Crypto - Nieuws en algemene discussie


Tis soortgelijk. Maar zeker ADA heb ik al wat zitten lezen en die rechtszaak heeft 0 kans om te slagen. That being said, het kan dus echt jaren duren eer dat uitgeklaard wordt. En dat is heel erg zonde
Maar de SEC heeft ada, sol en andere genoemd als mogelijke securities in de zaak tegen binance. Dat wil niet zeggen dat ze een rechtzaak tegen die coins specifiek opstarten (zoals wel gedaan is bij xrp).
Echter met de laatste uitspraak is er natuurlijk een case in favor van het 'niet security zijn' waardoor potentiele toekomstige rechtszaken minder kans hebben om te slagen want er is een precedent.
 
Tis soortgelijk. Maar zeker ADA heb ik al wat zitten lezen en die rechtszaak heeft 0 kans om te slagen. That being said, het kan dus echt jaren duren eer dat uitgeklaard wordt. En dat is heel erg zonde
ADA is gewoon aan het pumpen zoals de rest van de altcoin markt :unsure:

XRP heeft door de rechtzaak te winnen sowieso al een vrijgeleide gegeven voor alle andere altcoins. En trouwens is die kerel van de SEC die die uitspraak deed al niet ontslagen?

https://finance.yahoo.com/video/why-many-crypto-community-want-210132802.html
 
Laatst bewerkt:
XRP & bijhorende altcoins toch mooie stijging afgelopen 10 dagen. Heb wat winst gepakt, nog geen vertrouwen id lange termijn maar dit is al een leuk tussendoortje
 
Wat zijn zowat de go to crypto tegenwoordig? Krijg binnenkrot een zak met geld en wil die misschien wel deels in crypto steken. Complete noobie wel dus als er iemand een faq heeft, please give.
 
Wat zijn zowat de go to crypto tegenwoordig? Krijg binnenkrot een zak met geld en wil die misschien wel deels in crypto steken. Complete noobie wel dus als er iemand een faq heeft, please give.
Ik zou beginnen met deze thread al eens door te spitten. Zo ben ik er in gerold 2 jaar geleden.
 
Hi beginnersvraagje.

Ik wil gewoon bitcoins kopen en deze overzetten naar mijn blockchain wallet. Dit lukt blijkbaar niet met bitvavo want zij ondersteunen geen overdracht naar blockchain.
Kunnen jullie mij wat andere sites aanraden om btc te kopen en waar je wel direct naar blockchain of een adres naar eigen keuze kan overschrijven?

In Nederland is de wet veranderd dat dit niet meer mag...
 
Hi beginnersvraagje.

Ik wil gewoon bitcoins kopen en deze overzetten naar mijn blockchain wallet. Dit lukt blijkbaar niet met bitvavo want zij ondersteunen geen overdracht naar blockchain.
Kunnen jullie mij wat andere sites aanraden om btc te kopen en waar je wel direct naar blockchain of een adres naar eigen keuze kan overschrijven?

In Nederland is de wet veranderd dat dit niet meer mag...
Lijkt me vreemd dat je geen bitcoins van Bitvavo kan halen, maar volg het niet zo erg op.
Kraken is de beste exchange imo. Bestaat al zeer lang en heeft elke storm al doorstaan. De fees zijn ook zeer redelijk.
 
Euh waarom zou je geen BTC kunnen afhalen van Bitvavo? Dat zijn toch echt de meest basic dingen die je zou moeten kunnen op een exchange?
Soms gebeurt het wel eens dat withdrawals tijdelijk niet actief staan omwille van onderhoud op de exchange, maar dat zou toch in de meeste gevallen enkele uren later moeten opgelost zijn.

Of misschien moet je KYC eerst in orde zijn.
 
Je kan er wel afhalen maar niet naar een wallet van blockchain.com omdat naar hun zeggen er veel scams zijn op dat platform.
Is wel gemakkelijk dat je er geld kan opzetten via Bancontact. Gaat dat bij kraken ook?
 
Je kan er wel afhalen maar niet naar een wallet van blockchain.com omdat naar hun zeggen er veel scams zijn op dat platform.
Is wel gemakkelijk dat je er geld kan opzetten via Bancontact. Gaat dat bij kraken ook?
Waarom zou je het zetten naar een wallet op blockchain.com? Wat is blockchain.com überhaupt?
Dat zal niet je eigen wallet zijn. Ofwel koop je een hardware wallet als Ledger ofwel laat je het op Bitvavo staan.
 
Waarom zou je het zetten naar een wallet op blockchain.com? Wat is blockchain.com überhaupt?
Dat zal niet je eigen wallet zijn. Ofwel koop je een hardware wallet als Ledger ofwel laat je het op Bitvavo staan.

Blockchain.com was één van de meest gereputeerde bitcoin wallets. Maar ook al niet meer gebruikt sinds 2017 of zo.
 
Is wel gemakkelijk dat je er geld kan opzetten via Bancontact. Gaat dat bij kraken ook?
Geen idee eigenlijk, werk zelf gewoon met overschrijving. Ik heb een recurring order staan om bij te kopen, dus zolang ik mijn account op tijd gefund heb is het oké.
 
Waarom zou je het zetten naar een wallet op blockchain.com? Wat is blockchain.com überhaupt?
Dat zal niet je eigen wallet zijn. Ofwel koop je een hardware wallet als Ledger ofwel laat je het op Bitvavo staan.
Je kan ook nog gewoon een paper wallet gebruiken. (non custodial cold storage - dus jij bent in controle)

Uiteindelijk het enige wat je moet beschermen is je private key.

Doe je weinig uitgaande transacties, kan je die evengoed opschrijven en bijhouden.
Je kan zelf wel verschillende strategieën bedenken hoe je dat zo veilig mogelijk kan doen.

het is misschien wat technisch maar dan verdiep je direct in de achterliggende technologie en kan je beter crypto concepten plaatsen en inschatten op risico.

Ik blijf mij wel verbazen dat er personen zijn die zomaar X cash overmaken naar random internet partijen, vaak in het buitenland, om dan een of ander magisch nummertje te kopen op een digitaal grootboek waarvan zij geen eigenaar zijn.
Dat gaat helemaal in tegen het principe van Bitcoin/cryptografie/trust.

crypto is een vertrouwensnetwerk en is al risicovol genoeg zonder uw flappen op een shady custodian of online wallet te zetten.
 
Terug
Bovenaan