Crypto - Nieuws en algemene discussie

Net voor 5k bijgekocht, die zal wel hard gaan in volgende run. Belangrijkste is dat je de narrative probeert te voorspellen, los van de individuele projecten.

Ik heb mijne gewoon gestaked in de wallet van bittensor zelf. My keys, my crypto

Hoge marketcap (1,5 miljard usd) in feite, voor op geen enkele grote exchange te staan. Nuja, als AI crypto echt hot wordt kan dit wel een top 10 coin worden en dan kan je mooie gains hebben. De vraag is wat BTC en crypto zullen doen de komende weken. Heeft BTC een pullback of gaat BTC door de 40K breken.

Hoge marketcap (1,5 miljard usd) in feite, voor op geen enkele grote exchange te staan. Nuja, als AI crypto echt hot wordt kan dit wel een top 10 coin worden en dan kan je mooie gains hebben. De vraag is wat BTC en crypto zullen doen de komende weken. Heeft BTC een pullback of gaat BTC door de 40K breken.
Ben er vrij gerust in + is gewoon een herbalancing van andere profits (bv FET).

Bedankt voor de info en succes ermee!
Kan dit dan nooit 'verloren' gaan zolang jij die wallet bezit met jouw eigen keys? In 2017 eens wat mee bezig geweest en ik had toen ook verschillende wallets lokaal staan maar was helemaal niet bezig met hoe dit werkt.
Zolang je zelf de private key is uw crypto in principe veilig, uiteraard in het geval dat uw private key ook private blijft.

Wat een gem is die TAO toch, deze maand al een x3.
Mijn eerste 'ik had beter'-moment van deze interesseperiode al weer gehad. Beter gisteren wat TAO ingekocht gezien hij 20% gestegen is :p

Komt wel nog een kans gok ik, is iets te agressief gestegen lijkt mij.

Mijn eerste 'ik had beter'-moment van deze interesseperiode al weer gehad. Beter gisteren wat TAO ingekocht gezien hij 20% gestegen is :p

Komt wel nog een kans gok ik, is iets te agressief gestegen lijkt mij.
Ik wacht ook nog op een "grote" crash tussen nu en de halving/zomer 2024 om bij te kopen.
Komt die niet -> ik ben al meer dan blij met mijn huidige positie
Komt die wel -> des te beter

Maar een fomo'ke doen op of rond ATH ga ik sowieso niet (meer) doen, lesje geleerd uit het verleden :p

Ik wacht ook nog op een "grote" crash tussen nu en de halving/zomer 2024 om bij te kopen.
Komt die niet -> ik ben al meer dan blij met mijn huidige positie
Komt die wel -> des te beter

Maar een fomo'ke doen op of rond ATH ga ik sowieso niet (meer) doen, lesje geleerd uit het verleden :p
Lichte FOMO wel hier. Heel kleine positie in voornamelijk ETH die ik al eventjes hold. Sinds kort weer meer interesse in gekregen maar de bedragen die ik nu 'kan' investeren zijn ook wel stukje groter dus het is wat twijfelen.

In mijn studententijd vlamde ik hier en daar eens 100 euro in met de gedachte 'ben ik het kwijt so be it'. Met wat hogere bedragen denk ik er toch anders over.

Nog eens rustig over nadenken hoe hoog ik wil inkopen.

Welke wallet gebruik je voor je TAO?
Gewoon die van bittensor zelf, https://wallet.bittensor.com/

De truc zal weer zijn om op tijd uit te stappen. Wault had ik een 40x op en uiteindelijk op een 33x uitgestapt. Maar ik ken er die de rit tot -99.9% hebben uitgezeten.

Belangrijkste les is nooit getrouwd zijn met een token, focus op de volgende narrative herkennen (defi, privacy coins, ai coins,..) en stap op tijd uit als de narrative op is.

Ik ben benieuwd waar BTC gaat pieken deze rally vooral. Het is nog te vroeg voor de volgende bullrun, de halving moet nog komen.
Als het niet op 40K is, zal dan eerder ergens in de 48-50K range liggen dan denk ik.
Alleszins, ne pullback/terugtest moet er wel eens komen, het kan niet blijven recht omhoog knallen.

Als er nu nog een altrally volgt, denk ik dat ik er toch enkele buiten zwier.

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig kan je blijkbaar niks meer lezen op Twitter/X zonder account, smeerlappen.
Ik had een account vroeger, maar denk dat die afgesloten was wegens niet actief ofzo.

Stel, je wil hier in meegaan: hoe gaat dit meestal in zijn werk om de tokens te bemachtigen als ze nog zo onbekend zijn?

Welke termen komen hier aan te pas, dan Google ik hier wat verder op.
Ik heb https://comswap.io/ gebruikt.

1) USDT op Metamask naar comswap gestuurd
2) COM gekocht (OTC trade)
3) COM overgezet naar eigen wallet (kan hier met eigen keys: https://comwallet.io)

FYI - Dit zijn very high risk / high reward trades, doe dus je eigen research en zorg dat je comfortabel bent met deze bet. Ik heb het bv met realized profits gedaan van andere tokens.

Had al even gezocht in thread maar niet direct iets van gezien.
Ik kreeg gisteren een mail dat ik nog geld op Bittrex had staan (had ik over het hoofd gezien).

Ik slaag er helaas niet in om dit over te maken via sepa of wiretransfer.

bij usd: "usd withdrawals not available for your account"
bij Eur: "daar is geen bank aan gekoppeld, "add another bank account" stuurt me door naar een site voor ticket aan te maken, echter kan ik nergens "opslaan" voor dat ticket.

Iemand ook onlangs overgezet vanaf Bittrex?

Terug
Bovenaan