Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik vind de transactie terug en deposit adress klopt. Was iets van een 50dollar. Kan het kwaad dat ik dat adress hier post?Zoek uw transactie eens op in de block explorer?
![]()
Tether USD (USDT) Token Tracker | Etherscan
Tether USD (USDT) Token Tracker on Etherscan shows the price of the Token $1.00, total supply 37,833,766,415.899222, number of holders 4,060,943 and updated information of the token. The token tracker page also shows the analytics and historical data.etherscan.io

Laat em maar gaanAda blijft maar gaan wtf.

Khad zondag al mijne kleine brol in ada omgezet en bij de rest van ada gevoegd. Komt goedAda blijft maar gaan wtf.

Is zowiezo al publieke informatie hè. Alleen weten we dan dat het adres aan uw persoon gelinkt isJa, ik vind de transactie terug en deposit adress klopt. Was iets van een 50dollar. Kan het kwaad dat ik dat adress hier post?
Of kan het zijn dat de kosten zo hoog zijn dat er niets van over schiet?
Status is "complete". Bij Value staat wel 0 BNB??

Je hebt dus via de binance blockchain verstuurd. Geen idee of bitstamp dat ondersteund. Anders ben je alles kwijt denk ik. RipJa, ik vind de transactie terug en deposit adress klopt. Was iets van een 50dollar. Kan het kwaad dat ik dat adress hier post?
Of kan het zijn dat de kosten zo hoog zijn dat er niets van over schiet?
Status is "complete". Bij Value staat wel 0 BNB??
Oef, ze hadden bijna hex uit de top 3 gestoten. Crazyeindelijk retrace bij cardano... about time.
Klopt, de coins worden geburnd bij het staken. Je krijgt een aantal 'shares' in de plaats die je deel van de intrest bepaalt. Op het einde van je stake worden de coins die je verdient opnieuw aangemaakt.ik snap die marketcap van hex niet echt? stacked is locked en telt niet mee in de totale marketcap?
Tis maar omdat ik Cumrocket zodanig debiel vond dat ik mij er wat ben in gaan inlezenja... je had dit moeten lanceren in 2020
De toekomst is altijd zo onzeker. Gaat crypto blijven.. hoogstwss wel. Maar welke marktmakers er gaan komen weet ik ook niet. (denk dan aan strictere reguleringen etc)

Ik zit met mijn "echt" kapitaal in brede trackers op de beurs en met crypto heb ik weinig meer ervaring dan de Cumrocket avonturen van een tijdje geleden. Maar ik heb er het afgelopen jaar wel veel over gelezen en opgezocht en ik was aan het denken hoe ik crypto rendabel kon maken voor mezelf gegeven mijn strategie in aandelen.
Ik ga dus waarschijnlijk een soort crypto-ETF maken voor mezelf, een soort large cap growth gezien ik mij daar ook op focus op aandelen en mij daar comfortabel in voel.
Criteria zijn : large cap, alle coins beschikbaar op 1 exchange (voor het gemak, en niet binance), geen memecoins of stablecoins, projecten in ontwikkeling. Met die criteria selecteer ik de 10 grootste coins, elke coin krijgt 10% kapitaal (niet market cap weighted) en elk kwartaal wordt er geherbalanceerd + als een coin uit de selectie valt wordt hij vervangen door diegene die hem heeft ingehaald. Ik baseer me voor de ranking op MC op coingecko.
Dan kom ik uit op volgende selectie:
1. BTC
2. ETH
3. ADA
4. XRP
5. DOT
6. SOL
7. UNI
8. LINK
9. LUNA
10. MATIC
Coins met een grotere MC die niet geselecteerd zijn : BNB (enkel op binance), USDT, USDC, BUSD (stablecoins) DOGE (meme), BCH en LTC (stervende projecten).
Iemand feedback over dit plan?

Hex niet vergeten. Zeker als je 'geen project in ontwikkeling' zoekt. Wel niet te koop op gecentraliseerde exchanges. En misschien toch maar beter je eigen keys beheren ipv alles op een exchange laten?Ik zit met mijn "echt" kapitaal in brede trackers op de beurs en met crypto heb ik weinig meer ervaring dan de Cumrocket avonturen van een tijdje geleden. Maar ik heb er het afgelopen jaar wel veel over gelezen en opgezocht en ik was aan het denken hoe ik crypto rendabel kon maken voor mezelf gegeven mijn strategie in aandelen.
Ik ga dus waarschijnlijk een soort crypto-ETF maken voor mezelf, een soort large cap growth gezien ik mij daar ook op focus op aandelen en mij daar comfortabel in voel.
Criteria zijn : large cap, alle coins beschikbaar op 1 exchange (voor het gemak, en niet binance), geen memecoins of stablecoins, projecten in ontwikkeling. Met die criteria selecteer ik de 10 grootste coins, elke coin krijgt 10% kapitaal (niet market cap weighted) en elk kwartaal wordt er geherbalanceerd + als een coin uit de selectie valt wordt hij vervangen door diegene die hem heeft ingehaald. Ik baseer me voor de ranking op MC op coingecko.
1. BTC
2. ETH
3. ADA
4. XRP
5. DOT
6. SOL
7. UNI
8. LINK
9. LUNA
10. MATIC
Coins met een grotere MC die niet geselecteerd zijn : BNB (enkel op binance), USDT, USDC, BUSD (stablecoins) DOGE (meme), BCH en LTC (stervende projecten).
Ik zit met mijn "echt" kapitaal in brede trackers op de beurs en met crypto heb ik weinig meer ervaring dan de Cumrocket avonturen van een tijdje geleden. Maar ik heb er het afgelopen jaar wel veel over gelezen en opgezocht en ik was aan het denken hoe ik crypto rendabel kon maken voor mezelf gegeven mijn strategie in aandelen.
1. BTC
2. ETH
3. ADA
4. XRP
5. DOT
6. SOL
7. UNI
8. LINK
9. LUNA
10. MATIC

Gewoon informatief: BNB kan je ook vinden op bitvavo.Ik zit met mijn "echt" kapitaal in brede trackers op de beurs en met crypto heb ik weinig meer ervaring dan de Cumrocket avonturen van een tijdje geleden. Maar ik heb er het afgelopen jaar wel veel over gelezen en opgezocht en ik was aan het denken hoe ik crypto rendabel kon maken voor mezelf gegeven mijn strategie in aandelen.
1. BTC
2. ETH
3. ADA
4. XRP
5. DOT
6. SOL
7. UNI
8. LINK
9. LUNA
10. MATIC
Als je meer specifiek in (ETH / ERC20) DeFi-tokens wil investeren zonder telkens kosten of moeite te moeten doen om te herbalanceren is deze tokenset ook wel iets:
www.tokensets.com