Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik zou me toch echt zorgen maken als ik crypto op Binance had staan en dan deze uitleg van CZ hoor.
Belangrijke vragen zo ontwijken is voldoende om ook bij Binance voor een bankrun te zorgen.

 
Ik zou me toch echt zorgen maken als ik crypto op Binance had staan en dan deze uitleg van CZ hoor.
Belangrijke vragen zo ontwijken is voldoende om ook bij Binance voor een bankrun te zorgen.

Die finfluencers moeten echt eens stoppen met hun belangrijk te voelen... Natuurlijk heeft die man stress bij zulke vragen wie ook niet... Natuurlijk praat ik de uitleg van CZ niet goed. Het komt er op neer dat hij duidelijk geen huiswerk heeft gemaakt of hij geen tijd had om huiswerk te maken. Alle Exchanges worden nu aangevallen en hebben weinig tijd om het één en ander uit te werken.
 
Die finfluencers moeten echt eens stoppen met hun belangrijk te voelen... Natuurlijk heeft die man stress bij zulke vragen wie ook niet... Natuurlijk praat ik de uitleg van CZ niet goed. Het komt er op neer dat hij duidelijk geen huiswerk heeft gemaakt of hij geen tijd had om huiswerk te maken. Alle Exchanges worden nu aangevallen en hebben weinig tijd om het één en ander uit te werken.
Sorry, maar zelfs zonder de commentaar van Madelon dacht ik er net hetzelfde als haar over hoor. :p Ik vind dat hij héél amateuristisch overkomt. Zijn uitleg en gedrag wekken totaal geen vertrouwen. Als je op zo'n soort vragen (die te verwachten waren) al niet deftig kan antwoorden, begrijp ik echt niet hoe je zo'n bedrijf uit de grond hebt kunnen stampen. Er zit sowieso een fameus luchtje aan. En de man kan beter wat mediatraining gaan volgen ook, al is het maar om de mensen beter te kunnen voorliegen (of gewoon eerlijk te zijn). 😁
 
Ik acht de kans dat Binance down gaat heel klein, want hun BTC adressen zijn toch gekend en hoewel er veel BTC's gewithdrawed zijn is het zeker geen totale leegloop zoals bij FTX. Toch is het verstandig om je coins niet op een exchange te parkeren, maar enkel een beperkt bedrag daar te laten staan om mee te traden.
Grootste risico is de schulden die ze zouden kunnen hebben, daar weten we niks van. De coins zelf hebben ze denk ik wel (i.t.t. FTX)
 
Laatst bewerkt:
Grootste risico is de schulden die ze zouden kunnen hebben, daar weten we niks van.
Klopt, en daar zit net het probleem. Proof-of-reserves zijn nietszeggend als je niet weet welke schulden daar tegenover staan. Tenzij er ergens zeer duidelijk vermeld staat in de terms dat user funds niet aangesproken kunnen worden om schulden van Binance af te lossen. Maar zelfs dan zou ik er niet volledig op vertrouwen. Binance strooit zand in onze ogen met cijfers, zonder alle info te geven. Dat is misleiding en wekt vanzelfsprekend wantrouwen.
 
Mevrouw de reporter vraagt of ze een grote afhaling aankunnen, hij knikt ja + tuitend mondgebaar + zegt dan nog eens dat ze financieel oké zijn. Moest hij er nog een dansje bijdoen ofzo. 🤷‍♂️

Als ze dan de vraagt herhaalt, tja je zou voor minder lastig worden.
 
Mevrouw de reporter vraagt of ze een grote afhaling aankunnen, hij knikt ja + tuitend mondgebaar + zegt dan nog eens dat ze financieel oké zijn. Moest hij er nog een dansje bijdoen ofzo. 🤷‍♂️

Als ze dan de vraagt herhaalt, tja je zou voor minder lastig worden.
Hij is overduidelijk zenuwachtig en is onzeker van z'n stuk, terwijl hij nog eens een vraag ontwijkt ook. Knikken is geen antwoord he, zeker niet als hij terwijl iets anders zegt. Dan is dat knikken bedoeld om zijn woorden (die geen antwoord zijn op de vraag) kracht bij te zetten.
 
