Crypto - Nieuws en algemene discussie

Bijna alles behalve ledger live en bitstamp lag precies plat. Ben nu op Bitstamp bezig, die ist terug up and running.
 
Kraken is ook terug online. Precies efkes een dipje in BTC, maar nu vrij normaal weer alles?
 
In een opwelling toch maar groot deel van men alts verkocht om in te springen op 30k. Hopelijk krijg ik er geen spijt van. Het lijkt nu wel gestabiliseerd.
 
Vreemd, bij mij was dat zowat het enige waar ik niets van problemen mee had. Kan er nu ook gewoon op.
Haal je met de app ook de tegenwaarde van je crypto op in Euro? Ik merk al even dat daar problemen mee zijn en misschien zorgt dit voor de crash. Ik zal de app straks eens herinstalleren.
 
Haal je met de app ook de tegenwaarde van je crypto op in Euro? Ik merk al even dat daar problemen mee zijn en misschien zorgt dit voor de crash. Ik zal de app straks eens herinstalleren.
Jup, inderaad misschien eens herinstalleren. Had wel een update 2 dagen geleden, misschien daar iets misgelopen?
 
God, super irritant... Grootste deel in ETH gestoken nadat ik BTC heb verkocht. Uiteraard met het gedacht dat de rally zo goed als over zou zijn...blijft BTC maar stijgen en ETH stagneert precies rond 1240-1260 dollar..
 
nee nu hou ik de crypto heel goed in de gaten :p Ik had de drop op 40k verwacht (wel niet op ingezet) Wat ik niet verwacht had is dat hij zo snel weer recupereerde
Mijn "gevoel" zegt dat de echte psychologische barrière op 50k zal liggen. Nu twijfel ik (al weken) of ik moet verkopen - dan dacht ik aan een sell order rond 45-47k - of toch bijhouden. Ik verwacht zeker nog ergens een significante drop dit jaar (naar 25k? 20k?) maar op termijn is 100k zeker niet zo 'n ridicuul klinkend idee als het een jaar of vijf geleden wel nog was, Bitcoin is echt wel here to stay. De vraag is dus of het dan de moeite is om het "risico" te nemen om ergens tussenin te proberen verkopen op een top, wat dan ook meteen uw teller reset om te kunnen uitcashen zonder belastingen.

Enfin, de winst is zeer mooi dus eigenlijk is er weinig reden om het niet te doen behalve pure hebzucht. :p
 
Mijn "gevoel" zegt dat de echte psychologische barrière op 50k zal liggen. Nu twijfel ik (al weken) of ik moet verkopen - dan dacht ik aan een sell order rond 45-47k - of toch bijhouden. Ik verwacht zeker nog ergens een significante drop dit jaar (naar 25k? 20k?) maar op termijn is 100k zeker niet zo 'n ridicuul klinkend idee als het een jaar of vijf geleden wel nog was, Bitcoin is echt wel here to stay. De vraag is dus of het dan de moeite is om het "risico" te nemen om ergens tussenin te proberen verkopen op een top, wat dan ook meteen uw teller reset om te kunnen uitcashen zonder belastingen.

Enfin, de winst is zeer mooi dus eigenlijk is er weinig reden om het niet te doen behalve pure hebzucht. :p
Ja ik zit een beetje in dezelfde schuit. In 2018 was de winst dubbele van nu en heb ik niet afgehaald. Toen pikte het wel.
Ergens heb ik het gevoel dat ik weer tegen dezelfde lamp ga lopen :D I want more!!
 
God, super irritant... Grootste deel in ETH gestoken nadat ik BTC heb verkocht. Uiteraard met het gedacht dat de rally zo goed als over zou zijn...blijft BTC maar stijgen en ETH stagneert precies rond 1240-1260 dollar..
ETH stagneert?! Omdat het de laatste 10 uur niet meegegaan is? 🤣

Het is niet omdat Bitcoin deze rally leidt, dat de thesis om je geld in ETH te steken een slechte beslissing was. In tegendeel! Het slechtste dat je nu kan doen is de bitcoin pump najagen wanneer de ETH pump om de hoek loert.

De weg naar 2000$ is inevitable. Sterker nog, check dit GMI rapport.
ETH staat in exact dezelfde positie als Bitcoin in 2016-2017 stond. Door het netwerkeffect kan ETH op het einde van deze bullrun 20.000$ waard zijn.
 
Alee, goed dat ik ook nog wat ETH heb staan dan. :unsure:

Al die altcoins boeien mij niet veel omdat je daar veel teveel mee bezig moet zijn, maar BTC en ETH heb ik altijd in geloofd als goede langetermijninvesteringen. Ik denk dat ik ze gekocht heb aan 200 USD? Dus ook geen slechte winst, maar natuurlijk totaal niet van dezelfde orde als BTC. Het zou mooi zijn als ETH ook eens echt zou exploderen. 😎
 
ETH stagneert?! Omdat het de laatste 10 uur niet meegegaan is? 🤣

Het is niet omdat Bitcoin deze rally leidt, dat de thesis om je geld in ETH te steken een slechte beslissing was. In tegendeel! Het slechtste dat je nu kan doen is de bitcoin pump najagen wanneer de ETH pump om de hoek loert.

De weg naar 2000$ is inevitable. Sterker nog, check dit GMI rapport.
ETH staat in exact dezelfde positie als Bitcoin in 2016-2017 stond. Door het netwerkeffect kan ETH op het einde van deze bullrun 20.000$ waard zijn.
Bwa ik zie BTC altijd het dubbele stijgen tov ETH (btc-dollar vs. eth-dollar).

Het is net omdat we aan het begin van een bull-run staan, dat ik een groot deel in ETH heb gestoken...maar ik ben misschien te ongeduldig hahaha. Ik zal blij zijn als we daan de ATH hebben bereikt/overschreden :p
 
Ik heb al nen hele tijd gedacht om eens een beetje geld in crypto te steken (BTC/ETH) maar ik weet er prcies nooit genoeg over en heb geen tijd om mij er compleet over in te lezen.
 
Ik heb al nen hele tijd gedacht om eens een beetje geld in crypto te steken (BTC/ETH) maar ik weet er prcies nooit genoeg over en heb geen tijd om mij er compleet over in te lezen.
Zijn er echt veel mensen die zich inlezen in de materie? Bedoel de achterliggende gedachte van crypto, afzonderlijk van de financiële waarde.
Ikzelf ben geabonneerd op enkele Youtube kanalen (vb. TheMoon) die dagelijks een analyse geeft met zijn gedacht. De analyses zijn over het algemeen correct. Zij gebruiken tools waar ik mezelf niet mee kan/wil bezighouden :)
 
Terug
Bovenaan