TheMartian
Banned
Ik verwacht nu een consolidatie of lichte pullback (max. een paar maanden), waarna we naar boven schieten om een nieuwe ATH te bereiken. En daarna komt de bear market terug. Remind me in a few months.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BTC houdt zich niet altijd aan de verwachtingen.Loskoppelen van emoties, een realistische target zetten voor jezelf, en je eraan houden. Als het niet tijdens deze bull run komt, dan de volgende.Mijn enige advies, stick to your plan![]()

Leverage trading - volgt blindelings de voorgestelde trades van een online community die ook wat leden heeft in ons land. Ze stellen een trade voor en geven ook een target, geeft wel telkens een stop -loss in.Dan heeft hij een paar goede calls gedaan. Gewoon door coins te kopen of door leverage trading?
Als eth is 5k aantikt is voor mij goed genoeg. Is een gok zoals altijd!
Dat hangt er maar vanaf hoeveel je er nu hebt in gepompt heEven wegdromen.
BTC 100.000$
ETH 10.000$
SOL 1.000$
INJ 500$
SEI 10$
Nooit meer werken.

Dat hangt er maar vanaf hoeveel je er nu hebt in gepompt he![]()
Mmm ben ik niet zo zeker vanEven een theorietje. We weten dat bij een 'Fed pivot' dat 9 kansen op de 10 (wanneer we de historische data bekijken) enkele weken/maanden later een crash volgt. Waar ik dan op bet is dat crypto zal blijven rallyen tot kort na de Fed pivot. Misschien is dat een goed verkoopmoment.
Bij mij is dat op huidig performance IXS +600% , COTI +450%, (IDO) ECLIP 400%, AZERO +52%, MOZ +25%, BOSON -7%Qua best performers hier sinds het begin (november 2023) buiten BTC (+60%) en ETH (+61%):
TAO (+217%), PRIME (+126%), SUPER (+116%), AKT (+103%), BEAM (+97%), RNDR (+80%), SOL (+70%), KAS (+68%), HBAR (+60%) en ARB (+60%).
Leuke tijden, maar denk pas profit te gaan nemen tijdje na de halving.
Op Solana shitcoins zijn er de afgelopen maanden meerdere mensen gegaan van €100-€500 naar €500k-1M lol.Collega op het werk: 100 € gestart 9 maand geleden - vandaag 4300 € aangetikt met crypto trading![]()