Crypto - Nieuws en algemene discussie

Blackrock zou serieus bitcoin aan't inkopen zijn in afwachting van de goedkeuring van hun ETF. Daarmee dat de prijs nu zo gestegen is.
 
Laatst bewerkt:
Bitcoin ETF approval. Die bleek fake news te zijn. Echter is er nu meer "hoop" dat er daadwerkelijk eentje gaat komen.

Edit: blijkbaar komen nu pas alle andere berichten vrij door mijn bericht te plaatsen, waardoor ik de reacties niet zag
 
Als het voorbij de ath gaat en daar op een grotere timeframe kan closen, gaat de top veel hoger liggen.

Dat klinkt wel heel optimistisch, niet alleen voorbij de ATH van 2021 gaan maar nog een stuk hoger doorgaan... Er zijn al vreemdere dingen gebeurd maar je zou toch verwachten dat er spectaculair positief nieuws is voor dit zou gebeuren.
 
Dat klinkt wel heel optimistisch, niet alleen voorbij de ATH van 2021 gaan maar nog een stuk hoger doorgaan... Er zijn al vreemdere dingen gebeurd maar je zou toch verwachten dat er spectaculair positief nieuws is voor dit zou gebeuren.
Dus jij vermoedt dat de top van deze bullmarkt lager of gelijk gaat liggen met de huidige ATH? Dat vind ik persoonlijk dan weer heel pessimistisch. :p
 
Kraken heeft trouwens extra KYC info nodig vanaf volgende week. Iemand een idee wat ze juist moeten weten, want dat staat niet in de email? Ze hebben altijd maar meer info nodig en het begint me wat ver te gaan, dus desnoods zou ik nog snel een laatste aankoop doen nu en daarna m'n account sluiten. Maar zou eerst willen weten welke info ze juist willen hebben.
 
Dat klinkt wel heel optimistisch, niet alleen voorbij de ATH van 2021 gaan maar nog een stuk hoger doorgaan... Er zijn al vreemdere dingen gebeurd maar je zou toch verwachten dat er spectaculair positief nieuws is voor dit zou gebeuren.
Ja. Als het voorbij de ath gaat en daar kan closen, krijgen we weer 100 duizenden gamblers die gaan kopen om rijk te worden. History doesn't always repeat itself but it often rhymes.
De triggers voor een grote bullrun zijn er alvast: de EFT's en de having die historisch altijd tot een bullrun hebben geleid. Ik persoonlijk denk niet dat het nu gaat gebeuren, maar laat 2024/ergens in 2025 verwacht ik wel dat we over de ath gaan zitten en ver daar boven gaan afsluiten.

/just my 2 humble cents
 
Vraagje gewoon uit interesse.

Ik heb heel veel verschillende coins, kan ik die niet beter op 1 coin steken naar ETH?
Voor de bull gaat vertrekken
 
Vraagje gewoon uit interesse.

Ik heb heel veel verschillende coins, kan ik die niet beter op 1 coin steken naar ETH?
Voor de bull gaat vertrekken
Niemand weet welke alt-coin x10 of x100 of zelfs x1000 gaat gaan. Dus het zou wel zuur zijn om juist die alt-coin om te wisselen naar ETH.

Dat gezegd zijnde, ik heb gisteren nog wat ETH omgewisseld naar BTC. Ik *denk* dat het gewoon het beste is om bij de klassieker te blijven.
 
Dus jij vermoedt dat de top van deze bullmarkt lager of gelijk gaat liggen met de huidige ATH? Dat vind ik persoonlijk dan weer heel pessimistisch. :p

Mijn vermoeden is nog geen 2 cents waard als het over crypto gaat. Maar we zitten nog niet eens in een bullmarkt (pieken van +25% op korte tijd zijn wel vaker voorgekomen), dus om dan meteen al te gaan spreken over boven de ATH gaan.
Ook omdat ik denk dat er minder hype sentiment is dan een paar jaar geleden toen er wel heel veel mensen over crypto spraken en er in belegden. Puur aanvoelen, ik kan er dus compleet naast zitten ;)
 
Mijn vermoeden is nog geen 2 cents waard als het over crypto gaat. Maar we zitten nog niet eens in een bullmarkt (pieken van +25% op korte tijd zijn wel vaker voorgekomen), dus om dan meteen al te gaan spreken over boven de ATH gaan.
Ook omdat ik denk dat er minder hype sentiment is dan een paar jaar geleden toen er wel heel veel mensen over crypto spraken en er in belegden. Puur aanvoelen, ik kan er dus compleet naast zitten ;)
Tussen 2018 en 2020 was er nog minder interesse imo. En dan vanaf ergens in 2021 vroeg de bomma en de kapper hoe je het gemakkelijkst crypto kan kopen.
 
Tussen 2018 en 2020 was er nog minder interesse imo. En dan vanaf ergens in 2021 vroeg de bomma en de kapper hoe je het gemakkelijkst crypto kan kopen.

Ik had juist in 2018-2019 al veel collega's die over bitcoin bezig waren, maar die waren er vroeger bij dan bomma & de kapper :)
Inderdaad met de pieken in 2021 kwam crypto enorm in het nieuws en hoorde iedereen er over.
 
Terug
Bovenaan