Crypto - Nieuws en algemene discussie

Is het niet beter om je lening gewoon te laten lopen, zodat je de woonbonus niet kwijt geraakt (of had je geen woonbonus meer?).
Lenen is sowieso al heel goedkoop (zonder woonbonus), dus je kan je geld beter investeren dan je lening afbetalen (puur financieel bekeken dan).
De bedoeling van het toesmijten van mijn bestaande lening, is om mijn leencapaciteit te vergroten zodat ik nieuwe investeer leningen kan aangaan. Het voordeel van de woonbonus valt in het niets vergeleken met het rendement van nieuwe vb. vastgoedinvesteringen.

Ma goed, tijd voor nog wat peptalk waarom niemand @40k al uit stress zou mogen verkopen:


ErIcWw9WMAAHqip
 
Laatst bewerkt door een moderator:
die 50 euro ETH op 16 maart @ 100 euro is tot nu toe wel de beste investering van 50 euro ooit geweest :D
Ik ken iemand die aan 120 euro/ETH voor 20k ETH heeft gekocht. Die vindt dit ook prima.

Mijn broer heeft toen ook voor 40k euro gekocht (BTC, ETH, LINK). Ondertussen nog 20k ETH bijgekocht en zit aan 240k ongeveer.

Voor allebei leuke eerste stapjes in crypto 😏

Mijn inleg (ingestapt dec '17 🙈 en dus dik in't rood, maar nadien bijgekocht en wat getrade) ook maal 5. Maar bon, ik heb er (helaas) ook maar 5k ingestoken...

Allee, er moet eerst verkocht worden voor er echt winst is natuurlijk 😊
 
Laatst bewerkt:
Idem. Gisteren bij begin van de eerste dip alles eruit. Toch mooie winst totaal gezien.
ETH was ik al sinds februari aan het inkopen.

Nu eens speuren naar een nieuw inkoopmomentje
 
Aaargh al sinds donderdag aan het wachten op mijn storting op Bitstamp om wat ETH bij te kopen. Had verdorie een goeie moment geweest...
 
Blijft toch maar een kleine dip voorlopig... Dit zijn de prijzen van een week geleden. Wat ik wel grappig vind is dat er mensen zijn die deze prijzen vorige week te duur vonden en nu opeens niet meer. 😁
 
Blijft toch maar een kleine dip voorlopig... Dit zijn de prijzen van een week geleden. Wat ik wel grappig vind is dat er mensen zijn die deze prijzen vorige week te duur vonden en nu opeens niet meer. 😁
Ja inderdaad. Nu plots wel bijkopen :p
Aaargh al sinds donderdag aan het wachten op mijn storting op Bitstamp om wat ETH bij te kopen. Had verdorie een goeie moment geweest...
Ja idem, maar dan op Coinbase Pro. Is er ook nog niet doorgekomen.
 
Ik had gisteren effe spijt dat ik 20% btc verkocht had. Niet zo hard nu. Maar het is duidelijk dat er geprobeerd is om veel mensen hun stoploss te triggeren en zo goedkoop veel terug op de kop te tikken. Ik heb geluk dat het bij mij niet geval was, het had niet veel dieper moeten zakken.
 
Vooral Ether en Litecoin (de 2 die ik bezit) zijn toch wel héél sterk aan het dalen. Slik!
 
Terug
Bovenaan