Crypto - Nieuws en algemene discussie

Er zit alleszins terug leven in de brouwerij, en het lijkt verre van dood. Het is ook al een behoorlijk stabiel weekend geweest. Ik ben erg benieuwd wat het maandag wordt. Van een pullback is toch niet echt sprake geweest tot nu toe. Die sterke rally kon zich niet blijven voortzetten en logisch dat het even op pauze gaat.
 
Beter een week of een paar weken sideways actie dan dat de markt weer oververhit geraakt. Als iedereen weer euforisch wordt en long begint te gaan dan kunnen we een dump verwachten.

Het is in feite een goed teken dat velen denken dat dit een bull trap is.
 
BTC doet het niet slecht. :D

Wie zijn nog goeie crypto experten om te volgen?

Ik volg James McMahon van CopyMyCrypto en Benjamin Cowen al op YT, maar moet nog veel bijleren.
 
Als BTC het goed doet dan schieten die zogenaamde ‘crypto experten’ als paddestoelen uit de grond. Uiteindelijk willen die u gewoon hun bags verkopen. Dus hun advies altijd met een dikke korrel zout nemen.
Ja, akkoord. Maar wat ik vooral onder de knie probeer te krijgen is het interpreteren van candles m.b.v. TradingView. Ben niet op zoek naar hyperkinetische YouTubers die, rad van tong, maar wat random een coin zitten te shillen. Maar vind het wel interessant om analyses te volgen o.b.v. patterns/candles en zo hopelijk wat bij te leren.
 
Ja, akkoord. Maar wat ik vooral onder de knie probeer te krijgen is het interpreteren van candles m.b.v. TradingView. Ben niet op zoek naar hyperkinetische YouTubers die, rad van tong, maar wat random een coin zitten te shillen. Maar vind het wel interessant om analyses te volgen o.b.v. patterns/candles en zo hopelijk wat bij te leren.
Misschien vind je Bob Loukas wel tof, om te beginnen.
 
Die rally vertrouw Ik voor geen …
Misschien toch eens mijn sol verkopen binnenkort.

Laten runnen. Stop loss opschuiven?

Lijkt beetje op de 2019 rally (BTC van 4k naar 12k).

Gezien de enorme FUD over dit project en de zwaar negatieve funding rate op binance (-0,5%; deze morgen zelfs -0,8%) zou ik een gok in de tegenovergestelde richting durven nemen. There will be a short squeeze.

Target 2 à 3B marketcap.

Puur speculatief, want ik heb mijn entry deze morgen gemist. Zit er nog niet in.

RIP
 
Welke strategies hanteren hier de meeste? Buy hold? Nemen jullie profits in deze bearmarket?

Ik heb echt het idee dat buy and hold de betere strategie is op lange termijn. Lijkt me dat met stop losses werken, te vroeg profits nemen je meer fouten gaat maken..
 
Ja maar te laat profits nemen is ook niet goed

Ofwel hodl je gewoon en kijk je niet naar de prijs en kijk je in 2024-2025 nog eens

Ik denk dat het moment in de cyclus en het marktsentiment meer zegt dan de prijs zelf. Memecoins die massaal pumpen, overdreven hypes zoals de ico hype en de nft hype, als het overdreven bullish is kan je beter verkopen.
Nooit alles ineens verkopen maar gedeeltelijk.
 
2023 wordt het jaar voor mij om met mijn main winst terug te investeren in crypto.
Wacht nog even af op wat BTC gaat doen kwa prijsactie. Ik kijk toch nog steeds uit naar rond de 10k USD level.

Mijn winsten uit ADA ga ik terug investeren in:
ADA (medium risk)
ETH (low risk)
IXS (high risk) Is een liquidity provider en dex voor security tokens. Hebben ook licentie in Singapore. 'Regulatie-proof'
SFUND (high risk) All-round gaming/NFTS liquidity provider.
COTI (high risk) Payment system
AZERO (high risk) Layer one, smart contracts, web 3, etc..

ADA had vorige bear market een drop van 98%. Had daaropvolgend een nieuwe ATH, een mooie 150x.
Ik kijk nu naar een 10c ADA om dan volgende bull run een nieuwe ATH te doorbreken.




Now, the CEO of BlackRockBLK -1.3%, the world’s largest asset manager with around $8 trillion in assets under management that signed a major deal with Coinbase earlier this year, has predicted crypto's blockchain technology will usher in "the next generation for markets."


Bullish.

Ja ja. Coti gaat ervoor. Djed release op dinsdag.
Average buy 0,058. Sell order op 18c. Hopelijk blijft BTC braaf.
 
Terug
Bovenaan