Crypto - Nieuws en algemene discussie

M'n bitstamp account is bevroren, omdat m'n ID kaart vervallen is. Moet nu foto's opladen van de voor- en achterkant van de nieuwe en dan als verificatie mezelf een paar seconden filmen terwijl ik een controlezin zeg. (om te vermijden dat iemand anders m'n pas is aan het gebruiken ofzo)

Voel mij daar precies niet zo comfortabel bij om dat zomaar allemaal op te laden.. ook al is het Bitstamp. Hoe doen jullie dat?
 
Blockchain mail met account compromised >_>
En nu kijken als ik die funds kan recupereren.
 
XRP toch ook redelijk aan het recupereren. Misschien toch beter een gokje in de dip gewaagd
 
Tis hier gewoon niet meer bij te houden, alle pure winst steek ik direct in iets anders
En dat voor iets dat begon als grap/test
 
Ja, 't is de bullrun. Iedereen die is ingestapt in 2019 en 2020 heeft geluk. Ik ben begin 2018 ingestapt in BTC en alts, en sommige ALTS hebben NU pas terug winst. ETH ook pas nu , ondanks dat ik dat nog ben blijven traden.
 
tis gebeurd. (zou erik zeggen)
40.2k dollar.... van 17k naar 40k met amper een correctie van 15-20%.... in één woord.... crazy
 
Ja, 't is de bullrun. Iedereen die is ingestapt in 2019 en 2020 heeft geluk. Ik ben begin 2018 ingestapt in BTC en alts, en sommige ALTS hebben NU pas terug winst. ETH ook pas nu , ondanks dat ik dat nog ben blijven traden.
Idem hier. Begin 2018 ingestapt en nu pas winst.
 
Terug
Bovenaan