Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja eerst had ik het ook zo berekend en dan geanticipeerd dat men mij te slim af zou zijn. Ik wil namelijk wel FACTS weergeven he. Uw berekening maakt gebruikt van de omtrek van de cirkel, dat is geen rechte lijn! De rechte lijn zou bij u korter zijn dan 1.75m! Dat zou niet aan de corona regels voldoen! Die diameter moet 6cm extra zijn.
Als je 'facts' wil, dan zou ik eens opnieuw uitrekenen hoe je aan de 1,5 meter naar 1,75 meter gekomen bent.

En dat gaat dan naar de zakken van van ranst, vliege, van gucht etc?
Die zullen hun loon krijgen.
Maar er speelt wel degelijk een vorm van verrijking, en het geld wordt uit het systeem gezogen.
Het Riziv draait maar op, een business is het geworden. De artikels spreken voor zich.

Of het nu Marc, Steven is, of Jos, Louis, Adelbert.
Of het nu een select groepje is, of een niet zo select groepje. Is voor mij een bijzaak.
De essentie van cege zijn woorden zien we wel degelijk nu in de praktijk.

Poen vloeit, en op de achtergrond wordt gretig (tegen)gewerkt om zoveel poen te pakken.
Geld, deels uw geld zelfs, maar uw gezondheid is niet prioritair.

1 van de artikels zonder paywall:
De universitaire labo’s blijken het nog het smerigst gespeeld te hebben.

Die zullen hun loon krijgen.
Maar er speelt wel degelijk een vorm van verrijking, en het geld wordt uit het systeem gezogen.
Het Riziv draait maar op, een business is het geworden. De artikels spreken voor zich.

Of het nu Marc, Steven is, of Jos, Louis, Adelbert.
Of het nu een select groepje is, of een niet zo select groepje. Is voor mij een bijzaak.
De essentie van cege zijn woorden zien we wel degelijk nu in de praktijk.

Poen vloeit, en op de achtergrond wordt gretig (tegen)gewerkt om zoveel poen te pakken.
Geld, deels uw geld zelfs, maar uw gezondheid is niet prioritair.

1 van de artikels zonder paywall:
De universitaire labo’s blijken het nog het smerigst gespeeld te hebben.

en vooral: aan vaccinaties verdienen ze niks. Dus daar wordt geen moeite voor gedaan.

Op zich moet ge niet met 1.75 rekenen hé. Is uiteindelijk "mond tot mond". Dus 1.5 is genoeg, dan kom je al toe met diameter van 4.85m.
En gij draait uw hoofd nooit tijdens een gesprek met verschillende personen links en rechts dan?
Uw mond blijft altijd precies waar hij is :thinking:
Trouwens uw mond zit bij eten/drinken meestal dan nog boven de tafel en niet achter de tafel.
Dus dan moet de grootte van de tafel nog meer worden.
En anders walking BBQ hé, of niet iedereen tegelijk aan tafel. Of met verschillende tafeltjes werken. Genoeg opties, maarja, waarom zouden mensen effectief praktische oplossingen zoeken i.p.v. te klagen en dingen in het belachelijke te trekken
Hetgeen ik tracht aan te kaarten met die tekening van die tafel is dat in my opinion niemand een "feestje" kan houden waarbij 10 mensen continue 1.5m afstand hebben. Walking BBQ waar mensen op "kruisjes" staan die 1.75m uit elkaar liggen? Dat is misschien iets praktisch! Ale komaan zeg...

Waarom geen 20 man eigenlijk? 1.5m is toch 1.5m? Dat is toch veilig?
Nee, met 4 man was het nog te doen om int oog te houden dat iedereen afstand heeft. 10 man, nope.

hierzie, de man van 40k vaccinaties per dag vanaf 20 januari! En wel uit de bronnen die hij zo goed begreep!
We weten al langer dat Panly hier zijn dagelijkse portie desinformatie moet kunnen posten.
Ik herinner me nog dat hij hier twee maanden geleden aangaf dat het waanzin was dat we hier de kleuterscholen/lage scholen niet dichtgooiden omdat zij de motor van de epidemie waren. Cijfers konden niet dalen met scholen die open bleven, in tegendeel ze zouden stijgen. Beep Beep Wrong.
En dat reizigers zich in België niet elektronisch konden aanmelden, dat dat allen via papier kon. Beep Beep Wrong
En er zijn er nog wel enkele
Een echte visionair qua foute informatie

Laatst bewerkt:
Dit is ongegronde zever, links leggen die er niet zijn. Carine Knapen is een bekende leugenaar die graag de dingen "interpreteert" op een manier dat ze in haar kraam passen. Bullshit, of zoals het tegenwoordig heet: Fake news.
Euhm, wie die Carine is, deert me geen hol. Er staan gewoon 3 legitieme artikels opgesomd, zonder quasi iets van haar inbreng. 2 van de standaard, 1 van hln. Niets fake nieuws aan.

