Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhu.
Ze hebben die ARAB wetgeving al opgetrokken van 800 naar 900ppm binnen.
We hebben bij een paar dossiers al tegen issues gelopen. Als er dan een meetcampagne opgezet wordt lijken de buitenwaarden in steden toch vaak hoger te liggen dan de basiswaarde.
Op dat vlak is zo een netatmo weerstation wel ideaal, kan op mijn gsm de CO2 zien in grafieken en meldingen instellen als er waardes overschreden worden

Dus AstraZeneca zal nu niet toegepast worden aan 55+, dus da's 'goed' nieuws op zich toch? 18-55 kunnen nu vlugger gevaccineerd worden

Ik denk dat de risicopatiënten min 55 die nu zullen krijgen en dat er op zich niet zoveel verandert
Het tempo lijkt wel stevig omhoog te gaan. Mid februari zorgpersoneel, maar ook bepaalde risico patienten, agenten en dergelijke.

Ik mag enkel dat van Moderna en Pfizer krijgen, dus nog wat geduld.

hoe komt het dat er geen vaccinaties zijn bij verplegend personeel volgende week ?

Ik vraag me ook af wanneer kassiersters/winkeleigenaars gaan gevaccineerd worden , lijkt me ook een essentieel beroep

hoe komt het dat er geen vaccinaties zijn bij verplegend personeel volgende week ?

Ik vraag me ook af wanneer kassiersters/winkeleigenaars gaan gevaccineerd worden , lijkt me ook een essentieel beroep
Gehalveerde leveringen van AZ waarschijnlijk. En als die mensen geen risicopatiënt zijn, vermoedelijk op hetzelfde moment als de rest. Als een kassierster ziek valt, kunt ge die gemakkelijk vervangen. Bij zorgpersoneel, mensen met een bepaalde specifieke opleiding of skillset in belangrijke beroepscategorieën enzovoort kan dat niet, of moeilijk. :)

Van Moderna zijn er nog niet veel vaccins geleverd, is er geweten hoeveel ze er daar van verwachten in februari?

Van Moderna zijn er nog niet veel vaccins geleverd, is er geweten hoeveel ze er daar van verwachten in februari?
Ik dacht dat er zondag een levering van rond de 25 200 dosissen verwacht werd en dan hopelijk komende weken opbouwen.

Devroey is ook weer aan het dramatiseren blijkbaar :rolleyes: Hoeveel keer heeft die mens nu al staan toeteren om dan achteraf te merken dat er niks van aan was
Ge bent niet de enige. Ons Maggie is kritisch.

“De experts kondigen nu een derde, vierde en vijfde golf aan. De bevolking walgt van deze informatie en communicatie, het biedt geen enkel perspectief”,

Ge bent niet de enige. Ons Maggie is opportunist.

“De experts kondigen nu een derde, vierde en vijfde golf aan. De bevolking walgt van deze informatie en communicatie, het biedt geen enkel perspectief”,

FTFY

Getuigt van psychopatische trekken. Wat ben ik blij met VDB als minister, vergeleken met deze dame doet VDB het in mijn ogen voortreffelijk.

Heel menselijk en warme aanpak, met vaak nuance en goede uitleg. + Een van de weinige politiekers in Corona die durft zeggen dat hij het fout had.

Als er nu één iemand is die haar commentaar op anderen beter voor zichzelf zou houden is het Maggie wel.

Ik vind ook niet dat Maggie nu wat kritiek moet gaan uiten, maar haar interview in La DH is wel nogal slordig vertaald. Die "walg" komt wel erg sterk over als vertaling van het Franse '"degouté".
En ze herhaalt gewoon wat Bouchez en Lachaert de voorbije weken zegden zeker.
Er zit wel een kern van waarheid in, alleen komt het nogal slecht over omdat het van haar komt.

Ik walg vooral van het beleid van Maggie. Ik mis haar niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan