U bent blijkbaar zijn persoonlijke trainer. Nogal hautain om te beweren dat u nu al weet dat Remco niets gaat presteren in de TDF. Dit is een voorbereidingskoers en bij Quickstep weten ze waar ze mee bezig. Blijkbaar moeilijk om te geloven of te begrijpen ook voor u.
Je vergeet te vermelden dat dit zo een beetje de belangrijkste voorbereidingskoers is.
Niet meer dan eens is de winnaar van dauphine ook de winnaar van de Tour. Zelden was een winnaar van de Tour slecht in de dauphine.
Ze weten waarmee ze bezig zijn, je impliceert dat dit dus bij het plan hoort ofzo?
Zoals ik al zei.. volgens sommige mensen zoals u en biljart start hij dus beter niet in de Tour de France en stopt hij er mss zelfs beter mee.
Dat zeg ik nergens, dat maak jij er gewoon zelf van.
Wat ik zeg is dat een klassement rijden er potentieel niet zal inzitten en het misschien nuttiger is om voor ritten te gaan.
Trouwens waar is VDP gebleven? Koerst die nog?

Heeft ondertussen blijkbaar een nieuwe sport gevonden heb ik gelezen.. golf. Een wereldkampioen onwaardig.. dat is mijn mening.
Euhm wat?
Ik hoop dat je beseft dat MVDP het voorjaar volledig heeft gekleurd en zijn lijstje van uitslagen in wedstrijden dit jaar indrukwekkend is. Heeft de grootste koersen gewonnen of stond op het podium, en MSR niet maar daar was hij in de finale wel magistraal.
Hij gaat ook gewoon de Tour rijden en daarna voor olympisch goud en naar het WK.
Niks WK onwaardig aan.
Er zijn er nochtans genoeg bij iedere keer om Remco met de grond gelijk te maken of alles rond hem te minimaliseren, op Twitter las ik ook al dat hij een overrated ITT merchant is. Terwijl als je die zijn palmares bekijkt hij veruit de beste Belgische renner is die we hebben in moderne geschiedenis. Komaan, die jongen heeft zelfs al een GT gewonnen (begot uit de prehistorie van 1978 geleden dat we dat nog eens konden vieren).
Remco staat duidelijk nog te zwaar is niet in vorm. Dat hij dat nog kan keren tegen de TDF lijkt mij ook zeer twijfelachtig. Dat een topfitte Remco kan concureren met kleppers als Vingegaard en Pogacar lijkt mij ook niet. Hoger dan een 3e-5e plaats zou ik hem dan ook nooit inschatten. In het hooggebergte blijven er toch veel te veel vraagtekens.
Er zijn dan ook gewoon veel clowneske personen op X.
Dat hij bij de top behoort daar valt niet over te discussiëren. Maar in grote rondes is het momenteel nog de absolute bevestiging die uit blijft.
Het is gewoon jammer dat in zijn eerste Tour het waarschijnlijk weer op een sisser zal uitdraaien. Hij heeft ook gewoon al wat pech gehad.
Het probleem is dat hij zich nog nooit als topfit heeft kunnen meten met de absolute top. Ik hoop echt dat hij zich is meet met een Pogacar in het eendagswerk en met Vingegaard in een ronde.