Crypto - Nieuws en algemene discussie

Jezus alle meme shit is keihard aan het gaan de laatste dagen.

Hebben we nu gewoon alt season geskipped en straight naar meme season?

Ik zie ons dumpen binnenkort

Zal een harde landing worden voor de memeshit als BTC dumpt denk ik.
Als PEPE en consoorten verdubbeld in prijs zijn op een paar dagen kunnen ze ineens ook 50% lager staan als de euforie over is.

CUMMIES is dik aan't pumpen, ik heb al de helft verkocht, voor 0.45 BNB , ik laat de andere helft nog even staan
Bedankt voor de heads-up, bijna uit het oog verloren. Hier alles buiten, 0.7 BNB. Heb verlies gemaakt maar hoef er nu niet meer aan te denken.

Laatst bewerkt:
Ik heb in al die tijd nog geen euro verdiend aan meme coins :p

Zelfs deze keer volledig gemist en nooit willen instappen in pepe's en dogwithats.

Ik hoop ooit beloond te worden voor mijn discipline, voorlopig zie ik enkel anderen rijker worden :p

Ik heb in al die tijd nog geen euro verdiend aan meme coins :p

Zelfs deze keer volledig gemist en nooit willen instappen in pepe's en dogwithats.

Ik hoop ooit beloond te worden voor mijn discipline, voorlopig zie ik enkel anderen rijker worden :p
Als je niet gepositioneerd bent voor de grote move , vergeet het dan maar en blijf zo ver mogelijk van die meme coins weg.

Ik vind YT eigenlijk al de meest brol-bron qua crypto wat er is. Naast X.

Enige ‘nieuws’ wat ik daarrond volg is r/bitcoinmarkets, en dat is eigenlijk al een grote echokamer.

Soit, ik zeg het al van het begin, voor mij is het een grote psychologische gok - wanneer is de hype voorbij? Wat is de piek? Ik heb weinig vertrouwen in de fundamentals. Geld wil ik zien gvd!
Ik krijg dankzij Google automatische het nieuws van verschillende websites. Regelmatig op 1 dag zowel "BTC gaat naar 1 miljoen" en "BTC markt gaat onderuit!"

Terug
Bovenaan