Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ADA
Blij dat ik m'n xrp in december ingeruild heb voor Cardano
Binnenkort: XRPKhoop dat u niet spijt binnenkort da je als uw XRP hebt buitengesmeten ;-)
XLM 
Binnen tien jaar jezelf afvragen waarom je 500 euro hebt betaalt voor een uurtje parkeren![]()
Betalen voor parkeersessie kan voortaan met bitcoin in Antwerpen en Brussel
Het is voortaan mogelijk om voor parkeersessies in Antwerpen en Brussel te betalen met bitcoin. Seety, de Belgische start-up rond digitaal parkeren, biedt naast de traditionele methodes de mogelijkheid om zelfs met zeven verschillende cryptomunten te betalen.www.hln.be
Parkeerplaats in Antwerpen betalen met onder andere Doge.
Real adoption.

Binnen tien jaar jezelf afvragen waarom je 500 euro hebt betaalt voor een uurtje parkeren![]()

SOL is de toekomst! (dat zeg ik dan vooral omdat ik er wat van heb :') )Die stomme gas prijs op eth. pffff
Belachelijk gewoon!Die stomme gas prijs op eth. pffff

In de bear market gaat Doge toch weer naar een paar cent, denk ikBinnen tien jaar jezelf afvragen waarom je 500 euro hebt betaalt voor een uurtje parkeren![]()
Allemaal tussentijdse poehpah.Ik herinner me nog hoe EIP1559 werd gepitcht als fantastische manier om de gas prijs te stabiliseren en te verlagen.
In de praktijk zijn het vooral de whales die baat hebben aan het burnen van de fee. Kleine garnalen hebben zulk miniscuul aandeel dat het insignificant is en betalen nog steeds dezelfde gas prijs. Miners hebben dan weer een pak van hun opbrengst zien verdwijnen ten opzichte van ervoor (zeker bij hoge gas prijs).
Waarom is dit er weer door gekomen en heeft men niet gekozen om blocks gewoon groter te maken om meer transacties toe te laten?
Ik herinner me nog hoe EIP1559 werd gepitcht als fantastische manier om de gas prijs te stabiliseren en te verlagen.
In de praktijk zijn het vooral de whales die baat hebben aan het burnen van de fee. Kleine garnalen hebben zulk miniscuul aandeel dat het insignificant is en betalen nog steeds dezelfde gas prijs. Miners hebben dan weer een pak van hun opbrengst zien verdwijnen ten opzichte van ervoor (zeker bij hoge gas prijs).
Waarom is dit er weer door gekomen en heeft men niet gekozen om blocks gewoon groter te maken om meer transacties toe te laten?
Wel, ze moeten geen 2 jaar meer wachten met ETH 2.0 uit te brengen natuurlijk. Anders denk ik dat veel van het marktaandeel van ETH gaat naar ADA en SOL gaan (of eventueel andere opkomende chains). Zelfs 1 jaar is al lang in de wereld van crypto.

aan mij gevenMijn crypto-portefeuille (45%BTC, 45% ETH en wat DOT, ADA, LINK, LTC en ALGO) heeft momenteel een winst van 20% (momenteel ATH).
Wat doe ik nu?
- Verkopen (ik heb het geld niet echt nodig) om dan na een dip terug te kopen.
- Niets doen.
Ik zal even in de glazen bol kijken. Hmm, ik zie enkel 1 groot vraagteken verschijnen. GrapjeMijn crypto-portefeuille (45%BTC, 45% ETH en wat DOT, ADA, LINK, LTC en ALGO) heeft momenteel een winst van 20% (momenteel ATH).
Wat doe ik nu?
- Verkopen (ik heb het geld niet echt nodig) om dan na een dip terug te kopen.
- Niets doen.

Wat ik niet goed versta is: ze zeggen dat Polygon een L2 solution is op Ethereum. Maar aangezien het een aparte chain is, kan je dan niet gewoon uwe coin launchen op Polygon in plaats van op Ethereum? Of moet er nog steeds een link met Ethereum of met een andere blockchain bestaan?Cardano zal gegeven hetzelfde volume zelfs sneller tegen zijn limieten aan lopen dan Ethereum. Solana is momenteel de enige blockchain die serieuze TPS behaalt op een relatief innovatieve manier. Echter, ik zou durven voorspellen dat ze uiteindelijk eindigen als een L2 op Ethereum. De toekomst zal het uitwijzen![]()
Wat ik niet goed versta is: ze zeggen dat Polygon een L2 solution is op Ethereum. Maar aangezien het een aparte chain is, kan je dan niet gewoon uwe coin launchen op Polygon in plaats van op Ethereum? Of moet er nog steeds een link met Ethereum of met een andere blockchain bestaan?