Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik verwacht nu een consolidatie of lichte pullback (max. een paar maanden), waarna we naar boven schieten om een nieuwe ATH te bereiken. En daarna komt de bear market terug. Remind me in a few months.

Daar mik ik ook op, maar kan verkeerd zijn :) BTC houdt zich niet altijd aan de verwachtingen.
Vorige bullrun had iedereen 100K verwacht en dat werd niet gehaald en nu had ook niemand verwacht dat we al zo dicht tegen de ATH zouden zitten.

Dan heeft hij een paar goede calls gedaan. Gewoon door coins te kopen of door leverage trading?
Leverage trading - volgt blindelings de voorgestelde trades van een online community die ook wat leden heeft in ons land. Ze stellen een trade voor en geven ook een target, geeft wel telkens een stop -loss in.

Even een theorietje. We weten dat bij een 'Fed pivot' dat 9 kansen op de 10 (wanneer we de historische data bekijken) enkele weken/maanden later een crash volgt. Waar ik dan op bet is dat crypto zal blijven rallyen tot kort na de Fed pivot. Misschien is dat een goed verkoopmoment.

Qua best performers hier sinds het begin (november 2023) buiten BTC (+60%) en ETH (+61%):

TAO (+217%), PRIME (+126%), SUPER (+116%), AKT (+103%), BEAM (+97%), RNDR (+80%), SOL (+70%), KAS (+68%), HBAR (+60%) en ARB (+60%).

Leuke tijden, maar denk pas profit te gaan nemen tijdje na de halving.

BTC 100k lijkt me niet wegdromen trouwens (gewoon kwestie van wanneer). Met de supply crunch die eraan komt door de ETFs in de VS kan het wel eens astronomisch worden zeker post-halving.

Even een theorietje. We weten dat bij een 'Fed pivot' dat 9 kansen op de 10 (wanneer we de historische data bekijken) enkele weken/maanden later een crash volgt. Waar ik dan op bet is dat crypto zal blijven rallyen tot kort na de Fed pivot. Misschien is dat een goed verkoopmoment.
Mmm ben ik niet zo zeker van

Ik denk eerder dat Sebastien Loeb nog zal blijven rallyen.

Ik verwacht niet lang na de euforie van de ATH of halving een complete ommezwaai naar Ethereum omdat 1. zij een proof of stake coin zijn en bitc weer enorm veel backlash gaat krijgen wegens het enorme energieverbruik dat met die ATH gepaard gaat desondanks de halving 2. ethereum ook wel een ETF zal krijgen en die nog niet in de prijs verrekend zit. Mogelijks zelfs dominance omschakeling.

Qua best performers hier sinds het begin (november 2023) buiten BTC (+60%) en ETH (+61%):

TAO (+217%), PRIME (+126%), SUPER (+116%), AKT (+103%), BEAM (+97%), RNDR (+80%), SOL (+70%), KAS (+68%), HBAR (+60%) en ARB (+60%).

Leuke tijden, maar denk pas profit te gaan nemen tijdje na de halving.
Bij mij is dat op huidig performance IXS +600% , COTI +450%, (IDO) ECLIP 400%, AZERO +52%, MOZ +25%, BOSON -7%

Gelukkig het meeste in COTI gestoken, en ga alles nu laten runnen. Go big or go home.

SOL en ADA al verkocht met mooie profit.

Terug
Bovenaan