Crypto - Nieuws en algemene discussie

Zelf ook voor 98 euro 340 FET gekocht op 20 mei 2021. Ik had dit niet door maar zag mijn Bitvavo portfolio snel stijgen. Door deze dus.

Wanneer zouden jullie FET beginnen verkopen?

Zelf ook voor 98 euro 340 FET gekocht op 20 mei 2021. Ik had dit niet door maar zag mijn Bitvavo portfolio snel stijgen. Door deze dus.

Wanneer zouden jullie FET beginnen verkopen?
Dan heb je al ge-5x't
Iedereen bepaalt dat voor zichzelf, je kan altijd de helft nu verkopen en de rest houden als moonbag. Dan heb je nog meer dan 2x uw inleg terug.

Het voordeel van toch wat big caps te hebben. Die herstellen heel snel, en staan opnieuw op highs.
BTC/ETH/BNB/SOL aan 't printen echt.

Als we nu met alt season starten en de bull run van de BTC eindigt…waarom niet? Het zou de eerste keer zijn in de geschiedenis van bitcoin. Maar..
- het is ook de eerste keer dat we de ATH al bereiken voor de halving..
- daar bovenop heb ik het gevoel dat er een groot aantal mensen, inclusief retail en ‘normies’ die er geen cent van snappen, ook mee zijn met de cyclus-werking van cryptos, nl. bull runs / bear market om de 4 jaar/halvings. Velen verwachten te dumpen rond 80k - 125k. De astronomische voorspellingen van influencers zijn niet meer geloofwaardig, zelfs retail trapt er niet meer in.
Dus het is een moeilijke…misschien bereiken we 100k juist niet?
Desondanks denk ik dat we nog niet aan het einde zijn van de BTC bull run.
Dit is interessant. Ik denk bij veel zaken ongeveer hetzelfde.
Omdat we nu voor het eerst een ATH bereiken voor de halving, is er ook de theorie dat we deze keer een 'tijds-translatie' gaan zien van de cyclus: alles wordt een paar maanden vroeger in de tijd verschoven. In plaats van steeds Q4 van het jaar na de halving.

Ik vraag me ook af in welke mate die die cyclus blijft in de toekomst. Nu, die halving zal tot ongeveer 2140 om de vier jaar zijn ongeveer. Dat zit er in de code. Maar gaan we in die 120 jaar steeds hetzelfde patroon van die cycli zien?

Omdat we nu voor het eerst een ATH bereiken voor de halving, is er ook de theorie dat we deze keer een 'tijds-translatie' gaan zien van de cyclus: alles wordt een paar maanden vroeger in de tijd verschoven. In plaats van steeds Q4 van het jaar na de halving.

Ik vraag me ook af in welke mate die die cyclus blijft in de toekomst. Nu, die halving zal tot ongeveer 2140 om de vier jaar zijn ongeveer. Dat zit er in de code. Maar gaan we in die 120 jaar steeds hetzelfde patroon van die cycli zien?
Ik vermoed ook dat het vroeger zal gebeuren, maar momenteel laat een correctie op zich wachten… ik heb het gevoel dat we nu hard gaan dumpen om tijdens of kort na de halving te vliegen.

Lijkt er wel wat op dat BTC stoom aan het verliezen is, heeft toch moeite om boven die 68K te geraken.
Er was al een bearish divergence op de RSI toen we de ATH hitten , tov de eerdere piek van 64K.

Volgens mij gaan we veel minder die patronen van de cycli zien terugkomen in de toekomst. Er wordt steeds minder en minder BTC gemined dus die impact van de halving gaat kleiner zijn.

Laatst bewerkt:
Het begint hier meer en meer op een echte shitcoin thread te lijken. 2021 redux. :(
Er bestaat al een shitcoin thread he. Kunnen we het hier niet beperken tot algemeen crypto nieuws zoals Bitcoin halving en regels rond crypto, de top coins type BTC en ETH, fiscaliteit, exchanges, wallets, …?

Het begint hier meer en meer op een echte shitcoin thread te lijken. 2021 redux. :(
Er bestaat al een shitcoin thread he. Kunnen we het hier niet beperken tot algemeen crypto nieuws zoals Bitcoin halving en regels rond crypto, de top coins type BTC en ETH, fiscaliteit, exchanges, wallets, …?

bSvgxug.jpeg

Ik snap niet zo goed waarom mensen steeds klagen dat exchanges gelijk coinbase crashen. Dat speelt toch enkel in het nadeel van actieve traders? Als jij op voorhand een target hebt en de verkoop/aankoopprijs daarop instelt, gaat dat toch automatisch getriggered worden eens het is bereikt? Of zorgt de crash ervoor dat die vooraf bepaalde order (bv. een weekje op voorhand al ingesteld) ook niet wordt geactiveerd? Dan is het echt wel balen idd…

Ik snap niet zo goed waarom mensen steeds klagen dat exchanges gelijk coinbase crashen. Dat speelt toch enkel in het nadeel van actieve traders? Als jij op voorhand een target hebt en de verkoop/aankoopprijs daarop instelt, gaat dat toch automatisch getriggered worden eens het is bereikt? Of zorgt de crash ervoor dat die vooraf bepaalde order (bv. een weekje op voorhand al ingesteld) ook niet wordt geactiveerd? Dan is het echt wel balen idd…
Blijkbaar was er paniek omdat sommige mensen hun balance tijdelijk op 0 stond door een technisch probleem.

Blijkbaar was er paniek omdat sommige mensen hun balance tijdelijk op 0 stond door een technisch probleem.
Mja tis altijd wel iets zeker…

Btw, ik heb een voorgevoel dat we vanavond omhoog gaan schieten. Prijs flirt opnieuw met de 70k ATH.. continu de prijs zitten volgen en refreshen.. is ni zo goed 😅 verslavend

Terug
Bovenaan