Crypto - Nieuws en algemene discussie

Aangezien iedereen ondertussen een pump gevolgd door een dump verwacht, gok ik dat het nu gewoon meteen dump gaat worden.

Ik verwacht niet dat BTC de komende maanden gaat door schieten naar zijn vorige all-time high.
Lijkt me meer iets voor eind dit jaar, een stuk ná de halving. Zal er ook vanaf hangen hoeveel vraag er daadwerkelijk is naar die ETF's.

Dat is toch een dikke 30% , als BTC naar 35k zou gaan.
Valt op zich nog heel goed mee vind ik. Bitcoin staat de laatste maanden ook een pak hoger dan de meeste mensen verwacht hadden.
Benjamin Cowen heb ik vooral gevolgd en volgens dieje mens zijn uitleg hadden we een 20K usd Bitcoin nog moeten zien in voorbije/komende weken/maanden... Kan nog altijd natuurlijk, maar lijkt mij zeer unlikely als de ETF approved is... En als er nog een serieuze dip komt, who cares? Dan moet je bijkopen. :) De volgende halving is nog maar 3 maanden af, tegen de zomer waarschijnlijk nieuwe uptrend sowieso ingezet.

Blijkbaar dat er in mei een deadline is voor de SEC om ETH ETF's goed te keuren. Dat is ook weer iets om in de gaten te houden en de reden waarom ETH nu pumpt wellicht.

Zat al in de verwachting. Ik denk dat de prijs pas echt zal stijgen eens die ETF's beschikbaar zijn en volop beginnen in te kopen.
Is dat ook niet zo dat die ETF providers al een voorraad BTC hebben en dat ze pas moeten inkopen op het moment dat ze dreigen te weinig BTC te hebben om hun ETF te dekken? Of werkt dat zo niet?

Terug
Bovenaan