Crypto - Nieuws en algemene discussie

Mijn crypto-portefeuille (45%BTC, 45% ETH en wat DOT, ADA, LINK, LTC en ALGO) heeft momenteel een winst van 20% (momenteel ATH).
Wat doe ik nu?
  • Verkopen (ik heb het geld niet echt nodig) om dan na een dip terug te kopen.
  • Niets doen.

Ik vind traden 1) riskant 2) beetje afhankelijk met hoeveel centen je in die coins zit is het verschil voor enkele %'en het risico niet waard.
Mocht je nu spreken over enkele BTC en je kan daar 20% bijdoen, das weer iets anders. Maar voor, stel nu, €100, 5% winst te pakken, heb je €105...
De ene zal zeggen das traag maar gestaag. Ik vind dat net de moeite niet.
Ieder zijn ding natuurlijk.

Ik vind traden 1) riskant 2) beetje afhankelijk met hoeveel centen je in die coins zit is het verschil voor enkele %'en het risico niet waard.
Mocht je nu spreken over enkele BTC en je kan daar 20% bijdoen, das weer iets anders. Maar voor, stel nu, €100, 5% winst te pakken, heb je €105...
De ene zal zeggen das traag maar gestaag. Ik vind dat net de moeite niet.
Ieder zijn ding natuurlijk.
Het is ook te zien hoeveel uw inzet is. Hoe meer inzet, hoe meer winst uiteraard. Misschien praat hij over andere bedragen dan €105.

Mijn crypto-portefeuille (45%BTC, 45% ETH en wat DOT, ADA, LINK, LTC en ALGO) heeft momenteel een winst van 20% (momenteel ATH).
Wat doe ik nu?
  • Verkopen (ik heb het geld niet echt nodig) om dan na een dip terug te kopen.
  • Niets doen.
Alles verkopen en in hex steken. Stoppen met traden en staking laddertje maken.

Alles verkopen en in hex steken. Stoppen met traden en staking laddertje maken.
Volgens die Richard Heart (Man achter HEX) zitten we nu in een 'return to normal', een fake out, en gaan we 10k BTC zien binnen nu en 12 maand ;).

HEX presteert wel heel goed. Krijgt wel veel bagger over zich.

Damn... Ik had een stop loss sell opgezet voor SOL op 105$ en limit op 103$. Heeft nooit de 103$ geraakt, maar die brol heeft toch verkocht op 105$ in dat ultra mini dipje, terwijl ik dus dacht dat die op 103$ ging verkopen. Wees gewaarschuwd dus! Ik had beter een limit gezet op 103 en niet met die bs stop loss gewerkt...

Edit: dan maar wachten op de dump als die er ooit gaat komen :(

jawadde idd. ben voorlopig contect dat ik ze aan het staken ben. een keertje niet de optie hebben om impulsief te verkopen kan ook goed zijn

Ik verwacht tot vroeg of laat een serieuze correctie. Op de daily is de hoogste wick 35% boven de 20 EMA...
In vorige pumps gaat ze telkens terug op zoek naar minstens de 20EMA.

Absoluut, gisteren nog een risk genomen door 2k in SOL te steken, onder het mom van ´we zien wel wat het geeft´.
Tot nu toe geen slechte zet geweest.

Damn... Ik had een stop loss sell opgezet voor SOL op 105$ en limit op 103$. Heeft nooit de 103$ geraakt, maar die brol heeft toch verkocht op 105$ in dat ultra mini dipje, terwijl ik dus dacht dat die op 103$ ging verkopen. Wees gewaarschuwd dus! Ik had beter een limit gezet op 103 en niet met die bs stop loss gewerkt...

Edit: dan maar wachten op de dump als die er ooit gaat komen :(

Terug
Bovenaan