Crypto - Nieuws en algemene discussie

Laatste tijd wat bijgelezen over crypto gaming, maar damn alles zover lijkt me redelijk kansloos (geen info over het team, slechte demo's, vage antwoorden van founders,...) Heeft er iemand hier nog iets gespot met potentieel?
Illuvium?



Damn de markt ging hard vandaag...Alles bleef maar stijgen dan zotte short squeeze tot 38.2k en dan een dump van 2000-3000$ om alle late longers te liquideren...
Als je niet veel kent van de markt zou ik zeggen, gewoon hodlen en wachten met elke pullback om bij te kopen.
Ik volg mensen dat nog een te grote dump verwachten naar 20k ofzo omwille van de 'ETF hype' maar ik betwijfel of die er nog aan komt. Of er zou al iets moeten gebeuren zoals de pandemie zoals in 2020...
 
Illuvium?



Damn de markt ging hard vandaag...Alles bleef maar stijgen dan zotte short squeeze tot 38.2k en dan een dump van 2000-3000$ om alle late longers te liquideren...
Als je niet veel kent van de markt zou ik zeggen, gewoon hodlen en wachten met elke pullback om bij te kopen.
Ik volg mensen dat nog een te grote dump verwachten naar 20k ofzo omwille van de 'ETF hype' maar ik betwijfel of die er nog aan komt. Of er zou al iets moeten gebeuren zoals de pandemie zoals in 2020...
Dat spot ETF ding landt bij veel mensen niet, denk ik. :) Is volgens mij al een geklonken zaak, want Blackrock heeft ondertussen ook een plan voor een Ethereum ETF. De SEC is ook duidelijk in dialoog met de aanvragers de laatste weken/maanden i.v.m. de Bitcoin ETF, volgens mij al langer een heel goed teken.

Ook een collega van mij met holding van in de 20 BTC roept nog altijd dat hij pas zal bijkopen op 12K USD. Sorry, maar that ship has sailed... 🛳️

Ik denk dat 30-32K USD de nieuwe support line is vanaf hier. En misschien zien we nog wel iets met een wick naar 25-26K USD. Maar ik ben optimistisch vanaf hier...
 
Laatst bewerkt:
Fetch.ai (FET) is zeker een gokje waard .

Surft mee op de AI/Web.30 hype , zijn ze al sinds 2019 mee bezig . Staat nu op 0,35 eurocent, wat net onder zijn gemiddelde is . Is heel sterk aan het stijgen en zie die in bullrun wel de 1 USD halen.
16 % erbij nu, vverdubbeling binnen een jaar lijkt me realististisch. Ga er nog wat bijkopen
 
Ethereum deed het al lang slecht t.o.v. bitcoin. Het mocht wel eens iets gaan doen. :p
Ik zou graag terug ETH/BTC aan 0.03-0.04 zien :)
Voor vorige bullrun stond ETH even rond 0,02 zelfs. Maar ik denk niet dat deze keer zo laag nog gaat gaan. Ik denk wel dat dit een tijdelijke top is voor ETH/BTC en dat het de komende maanden nog omlaag gaat.
Als BTC corrigeert, gaan ETH en de alts nog meer corrigeren. Ik denk dat het binnen een maand of 8-9 zal interessant zijn om BTC te flippen voor ETH. Na de halving en voor volgende grote crypto rally.
 
Ik heb 18 sol staan. Wordt mss ook eens tijd om dat te gaan verkopen (gedeeltelijk). Heeft al zot gedaan de laatste maand.

Solana blijft toch ook maar gaan. 57 euro momenteel. x6 sinds een jaar en niet te vergeten 3.7 miljard daily trading volume. Thats alot!
Straf dat het blijft gaan terwijl FTX blijkbaar grote hoeveelheden SOL aan het dumpen is op de markt.
 
Straf dat het blijft gaan terwijl FTX blijkbaar grote hoeveelheden SOL aan het dumpen is op de markt.
Misschien omdat Solana veel potentieel heeft...
 
De voorbije crypto winter goed overleeft met op juiste momenten terug in te stappen (BTC & FET) en sommige coins (DUSK/WOO) nooit te verkopen. Voorbij weken ook een nieuwe big bet geaccumuleerd: Bittensor (ticker TAO) voor de volgene bull run.
 
De FOMO begint weer. 😁 Er liggen nog genoeg kansen voor het rapen, don't worry.

Ik weet nog niet of ik mee ga doen met de alts deze bull run. Soms is er eens een voltreffer bij, maar veel durf ik daar toch niet ingooien dus winst in absolute bedragen blijft meestal beperkt. Bitcoin en Ethereum heb ik alle vertrouwen in en die hoef ik zelfs niet in het oog te houden om te weten dat dat goed komt.
 
De FOMO begint weer. 😁 Er liggen nog genoeg kansen voor het rapen, don't worry.

Ik weet nog niet of ik mee ga doen met de alts deze bull run. Soms is er eens een voltreffer bij, maar veel durf ik daar toch niet ingooien dus winst in absolute bedragen blijft meestal beperkt. Bitcoin en Ethereum heb ik alle vertrouwen in en die hoef ik zelfs niet in het oog te houden om te weten dat dat goed komt.
Ik denk toch dat deze mini-bullrun niet meer lang gaat duren en dat je wellicht REKT bent als je nu instapt. Traditioneel is er pre-halving altijd een beetje een bullrun, we zijn nog wat vroeg nu voor de grote rally.
 
Terug
Bovenaan