Het was me net iets te veel moeite om de artikels apart op te sommen, als ik de fb url kon kopiëren.

Wel stuk van: "je bronnen barsten van fake news en verzonnen verbanden" versta je eigenlijk niet?
Je bedoelt 2 artikels van de standaard en 1 van hln of wat?
De tekst die er staat, komt rechtstreeks uit de artikels, met eronder telkens de url naar het artikel.

Meer staat er werkelijk echt niet.

(dat topics artikel is hetzelfde als dat van hln, maar aangeboden door...)

Laatst bewerkt:
Euhm, wie die Carine is, deert me geen hol. Er staan gewoon 3 legitieme artikels opgesomd, zonder quasi iets van haar inbreng. 2 van de standaard, 1 van hln. Niets fake niets aan.
Daar is niets fake aan. De insinuatie en de link ertussen, dat is onzin die alleen maar logisch is omdat ze past in haar kraam.
Als je niet weet wie ze is, zoek het even op. Geen probleem mee dat je niet weet van wie iets komt. Maar je gaat het toch met me eens zijn dat het wel wat uitmaakt of een conclusie gepost door Albert Einstein misschien een iets ander gewicht heeft dan eentje gepost door L Ron Hubbard?

Euhm, wie die Carine is, deert me geen hol. Er staan gewoon 3 legitieme artikels opgesomd, zonder quasi iets van haar inbreng. 2 van de standaard, 1 van hln. Niets fake niets aan.

Het was me net iets te veel moeite om de artikels apart op te sommen, als ik de fb url kon kopiëren.
Dat die labo's geld verdienen aan die tests is geen fake news. Aangeven dat die winst een impact heeft op de manier waarop we deze pandemie proberen te bestrijden is dat wel.

Dat die labo's geld verdienen aan die tests is geen fake news. Aangeven dat die winst een impact heeft op de manier waarop we deze pandemie proberen te bestrijden is dat wel.
Nochtans wordt dat net wel aangegeven in het hln artikel.

Zaken zijn gewoon opgestropt door eigenbelangen. En uiteraard heeft dat een impact op hoe de pandemie bestreden wordt.

Stalen werden te traag geänalyseerd, materiaal elders niet efficiënt gebruikt, tijd verspild, omdat instituten met hun eigenbelangen bezig waren.
Waardoor zelfs nieuwe varianten niet op tijd werden opgemerkt.

"strijd om geld en territorium zorgde ervoor dat ons land de Braziliaanse coronavariant te laat ontdekte"

Daar is niets fake aan. De insinuatie en de link ertussen, dat is onzin die alleen maar logisch is omdat ze past in haar kraam.
Als je niet weet wie ze is, zoek het even op. Geen probleem mee dat je niet weet van wie iets komt. Maar je gaat het toch met me eens zijn dat het wel wat uitmaakt of een conclusie gepost door Albert Einstein misschien een iets ander gewicht heeft dan eentje gepost door L Ron Hubbard?
Ja uiteraard.
Al post ze niet bijzonder veel conclusie, buiten een snerende titel van haar staat er niets. Gevolgd door meteen legitieme artikels die mijn aandacht trokken.

Note to myself: in het vervolg rechtstreeks linken naar de artikels zelf. Ik wou het mezelf gemakkelijk houden.

Laatst bewerkt:
Kom maar eens terug als je niet op de man hoeft te spelen.
de bijlange niet gehaalde 40k vaccinaties vanaf 20.01.21 is een hard feit.

Ook een feit: wie niet zo naief was, raadde jij aan om een "cursus cijfers en grafieken lezen en interpreteren" te gaan volgen.

Of dat "op de man spelen" was of niet, hangt er een beetje vanaf of je supermoderator bent (dan mag het) of niet (dan mocht het niet)

Nochtans wordt dat net wel aangegeven in het hln artikel.

Zaken zijn gewoon opgestropt door eigenbelangen. En uiteraard heeft dat een impact op hoe de pandemie bestreden wordt.

Stalen werden te traag geänalyseerd, materiaal elders niet efficiënt gebruikt, tijd verspild, omdat instituten met hun eigenbelangen bezig waren.
Waardoor zelfs nieuwe varianten niet op tijd werden opgemerkt.

de bijlange niet gehaalde 40k vaccinaties vanaf 20.01.21 is een hard feit.

Ook een feit: wie niet zo naief was, raadde jij aan om een "cursus cijfers en grafieken lezen en interpreteren" te gaan volgen.

Of dat "op de man spelen" was of niet, hangt er een beetje vanaf of je supermoderator bent (dan mag het) of niet (dan mocht het niet)
En hoe loopt alles nu in duitsland?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan