ilgonwe
Well-known member
Binance's Euro Banking Partner to Halt Support of the Crypto Exchange in September
The exchange recently announced retreats from the U.K., Netherlands and Cyprus.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, ik begrijp de afwachtende houding niet echt. Als ik nooit gehandeld had op geruchten het laatste jaar, dan was ik veel geld kwijt geweest met alle platformen die failliet zijn gegaan. Dit is een andere setting, maar toch. Afwachten is het laatste wat ik zou doen.Je kan wachten tot Binance officieel iets zegt, maar het lijkt er op dat het gaandeweg minder vlot zal gaan om je geld of crypto nog te kunnen overschrijven.![]()
Binance's Euro Banking Partner to Halt Support of the Crypto Exchange in September
The exchange recently announced retreats from the U.K., Netherlands and Cyprus.www.coindesk.com
Net eens getest, lukt nog perfect bij mij.Het is al zo ver kan geen coins meer naar euro's wisselen op binance![]()
Dear Binancian,Is er al officieel nieuws van Binance voor de deadline in België?
Ik wacht liever daarop voor ik overzet.

Heeft dit nog? op Binance
Your IP address shows that you are attempting to access our services from a restricted jurisdiction. We are unable to provide services to users in your region and apologise for any inconvenience caused.
En hoe geraak ik nog aan mij coins nog?
)
de markt reageert stevig idd.XRP is geen 'security'. Mooie win van Ripple.