Crypto - Nieuws en algemene discussie

Heb je daar bewijzen van?
Dat kan toch bijna niet
Als je bv. BONK of WIF op de lows had gekocht, dan is dat mogelijk :p. Als je iets koopt op een MC van <= $100k (door te monitoren op Dexscreener of contracts te snipen, eerste optie wel veel praktischer) en dat slaat aan heb je al snel heel hoge multiples. Als iets tegenwoordig in een hot niche zit, zoals AI, of gewoon een goeie meme, dan ga je al snel naar 1-10M MC, da's dan al direct x10-x100.

Wel tijdsintensief en hoge kans op rugs natuurlijk ook.

Ik stuur een bericht naar een vriend van "hey had jij niet nog ethereum van toen we nog samen werkten x aantal jaar geleden?"

Antwoord "ja had er eens 10 gekocht aan rond de 70 euro, maar heb al jaren niet meer gekeken naar crypto"

Ik "ethereum staat 3200€"

Hij "nice"

Alsof een mens met crypto al 6 jaar niet meer ziet naar crypto, elk jaar staat meermaals het nieuws en de gazetten er vol van, ethereum zijn all time high was veel hoger dan 3200€.

Alsof een mens met crypto al 6 jaar niet meer ziet naar crypto, elk jaar staat meermaals het nieuws en de gazetten er vol van, ethereum zijn all time high was veel hoger dan 3200€.

Ik heb dat nochtans jaren gedaan omdat ik het geld niet nodig had

Ik was ook vergeten dat ik nog 0.1 ETH had en dat aan't staken is :unsure: Heb zelf nog een account ergens waar ik crypto heb maar al lang niet meer heb open gedaan, laat staat dat ik weet welke coins :unsure:

'k Weet ook niet meer welke site, maar ik herinner mij een gele layout 🥲

edit: nvm 't was Binance en heb nog Holo staan. 35 euro na al die jaren 🙃

Laatst bewerkt:
Als je weet dat je lang geleden 10 ETH hebt gekocht voor 70€ dan weet je het wanneer dit 42000 euro waard is en de gazetten jaren vol staan met crypto. Als je graag gelooft dat iemand omdat jij het verklapt hebt nu plots weet dat hij tienduizenden euro's heeft, mag je ook geloven, maar ik geloof er alvast niks van :rofl:

Als je weet dat je lang geleden 10 ETH hebt gekocht voor 70€ dan weet je het wanneer dit 42000 euro waard is en de gazetten jaren vol staan met crypto. Als je graag gelooft dat iemand omdat jij het verklapt hebt nu plots weet dat hij tienduizenden euro's heeft, mag je ook geloven, maar ik geloof er alvast niks van :rofl:
Ik heb nog nooit iets gelezen waar ik zo weinig van begreep als deze post

Ik verwacht niet lang na de euforie van de ATH of halving een complete ommezwaai naar Ethereum omdat 1. zij een proof of stake coin zijn en bitc weer enorm veel backlash gaat krijgen wegens het enorme energieverbruik dat met die ATH gepaard gaat desondanks de halving 2. ethereum ook wel een ETF zal krijgen en die nog niet in de prijs verrekend zit. Mogelijks zelfs dominance omschakeling.
Ik mik er op dat BTC eerst nog <0.04 gaat doen in ETH/BTC

Zit toch al even in een downtrend het laatste 1,5j. Als dat een descending triangle is kunnen we zelfs 0.02 zien. Of we moeten een bounce zien boven 0.06 en terug omhoog gaan. In ieder geval, 0.04 en lager dat lijkt mij een goed niveau om ETH te accumuleren.
nS2cGkm.png

Kan zijn dat ik er naast zit maar als je ETH in de 0.03-0.04 range kan kopen dan kan je denk ik vrij gemakkelijk uw BTC verdubbelen.

Laatst bewerkt:

Zit toch al even in een downtrend het laatste 1,5j. Als dat een descending triangle is kunnen we zelfs 0.02 zien. Of we moeten een bounce zien boven 0.06 en terug omhoog gaan. In ieder geval, 0.04 en lager dat lijkt mij een goed niveau om ETH te accumuleren.
nS2cGkm.png

Kan zijn dat ik er naast zit maar als je ETH in de 0.03-0.04 range kan kopen dan kan je denk ik vrij gemakkelijk uw BTC verdubbelen.
Is ook mijn vermoeden. Heb al een hele tijd geen ETH meer aangezien BTC het toch veel beter doet.

nS2cGkm.png

Weer Benjamin Cowen aant zien?

Welke community gebruikt hij?
Hoeft nie per se een community te zijn he.
Zelf uw research doen kan veel uitmaken.

Ben in augustus 2023 ook pas begonnen met crypto en zit nu aan een ROI van ± 102%.
Heb gaandeweg in totaal voor ± € 5500 geïnvesteerd en mijn assets zitten nu aan ± € 11000.

Hoeft nie per se een community te zijn he.
Zelf uw research doen kan veel uitmaken.

Ben in augustus 2023 ook pas begonnen met crypto en zit nu aan een ROI van ± 102%.
Heb gaandeweg in totaal voor ± € 5500 geïnvesteerd en mijn assets zitten nu aan ± € 11000.
mja van 100 naar 4K, is wel mooier.

Ik was gefocussed op bitcoin, en heb helaas de markt proberen timen en dus de bitcoin pump gemist aangezien ik bearish was. Nuja dat was plan A, nu zal het dus plan B worden ==> altcoins. Maar van de nieuwe coins ken ik niets. Enkel degene van vorige bullrun cardano, matic, polkadot, link, ICP, Paid, INJ, altura, pulsex, link... waar nog altijd wel mooie 3-4X en inzitten volgens mij. Maar wel meer risicovol als bitcoin.

Enige tips qua blogs/sites/links die het waard zijn om te checken? Of nieuwe coins die een mooie toekomst hebben (geen meme's)?

Zou mij echt verbazen da iemand die begint met crypto slechts 100 euro investeert en enkel uitbreidt o.b.v. de winst daarvan.
Als beginner gaat ge nu eenmaal nie direct enkel inzetten op coins met veel risico, in de hoop da 't x40 doet...

Om up-to-date te blijven gewoon af en toe crypto-nieuws raadplegen op youtube. (Vermijd kleine YT-kanalen en Coinbureau...)
CoinMarketCap is ook ne handige site om te volgen.

Ik vind YT eigenlijk al de meest brol-bron qua crypto wat er is. Naast X.

Enige ‘nieuws’ wat ik daarrond volg is r/bitcoinmarkets, en dat is eigenlijk al een grote echokamer.

Soit, ik zeg het al van het begin, voor mij is het een grote psychologische gok - wanneer is de hype voorbij? Wat is de piek? Ik heb weinig vertrouwen in de fundamentals. Geld wil ik zien gvd!

Ik vind YT eigenlijk al de meest brol-bron qua crypto wat er is. Naast X.
Het gros da daarop staat, is inderdaad te negeren brol. :smile:
Maar als ge ietwa geïnformeerd wilt zijn over altcoins, helpt da wel.
Ge moet alleen door alle BS waden en zelf uw conclusies trekken.

Ik kijk ook altijd na of altcoins geen absolute zever in hun whitepaper staan hebben, en of ze partnerships hebben met een groot bedrijf.
(Bijv. Solana met VISA en Chainlink met Google Cloud.)
Zelf uw onderzoek doen dus. Maar da vergt in 't begin wa tijd.

Terug
Bovenaan