Crypto - Nieuws en algemene discussie

2023 wordt het jaar voor mij om met mijn main winst terug te investeren in crypto.
Wacht nog even af op wat BTC gaat doen kwa prijsactie. Ik kijk toch nog steeds uit naar rond de 10k USD level.

Mijn winsten uit ADA ga ik terug investeren in:
ADA (medium risk)
ETH (low risk)
IXS (high risk) Is een liquidity provider en dex voor security tokens. Hebben ook licentie in Singapore. 'Regulatie-proof'
SFUND (high risk) All-round gaming/NFTS liquidity provider.
COTI (high risk) Payment system
AZERO (high risk) Layer one, smart contracts, web 3, etc..

ADA had vorige bear market een drop van 98%. Had daaropvolgend een nieuwe ATH, een mooie 150x.
Ik kijk nu naar een 10c ADA om dan volgende bull run een nieuwe ATH te doorbreken.




Now, the CEO of BlackRockBLK -1.3%, the world’s largest asset manager with around $8 trillion in assets under management that signed a major deal with Coinbase earlier this year, has predicted crypto's blockchain technology will usher in "the next generation for markets."


Bullish.
 
Dit allemaal terzijde, met uw financiëel geheugen, wanneer mag ik eens met uwe lambo cruizen?
Dus je hebt inhoudelijk geen enkele reactie?

- Gewoon, wat is er misgelopen met Dusk/Vlaunch/Waultx dat niet te voorzien was vorig jaar?

- Waarom wordt die ceo van Ada nog vertrouwd als al zijn grote aankondigingen van de afgelopen paar jaar, compleet verwaarloosbare zaken blijken te zijn?

- Welke projecten die hier de afgelopen jaren aangeraden werden, zijn ondertussen wél geslaagd?
 
Komt er ook een inhoudelijke reactie over al die projecten waar de experten hier grote toekomst in zagen, en die nu waardeloos blijken te zijn?

Dus:
Dusk? Vlaunch?
Wat heb ik hier nog zien passeren, Wex/Waultx?
Durf ik het zeggen, het fenomenale Afrika project van Ada?
Of de 'volgende domino die valt' El Salvador bitcoin adoptie?

Mijn idee: lucht, speculatie, en gezever. Waarbij de promotors cashen en het gepeupel met de zak blijft zitten.
Vlaunch heb ik toch al op gecasht. We zullen wel zien wat 2024 brengt, voor ADA en Dusk. Sommige coins zullen dood zijn, zoals Wex/Waultx, sommige zullen het goed doen.
 
Heb je dat toen vermeld hier?

Ik heb het trouwens ook niet over de speculatieve schommelingen.

Hoe staat het met het project van Vlaunch/Dusk/Wex, want daar ging het toen toch over als reden om te kopen?
Ik heb ze nu toch geclaimed, de gas fees zijn nu relatief laag omwille van kerstmis zal het rustiger zijn op het ETH netwerk. Zal me mss wel 50$ gekost hebben aan fees maar dat is nog geen tiende van de huidige prijs.
Ik heb vermeld dat ik ze geclaimd had, met bedoeling om ze te verkopen natuurlijk (in plaats van ze te laten zitten om mee te doen aan andere launchpads). Ik heb dat project ook niet geshilld ofzo, ik vroeg me gewoon af wie er ook had.
Ik zie precies maar weinig activiteit op vlak van nieuwe launchpads op Vlaunch, zou er nu ook van wegblijven. Tijdens een bear market ziet ge beter welke projecten nog actief zijn en welke niet.
Bij DUSK zie ik dat ze hun website dagelijks aanpassen, dat is positief voor de toekomst van het project. Lijkt mij een gezond crypto project, ook al is de prijs enorm gezakt (maar niet zo extreem als Vlaunch). Volgens mij gaat DUSK wel de bear market overleven.
Wex/Waultx lijkt mij dood.
 
2023 wordt het jaar voor mij om met mijn main winst terug te investeren in crypto.
Wacht nog even af op wat BTC gaat doen kwa prijsactie. Ik kijk toch nog steeds uit naar rond de 10k USD level.
Ik ben de kat ook wat uit de boom aan 't kijken, maar 10K USD voor Bitcoin lijkt me toch optimistisch?
 
Nee, optimistisch als in dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat Bitcoin nog zal dippen naar 10K USD 2023-2024? Dan is er nog wel een FTX-schandaal of LUNA-situatie nodig, lijkt mij... wat natuurlijk altijd kan.
10k ligt gewoon in de lijn wat BTC altijd al heeft gedaan hoor. Rond de 85 procent drop. Zou mij verbazen zou het dat niet doen in dit economisch klimaat.
 
ETH houdt zich nog vrij goed tegenover BTC maar als we richting 10K gaan zou ETH en alts wel klappen kunnen krijgen.

10k ligt gewoon in de lijn wat BTC altijd al heeft gedaan hoor. Rond de 85 procent drop. Zou mij verbazen zou het dat niet doen in dit economisch klimaat.
Dat kan maar als iedereen denkt dat BTC naar 10K gaat zal het ook niet gebeuren. En met deminishing returns in het achterhoofd is -77% misschien het nieuwe -85%
Pakt dat er nog een grote exchange failliet gaat of de oorlog verder escaleert dan kan het zeker nog droppen.
 
ETH houdt zich nog vrij goed tegenover BTC maar als we richting 10K gaan zou ETH en alts wel klappen kunnen krijgen.


Dat kan maar als iedereen denkt dat BTC naar 10K gaat zal het ook niet gebeuren. En met deminishing returns in het achterhoofd is -77% misschien het nieuwe -85%
Pakt dat er nog een grote exchange failliet gaat of de oorlog verder escaleert dan kan het zeker nog droppen.
Heb dat argument altijd raar gevonden van als iedereen denkt x dus zo y. Maar Ik zie toch nog genoeg mensen roepen ‘de bottom is in!’. Ik vertrouw liever op de historische data die we hebben, de negatieve projecties voor het volgende jaar en zijn terugslag op speculatives. Ik kijk voornamelijk naar weekly’s en of het daar support of resistance breekt. Het ziet er nog steeds zeer bearish uit.
 
Het jammere aan de crypto bear markt momenteel is dat het dezelfde trend als de aandelenmarkt volgt.
We zullen zien wie het laatst lacht binnen een aantal jaren. Het einde van crypto is al zo vaak voorspeld.
Er valt trouwens nog steeds geld te verdienen in deze markt, kijk maar eens naar RLC.
 
crypto bull runs vallen meestal samen met wanneer er mining booms zijn en het zeer profitable is. wat in de nabije toekomst niet snel gaat gebeuren.

ik twijfel er aan of er snel herstel is.

er vertrekt gewoon massas geld na die mining booms dat niet meer terugkomt omdat mensen hun investering moeten recoupen.
 
Terug
Bovenaan