Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat maakt het ook uit, zelfs de leveringen die gebeurd zijn worden niet volledig gebruikt. Nog 80k ongebruikte stock op het moment, dat is bijna 70% van de Pfizer levering van vorige maandag, en dat is dan nog bovenop de overconservatieve 140k dosissen aan 100% safety-stock voor tweede dosissen.Sinds 8/2 enkel nog maar een levering van Pfizer ontvangen?!![]()
Dashboard Covid Vaccinaties België
Actuele corona vaccinatie cijfers voor België in een overzichtelijk dashboard. Dagelijks geüpdatet en onderhouden door vrijwilligers.covid-vaccinatie.be
Blijkbaar heeft het AZ vaccin toch heftige bijwerkingen als je het hln artikel leest over het duitse zorgpersoneel.
Net ook nog de schoonzus gesproken van iemand die vrijdag het az vaccin gehad heeft, en nu nog ziek plat ligt. Idem met deze persoon haar collega.![]()
2 dagen geleden was het 667.000. Dus in verhouding is het evenveel als in Nederland.In NL al 1 miljoen spuiten gezet ( ook int weekend ) ( aantal inwoners 17 vs 11 miljoen )
Hier zitten ze blijkbaar aan 600k?
Nog een verloren voorjaar / zomer.
Ik vrees ervoor.
Als ik even rond mij zie in mijn vriendenkring, wat grotendeels toch allemaal midden tot hogere middenklas burgers zijn waarvan je zou denken dat ze niet al te snel in platte aarde theorieën mee zouden gaan, dat die vtoch wel meegaan de huidige fabeltjes over de vaccins (the geat reset, dna gaat aangepast worden, en al de vrouwen gaan onvruchtbaar worden), dan denk ik dat we er niet al te best voor staan.
Dus zeven dagen 10.000 vaccins zetten is beter dan 5 dagen 14.000? Ze kunnen er niet meer inspuiten dan dat er vaccins zijn.Het feit dat er in het weekend amper gevaccineerd wordt is toch gewoonweg wraakroepend? Allez hoe onbekwaam kan een land zijn?
Er zijn er 80.000 beschikbaar na levering van de 2de dosis dus kon men vandaag 40000 mensen gevaccineerd hebben.Dus zeven dagen 10.000 vaccins zetten is beter dan 5 dagen 14.000? Ze kunnen er niet meer inspuiten dan dat er vaccins zijn.
Je moet de vaccinatiecijfers wat tijd geven. De cijfers van de voorbije week zijn nog niet volledig. Helaas is die dataverzameling niet zo snel (bon, gelukkig niet zo belangrijk als de snelheid van de cijfers van besmettingen/hospitalisaties). De totale teller voor de voorbije week staat op 80k voor België terwijl er voor Vlaanderen alleen al 100k gepland waren. Ik hield het vorige week in de gaten en zeker tot woensdag stegen de cijfers van de week ervoor nog significant.Er zijn er 80.000 beschikbaar na levering van de 2de dosis dus kon men vandaag 40000 mensen gevaccineerd hebben.
Wordt dat nog met pen en papier geteld ofzo?Je moet de vaccinatiecijfers wat tijd geven. De cijfers van de voorbije week zijn nog niet volledig. Helaas is die dataverzameling niet zo snel (bon, gelukkig niet zo belangrijk als de snelheid van de cijfers van besmettingen/hospitalisaties). De totale teller voor de voorbije week staat op 80k voor België terwijl er voor Vlaanderen alleen al 100k gepland waren. Ik hield het vorige week in de gaten en zeker tot woensdag stegen de cijfers van de week ervoor nog significant.
Mss met BPost verstuurd. Maar ik deel die kritiek volledig, je zou veel winnen aan goodwill met meer transparantie rond die cijfers. De vaccinatiecampagne had makkelijk als motivator gebruikt kunnen worden mits de goeie aanpak... kans gemist. Ondanks dat de vaccinatie zelf best OK loopt (binnen de context van de triestige EU aanbesteding)Wordt dat nog met pen en papier geteld ofzo?
2 dagen geleden was het 667.000. Dus in verhouding is het evenveel als in Nederland.
Maakt uiteindelijk geen verschil want ze krijgen even veel vaccins als wij. Dus konden ze die late start perfect goedmaken door iets sneller de vaccins die er al waren te zetten.Met groot verschil dat Nederland wel een dikke week later is begonnen met vaccineren.
Nederland is zeer traag begonnen, maar versnelt. België is traag begonnen en gaat hoe langer hoe trager vooruit.
Al een week lang blijven ze op die 3.5% hangen, het vaccineren van zorgpersoneel is een soep en de communicatie valt tussen pot en pint.
Ik hou m'n hart al vast wat voor komieke toestanden we vanaf maart gaan zien als de zogezegde "grote vaccinatiecampagne" start.
Wat Puni zegt.Met groot verschil dat Nederland wel een dikke week later is begonnen met vaccineren.
Nederland is zeer traag begonnen, maar versnelt. België is traag begonnen en gaat hoe langer hoe trager vooruit.
Al een week lang blijven ze op die 3.5% hangen, het vaccineren van zorgpersoneel is een soep en de communicatie valt tussen pot en pint.
Ik hou m'n hart al vast wat voor komieke toestanden we vanaf maart gaan zien als de zogezegde "grote vaccinatiecampagne" start.
De grote vraag is of ze ooit met de leveringen op dat niveau gaan komen om dat aantal per week te doen.