Sneeuwstorm
Well-known member
CUMMIES is dik aan't pumpen, ik heb al de helft verkocht, voor 0.45 BNB , ik laat de andere helft nog even staan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de heads-up, bijna uit het oog verloren. Hier alles buiten, 0.7 BNB. Heb verlies gemaakt maar hoef er nu niet meer aan te denken.CUMMIES is dik aan't pumpen, ik heb al de helft verkocht, voor 0.45 BNB , ik laat de andere helft nog even staan
Je bent nooit te laat, ik heb nu ook 461000 pepe gekochtIk heb nog geen Pepe, nu ben ik te laat zeker?
PEPE staat op all-time-high na 4X in de laatste week. Dat nu kopen is gewoon gokken met veel kans om uw geld te verliezen.Je bent nooit te laat, ik heb nu ook 461000 pepe gekocht
Als je niet gepositioneerd bent voor de grote move , vergeet het dan maar en blijf zo ver mogelijk van die meme coins weg.Ik heb in al die tijd nog geen euro verdiend aan meme coins
Zelfs deze keer volledig gemist en nooit willen instappen in pepe's en dogwithats.
Ik hoop ooit beloond te worden voor mijn discipline, voorlopig zie ik enkel anderen rijker worden![]()
Toch gelukt via mijn telefoon met pancakeswap ipv de metamask app. Heb de rest nu ook buitengesmeten. Dus heb mijnen BNB terug.Swap werkt niet vanuit de Metamask app precies. Ik ben op het werk momenteel en heb enkel metamask op mijn telefoon.
Ik krijg dankzij Google automatische het nieuws van verschillende websites. Regelmatig op 1 dag zowel "BTC gaat naar 1 miljoen" en "BTC markt gaat onderuit!"Ik vind YT eigenlijk al de meest brol-bron qua crypto wat er is. Naast X.
Enige ‘nieuws’ wat ik daarrond volg is r/bitcoinmarkets, en dat is eigenlijk al een grote echokamer.
Soit, ik zeg het al van het begin, voor mij is het een grote psychologische gok - wanneer is de hype voorbij? Wat is de piek? Ik heb weinig vertrouwen in de fundamentals. Geld wil ik zien gvd!
Innovators club - gaat naar events etc. en heeft via whatsapp ook dagelijks contact met een aantal leden.Welke community gebruikt hij?
Dat hangt er maar vanaf hoeveel je er nu hebt in gepompt he![]()

Innovators club - gaat naar events etc. en heeft via whatsapp ook dagelijks contact met een aantal leden.
Bullshit club dus. Ver van wegblijven imo.