, ah ja want die kende iemand die alles had verloren in crypto.

Deze week krijg ik bericht dat die crypto heeft gekocht…oke we zijn 100% in de bull market. 😂
 
Een kennis deed jaren geleden denigrerend omdat ik in crypto zat en zogezegd niet wist wat ik deed, ik zou volgens hem veel geld verliezen, ah ja want die kende iemand die alles had verloren in crypto.

Deze week krijg ik bericht dat die crypto heeft gekocht…oke we zijn 100% in de bull market. 😂
Hij heeft dan toch den dip gekocht, beter dan te kopen op 74K :)
 
Aanpassing:
  • Price at time of halving #4: $60,000
  • Following year’s peak in 2024-2025: $120,000 - $160,000
Aanpassing: Peak voor bitcoin in 2024-2025:
  • $100,000 - $150,000 range
Echter heb ik het gevoel dat we aan de lagere kant van de range zullen zitten. Ik acht de kans dat we 100.000 euro niet zullen raken eerder klein, maar het is niet onbestaande. Sell orders hierop afstemmen dus.
 
Aanpassing: Peak voor bitcoin in 2024-2025:
  • $100,000 - $150,000 range
Echter heb ik het gevoel dat we aan de lagere kant van de range zullen zitten. Ik acht de kans dat we 100.000 euro niet zullen raken eerder klein, maar het is niet onbestaande. Sell orders hierop afstemmen dus.


Mijn gevoel is toch volledig anders.

Zeker in combinatie met de stand van de sterren en de stroming van het water
 
Als de bitcoin het even goed doet als de stroming van het water, dan gaan we hoge toppen scheren deze cyclus!
Als maatstaf gebruiken we het gemiddelde debiet van de Dender over de laatste 6 maand.
 
Breekt nu nen arm, dat spel heeft dus niets aan de prijs gedaan?
En iedereen maar roepen en tieren over dat gehalveer?
De halving heeft nooit meteen een positief effect op de prijs. Integendeel zelfs, meestal krijgen we een dip rond de halving. Het is pas enkele maanden later dat het goed in gang schiet.
 
Daarvoor moet je een precieze voorspelling geven, dat kan ik niet. Wat goed is met bitcoin is dat iedereen met de natte vinger of teen hun buikgevoel kan laten spreken en mensen proberen wijsmaken dat we weten waarover we spreken terwijl niemand het eigenlijk weet.
't Is gelijk het weer tegenwoordig.
 
De halving heeft nooit meteen een positief effect op de prijs. Integendeel zelfs, meestal krijgen we een dip rond de halving. Het is pas enkele maanden later dat het goed in gang schiet.
Meestal? Of altijd? Of soms?
‘Enkele maanden’ -> wat is dan de trigger in het verleden geweest om te stijgen?

En indien na halving geen stijging; wat was de trigger om laag te blijven?
 
Meestal? Of altijd? Of soms?
De prijsgeschiedenis is makkelijk terug te vinden op TradingView. Zet als indicator de halvings over je grafiek en je ziet perfect het prijsverloop van vorige cyclussen.
‘Enkele maanden’ -> wat is dan de trigger in het verleden geweest om te stijgen?
Er is altijd een andere narrative, maar bitcoin is tot nu toe altijd fameus gestegen het eerste jaar na de halving.
En indien na halving geen stijging; wat was de trigger om laag te blijven?
Een supply shock hoeft niet per se meteen invloed te hebben op de prijs. En sowieso weet iedereen wanneer de halving plaatsvindt en wordt die dus ook ingeprijsd waarna mensen winst nemen. De zomer is over het algemeen ook een slechte periode voor crypto, dus de kans is groot dat we na de zomer pas de volgende grote prijsstijgingen gaan zien.
 
Terug
Bovenaan