Ben alles op de ledger aan 't blazen.

Ik had beter bij 1 coin gebleven. Alles verspreiden op een software/hardware wallet.

Ik twijfel om al mijnen brol zoals DOT, UNI, ZIL en QNT gewoon om te zetten naar ETH.
 
Ben alles op de ledger aan 't blazen.

Ik had beter bij 1 coin gebleven. Alles verspreiden op een software/hardware wallet.

Ik twijfel om al mijnen brol zoals DOT, UNI, ZIL en QNT gewoon om te zetten naar ETH.

Ben met hetzelfde bezig...vond het wat te risky worden.
Met die reden heb ik ook wa kleinere brol buiten gekegeld en het gehouden bij wat top 20 coins.
Heb zelfs al zitten twijfelen om er nog maar een stuk of 5 over te houden (BTC, ETH, LINK, XRP en ADA)
 
Een jaar geleden ging het hier over Dusk en Vlaunch, knappe projecten met toekomst volgens de ancien kenners hier.

Hoe is het daarmee? Zou graag een update hebben!
 
Een jaar geleden ging het hier over Dusk en Vlaunch, knappe projecten met toekomst volgens de ancien kenners hier.

Hoe is het daarmee? Zou graag een update hebben!
Moh, heb zelf eens gekeken.

Beiden -95%.

Zijn er verdere analyses en youtube filmpjes beschikbaar over deze projecten?
Want de prijs moet toch wel extreem interessant zijn nu, als het dat vorig jaar al was?
 
Hier ook wat assets op de Ledger aan 't pleuren.
Ik heb nog redelijk wat DUSK , als ik die wil exporteren naar de Ledger krijg ik 2 mogelijkheden.
Dusk ethereum of Dusk Binance smart chain is de melding op Ledger Live.
Welk zou ik best nemen om de transfer uit te voeren ?
 
JanusDR zijn posts zijn meer leedvermaak dan dat ze effectief wat bijbrengen in deze thread.
Als het weer goed gaat horen we hem niet meer.

Een betere trendindicator kan een mens niet wensen.
Zoals 2 weken geleden al vermeld (ik neem het niet kwalijk, cryptobeleggers hebben over het algemeen een zeer kort financieel geheugen) : mijn eerste reeks posts hier waren aan bitcoin 60.000, om te zeggen dat het 0 waard is.
 
Vervelen we ons weer dat we hier eens binnenspringen?

JanusDR zijn posts zijn meer leedvermaak dan dat ze effectief wat bijbrengen in deze thread.
Als het weer goed gaat horen we hem niet meer.
Komt er ook een inhoudelijke reactie over al die projecten waar de experten hier grote toekomst in zagen, en die nu waardeloos blijken te zijn?

Dus:
Dusk? Vlaunch?
Wat heb ik hier nog zien passeren, Wex/Waultx?
Durf ik het zeggen, het fenomenale Afrika project van Ada?
Of de 'volgende domino die valt' El Salvador bitcoin adoptie?

Mijn idee: lucht, speculatie, en gezever. Waarbij de promotors cashen en het gepeupel met de zak blijft zitten.
 
Komt er ook een inhoudelijke reactie over al die projecten waar de experten hier grote toekomst in zagen, en die nu waardeloos blijken te zijn?

Dus:
Dusk? Vlaunch?
Wat heb ik hier nog zien passeren, Wex/Waultx?
Durf ik het zeggen, het fenomenale Afrika project van Ada?
Of de 'volgende domino die valt' El Salvador bitcoin adoptie?

Mijn idee: lucht, speculatie, en gezever. Waarbij de promotors cashen en het gepeupel met de zak blijft zitten.

Dit allemaal terzijde, met uw financiëel geheugen, wanneer mag ik eens met uwe lambo cruizen? Of komen zwemmen in uw verwarmd buiten zwembad? Wat is het adres nu weer in Sint-Martens-Latem?
Allez met al uw financieël advies ga ik er nu wel vanuit dat jij wél alle goeie calls maakt
 
Terug
Bovenaan