Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het wat van de pot gerukt intussenAls dat de prijs is die nodig is om rendabel te zijn. Sorry maar met veel klanten alleen geraak je er niet hoor.
![]()
Overlegcomité komt morgenochtend om 8 uur vervroegd bijeen om nieuwe coronamaatregelen te treffen | VRT NWS Nieuws
Het Overlegcomité komt morgenochtend om 8 uur vervroegd bijeen om maatregelen te bespreken om de vierde coronagolf in te dijken. Dat heeft premier Alexander De Croo (Open VLD) gezegd in de Kamer. Minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (Vooruit) kijkt naar alle sectoren: "Ja, in het...www.vrt.be
Misschien moeten de politici ook eens beseffen dat sterke maatregelen ook gecontroleerd moeten worden![]()
![]()
Normale horecaprijs is groothandelprijs maal 2.5 tot 4.Ik vind het wat van de pot gerukt intussen
12€ voor een glas Hendrick's - zij halen +-14glazen uit een fles => 168€
Aankoop prijs voor mij in de winkel 36€ dus voor hun heel wat goedkoper
En ja er moet nog een flesje tonic en wat ijs
Maar die winstmarge is wel gigantisch eigenlijk op drank
Nu we blijven toch op café en restaurant gaan, maar corona is wel een reden om alles de hoogte in te jagen precies
Weet ge wat.
Ik heb me de laatste week geërgerd aan de hele situatie en dat heeft geleid tot een paar ondoordachte uitspraken in dit topic, maar ik ga me berusten. De groeiende frustratie van een leven op de rem wil ik op een positieve manier ventileren in plaats van mijn kas op te fretten en me bij het legioen van de verzuurde medemens te scharen. Focus op gezin, de sociale contacten die we nog mogen hebben koesteren en de bossen in de nabije omgeving nog eens duchtig verkennen.
Il en coûte trop cher pour briller dans le monde.
Combien je vais aimer ma retraite profonde !
Pour vivre heureux, vivons cachés.
(Jean-Pierre Claris de Florian)

Het personeel en de kosten zijn er ook niet goedkoper op geworden natuurlijk. Tenzij ze met alleen maar flexijobbers of jobstudenten werken natuurlijkIk vind het wat van de pot gerukt intussen
12€ voor een glas Hendrick's - zij halen +-14glazen uit een fles => 168€
Aankoop prijs voor mij in de winkel 36€ dus voor hun heel wat goedkoper
En ja er moet nog een flesje tonic en wat ijs
Maar die winstmarge is wel gigantisch eigenlijk op drank
Nu we blijven toch op café en restaurant gaan, maar corona is wel een reden om alles de hoogte in te jagen precies

Wil ik heel goed gelovenHet personeel en de kosten zijn er ook niet goedkoper op geworden natuurlijk. Tenzij ze met alleen maar flexijobbers of jobstudenten werken natuurlijk![]()
Ah nee joh niet doen. Niet toegeven aan die negativiteit want dat ga je helemaal gek worden.
Soms heb ik ook zoiets van f*ck die zooi man, ik ben er helemaal klaar mee maar dan verman ik mezelf weer snel. Uitlatingen op het forum over heel dit beleid, beleidmakers en aanpak van deze teringzooi heeft me buiten korte tripjes naar verbanningstan niets opgeleverd.
We komen van ver, hebben nog een behoorlijk lange weg te gaan maar uiteindelijk komen we er wel hoor.
We mogen de hoop in een nieuw (beter) vaccin en eventuele medicijnen om Covid te behandelen, niet opgeven.
Als er geen hoop (op beterschap) meer is dan wordt het héél moeilijk om dit nog vol te houden.
Ik probeer ook de focus op andere dingen te leggen zoals mijn gezin, gezondheid en mentale rust en dat laatste haal ik tegenwoordig uit de kleine, eenvoudige dinges des leven.
Probeer ook al die negatieve berichten en bangmakerij op het nieuws/social media wat links te laten liggen want echt gezond is dat ook niet.
Moraal van het verhaal, we can do this shit!!
Ah ja dit was ik nog vergeten ==>![]()
Muilen.De meest riskante activiteiten zullen we moeten beperken en zelfs stopzetten”, aldus Vandenbroucke
Horeca ? Fitness ? Scholen ?
Een vaccin dat de transmissie een flink stuk meer tegengaat lijkt mij toch wel noodzakelijk.We hebben geen nieuw beter vaccin nodig.
Huidig vaccins werken goed, ze hebben enkel een booster nodig.
Volle bak daar op inzetten nu.
1.5 miljoen hebben er al 1 gehad van de 8.6 miljoen die volledig zijn gevaccineerd.
Eigenlijk zouden ze in een maand iedereen kunnen een booster geven. Ja het gaat hoog tempo zijn voor de centra maar wel doenbaar.
Waarom is dat moeilijk? Je moet toch niet wachten op 'het effect van de maatregelen' als de cijfers nu reeds veel harder stijgen dan verwacht? Het is op deze hogere stijging dat men wilt reageren.Als de nieuwe maatregelen nog maar 3 dagen in voege zijn sinds de laatste cijfers, kan je moeilijk gaan beoordelen "dat ze onvoldoende zijn".
Duurt een week voor je effect zou moeten zien
Ongelofelijk hoe velen bijna zitten te smeken om nieuwe restricties, terwijl we totaal nog niet weten wat het effect van de vorige maatregelen zijn en terwijl we pas aan 50% van de ziekenhuiscapaciteit zitten, tijdens een zeer waarschijnlijke piek.
Denk niet dat een hoger percentage veel had uitgemaakt.Waaauw zullen wij wel weer boeten en terug alles afgeven. In alle bochten wringen om alles zo veilig proberen te maken op restaurant, scholen,.. Verlof pakken om vaccin te gaan halen. Maar de rest ga wel nog beetje gaan wenen in Brussel omdat ze gediscrimineerd worden.
Ramt da vaccin in iedereen dedju toch
Vorige keren kon je klein verlet vragen op het werk om je vaccin te gaan halen, je hebt daarvoor nooit moeten verlof nemen.Waaauw zullen wij wel weer boeten en terug alles afgeven. In alle bochten wringen om alles zo veilig proberen te maken op restaurant, scholen,.. Verlof pakken om vaccin te gaan halen. Maar de rest ga wel nog beetje gaan wenen in Brussel omdat ze gediscrimineerd worden.
Ramt da vaccin in iedereen dedju toch