Sneeuwstorm
Well-known member
Idd. Mijn eerste gedacht was om 100$ te kopen, maar ik viel bijna achterover van de fees. Dus dan toch iets meer gekocht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was iets van een 45$, of je nu voor 100$ of voor 10 ETH zou kopen, de fee blijft altijd hetzelfde
Zal misschien gunstig zijn voor MATIC en andere layer 2 en layer 1 blockchains. De switch naar PoS heeft niet veel veel geholpen om de fees naar beneden te krijgen.Wilde gisteren GPU kopen. Zag dat het $90 was voor een swap.
Niet gedaan.
Vandaag staat dat +120%. Beter wel gewoon gedaan dus. It's ape season.
-10k op een dag.. damn
Of net niet? Historisch gezien zouden de alts binnen dit en enkele maanden net een fameuze dreun moeten krijgen t.o.v. BTC en t.o.v. USD.Binnenkort altcoin season al van start. Een half jaar te vroeg -.- Ik heb sinds oktober '23 geen lowcap meer durven accumuleren
*wat moet ik met mijn vakantiegeld aankomend in mei nu doen![]()
Of net niet? Historisch gezien zouden de alts binnen dit en enkele maanden net een fameuze dreun moeten krijgen t.o.v. BTC en t.o.v. USD.
Klopt, maar dat legt hij ook uit in de video. Door diminishing returns zitten we nu eenmaal sneller aan de ATH als we een run van eenzelfde percentage maken zoals een fractal in het verleden.Historisch gezien heeft BTC toch ook nooit een nieuwe ATH voor de halving gezet? Nuja is nog afwachten of het effectief gebeurd.
Of misschien komt het wel doordat de algemene markten ook toevallig aan een bullrun bezig zijn. Alles staat hoog, niet enkel BTC. En dan is er nog de inflatie. Als je de inflatie er aftrekt dan zitten we nog niet op een ATH voor BTC.Klopt, maar dat legt hij ook uit in de video. Door diminishing returns zitten we nu eenmaal sneller aan de ATH als we een run van eenzelfde percentage maken zoals een fractal in het verleden.
Nu ja, zoals de titel zegt: het blijft speculatie. Maar Ben is toch vaak correct met z'n analyses.