Maar het is wel zornik he.Er zijn mensen die ganse dagen 8u lang werken met een mondmasker op...
Ik moet bij de kine 45 minuten loodzware oefeningen doen zonder af te doen, en jij zit daaraan te denken in de AB(geen aanval naar u toe)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar het is wel zornik he.Er zijn mensen die ganse dagen 8u lang werken met een mondmasker op...
Ik moet bij de kine 45 minuten loodzware oefeningen doen zonder af te doen, en jij zit daaraan te denken in de AB(geen aanval naar u toe)
same heb wel wat optredens gepland komende weken maar met mondmasker op ... meh. doe ze dan gwn dicht he... ze zullen druk zijn de discotheken met mondmasker of zelftest. dan kan je wel zeggen dat je niet sluit maar t lijkt me quasi t zelfde.Ik vraag mij nu af wie er gaat dansen met een mondmasker aan. Zelfs naar een concert gaan zou ik zo niet zien zitten.
Als ik zou neerzitten dan vliegt dat ding toch af. No way dat ik dat in de cinema zal ophouden tijdens de film.
Hoe gaan ze dan controleren dat iemand een zelftest heeft ondergaan?same heb wel wat optredens gepland komende weken maar met mondmasker op ... meh. doe ze dan gwn dicht he... ze zullen druk zijn de discotheken met mondmasker of zelftest. dan kan je wel zeggen dat je niet sluit maar t lijkt me quasi t zelfde.
I know…Er zijn mensen die ganse dagen 8u lang werken met een mondmasker op...
Ik moet bij de kine 45 minuten loodzware oefeningen doen zonder af te doen, en jij zit daaraan te denken in de AB(geen aanval naar u toe)d

Ben benieuwd of men dat effectief gaat doen in Leuven. Daar was toch sprake van, bandjes voor de oude markt.Hoe gaan ze dan controleren dat iemand een zelftest heeft ondergaan?
Bandjes uitdelen wie getest is , enkel die mogen hun masker afdoen ofzo?
Je wil het niet inzien begrijp ik. Ik stel me gewoon de vraag, waarom de "sterkere groep "vaccineren voor de zomerperiode die weinig risico biedt en waar de kans op IC bezetting voor die sterkere groep bijna 0 is ? Want dat is toch altijd het doel geweest, de IC bezetting zo klein mogelijk houden ? Maar ga je gang als je slaaf van de spuit wil zijn.Hoe zijn dat fabels? Je bent nog altijd beschermd, maar minder fel. Het is juist andersom, de bescherming bleek origineel veel hoger te zijn dan verwacht.
Dan spreek je EXACT over de varianten. Zonder varianten was de bescherming nog alijtd veel hoger geweest.
Sorry, maar het is echt moeilijk om dit serieus te nemen. Het is wetenschappelijk bewezen dat de boosterprik een hogere weerstand biedt dan na eender welke periode na de tweede prik. Waarom zou dit dan plots weer "zeker" zo hard gaan dalen?
Daarnaast, als het zo hard zou dalen, je krijgt tocht geen 11 miljoen mensen op 1 maand gevaccineerd, het is sowieso al makkelijker te doen als dit gespreid is. Als je het zo bekijkt, dan is het logisch om nu de zwakkere groepen te doen, in het voorjaar de rest en dan tegen het najaar opnieuw de zwakkeren. Dat is dan qua verdeling optimaal. En dat is dan nog in de veronderstelling dat de boosterprik zo inefficiënt zou zijn, terwijl de eerste resultaten juist heel positief zijn.
goeie vraag. nieuw bewijs op de smartphone? geen idee zelf.Hoe gaan ze dan controleren dat iemand een zelftest heeft ondergaan?
Bandjes uitdelen wie getest is , enkel die mogen hun masker afdoen ofzo?
godverkak en ik heb al andere dingen gepland die vrijdagMaatregelen gaan pas in op 20november. Iedereen vrijdagavond nog is goe gaan feesten?
.Je wil het niet inzien begrijp ik. Ik stel me gewoon de vraag, waarom de "sterkere groep "vaccineren voor de zomerperiode die weinig risico biedt en waar de kans op IC bezetting voor die sterkere groep bijna 0 is ? Want dat is toch altijd het doel geweest, de IC bezetting zo klein mogelijk houden ? Maar ga je gang als je slaaf van de spuit wil zijn.
Als je niet vaccineert krijg je resultaten zoals nu en nog veel erger? Wil je dat niet inzien? Jij stelt voor om nu NIET te vaccineren. Zie je niet in wat voor situatie we nu zitten? Jij wilt gewoon afwachten tot na de zomer? Seriously?Je wil het niet inzien begrijp ik. Ik stel me gewoon de vraag, waarom de "sterkere groep "vaccineren voor de zomerperiode die weinig risico biedt en waar de kans op IC bezetting voor die sterkere groep bijna 0 is ?

Ik vraag mij nu af wie er gaat dansen met een mondmasker aan. Zelfs naar een concert gaan zou ik zo niet zien zitten.
Als ik zou neerzitten dan vliegt dat ding toch af. No way dat ik dat in de cinema zal ophouden tijdens de film.
Den helft gaat er geen meer ophebben bij nen degelijke mosh op t einde heMij zal je volgende week toch in de moshpit vinden met m'n mondmasker op hoor.
De muziek sector heeft de kelk tot op de bodem moeten legen door corona, dan is het minste wat ik kan doen m'n masker opzetten, feesten en verteren!
.De kleinere kans om anderen te besmetten verdwijnt na 3 maand volledig. nuff said. Anyway zoals gezegd, geloof wat je wil.Als je niet vaccineert krijg je resultaten zoals nu en nog veel erger? Wil je dat niet inzien? Jij stelt voor om nu NIET te vaccineren. Zie je niet in wat voor situatie we nu zitten? Jij wilt gewoon afwachten tot na de zomer? Seriously?
Edit: Slaaf aan de spuit? Liever nog een spuitje dan opgesloten voor een jaar. Wat een belachelijke houding.
En begrijp je nog altijd niet, na zoveel tijd, dat dit een hoogst besmettelijke ziekte is? Mensen die er niet aan sterven, niet in het ziekenhuis belanden, hebben een veel grotere kans om dit te verspreiden zonder vaccinatie. Holy shit, dat dat nog uitgelegd moet worden na 20 maand.
Edit 2: Ja, sorry als ik het vrij cru stel, maar wat serieus blijven dat mag toch ook wel he? Ik vind het vooral heel moeilijk te vatten hoe je met zo'n oogkleppen op kan reageren. Ik vind dat heel moeilijk om serieus te nemen op de manier waarop het hier gesteld wordt. Ik ben zeker niet akkoord en kan me zeker niet vinden in alle maatregelen die getroffen zijn, nu en in het verleden, maar zo blind zijn voor de feiten, dat vind ik vreemd.
Zwangere Guy kennende heeft hij er wel te koop op de merch tafel.Den helft gaat er geen meer ophebben bij nen degelijke mosh op t einde he.

Hoe gaan ze dan controleren dat iemand een zelftest heeft ondergaan?
Bandjes uitdelen wie getest is , enkel die mogen hun masker afdoen ofzo? Dok genoeg geld voor die tests en ge moogt het masker afdoen.