Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom?Collega van m'n vrouw besmet, ondanks dubbele AZ vaccinatie. En volgens het testresultaat een erg hoge virale lading.
Ik denk dat we het CST stillekesaan in de vuilbak mogen kieperen de komende weken/maanden.
Bestuurder gestorven na ongeval ondanks dragen van gordel. Ik denk dat we de gordel stillekesaan kunnen weglaten.Collega van m'n vrouw besmet, ondanks dubbele AZ vaccinatie. En volgens het testresultaat een erg hoge virale lading.
Ik denk dat we het CST stillekesaan in de vuilbak mogen kieperen de komende weken/maanden.
Dit is weer zo'n oneerlijke uitspraak he. Wie is anders al beloond geweest omdat hij de regels volgt? Krijg je dan een beloning als je uw belastingen correct aangeeft? Of een beloning wanneer je de toegelaten snelheid respecteert? We zijn toch geen kleine kinderen meer dat we een beloning moeten krijgen als we flink zijn?
1) wanneer heeft ze haar vaccins gehad?Collega van m'n vrouw besmet, ondanks dubbele AZ vaccinatie. En volgens het testresultaat een erg hoge virale lading.
En wie bepaalt dat dat ad hoc opgelegde incosistente regels zijn? Mij ga je niet horen vertellen dat alles wat de regering voorschrijft goed is maar zo lang het wettelijk is heb ik mij te houden aan die wetten. En het is niet omdat ik het niet eens ben met wie in de regering of met wat er in de wet staat dat ik een vrijgeleide heb om te doen en te laten wat ik wil. Altijd maar weer dat geween enkel en alleen omdat het u niet aanstaat.Het klopt toch ? En ja, hetzelfde geld voor andere zaken met ~0% pakkans & een onmogelijkheid om na de feiten nog aan te klagen (& lage boetes bij eerste overtreding). Belastings-ontwijking zou ik hier niet onder rekenen (dat kan nog jaren later terugkomen met fikse boetes).
En de ad hoc opgelegde inconsistente regels volgen als 'flink' bestempelen zegt meer over jou dan mij. Niet alles wat de regering voorschrijft is per definitie goed. En de belangen van de regering liggen zeker niet perse in lijn met jou belangen of zelfs die van de gemiddelde mens. Dat is juist wat je beseft als volwassene. Dat de regels & straffen maar random zijn, en dat zoiets als 'justice' helemaal niet bestaat.
fuckin hell.. Dat moest er nu ook bijkomen.
https://threatpost.com/eus-green-pass-vaccination-id-private-key-leaked/175857/
tis te hopen dat het een grapjas was die toegang had tot de IT systemen. Een hack kunnen we nu niet gebruiken.
omdat de vrouw van zijn collega besmet is geweestWaarom?

En wie bepaalt dat dat ad hoc opgelegde incosistente regels zijn? Mij ga je niet horen vertellen dat alles wat de regering voorschrijft goed is maar zo lang het wettelijk is heb ik mij te houden aan die wetten. En het is niet omdat ik het niet eens ben met wie in de regering of met wat er in de wet staat dat ik een vrijgeleide heb om te doen en te laten wat ik wil. Altijd maar weer dat geween enkel en alleen omdat het u niet aanstaat.
1) wanneer heeft ze haar vaccins gehad?
2) het was AZ he die is sowieso minder effectief
Een vriendin heeft het ook zitten, ook AZ maar werkt in de zorg (kine) dus die is al wel even gevaccineerd. Haar man negatief (voorlopig toch), Pfizer en pas half juli 2e prik gehad
Mss gewoon teken dat ze dringend die boosters moeten uitrollen voor mensen die al even geleden hun prikjes gehad hebben

Hier juist andersom. Vrouw dubbel ingeënt met Pfizer in Augustus. Begin van de maand 2 weken doodziek met de nodige symptomen hoesten (zelfs nu nog)/koorts/smaak en geur verlies.
Ik AZ gekregen en nada.
4 koppig gezin binnen de familie (allemaal Pfizer) allemaal ook strontziek nadat er eentje ziek van sportkamp was gekomen. Ook hoesten/koorts/misselijk maar vonden het blijkbaar niet nodig om te testen want ze waren tenslotte ingeënt
Ik denk dat we de bubbel van Pfizer wordt je onsterfelijk wel mogen doorprikken. Het enige dat die beter hebben is een marketing afdeling![]()
Nee dat is bewezen. Maar goed ook voor vaccins ken ik koppels waarbij slechts 1 iemand positief getest had en ziek wasHier juist andersom. Vrouw dubbel ingeënt met Pfizer in Augustus. Begin van de maand 2 weken doodziek met de nodige symptomen hoesten (zelfs nu nog)/koorts/smaak en geur verlies.
Ik AZ gekregen en nada.
4 koppig gezin binnen de familie (allemaal Pfizer) allemaal ook strontziek nadat er eentje ziek van sportkamp was gekomen. Ook hoesten/koorts/misselijk maar vonden het blijkbaar niet nodig om te testen want ze waren tenslotte ingeënt
Ik denk dat we de bubbel van Pfizer word je onsterfelijk wel mogen doorprikken. Het enige dat die beter hebben is een marketing afdeling![]()
Sportkamp via school dus waren gevaccineerd. Nu natuurlijk was het daar niet met 100% zekerheid corona wegens niet getest. Maar het leek er sterk op.Nee dat is bewezen.
Maar sportkamp dan denk ik aan de zomer, en bij mijn weten waren jongeren (12-18) toen nog niet gevaccineerd?
Ja, en je werk kies je uit vrije keuze & word je voor betaald.
Mensen doen veel zware dingen voor hun werk (kuisen, hele dag fysieke arbeid, 8u aan een bureau zitten), maar daarom wil je het nog niet in je vrije tijd doen (en gratis).
Het gewoon doen 'omdat het de regel is' is nu eenmaal een mentaliteit die (gelukkig) niet iedereen heeft.
Zeker een regel die elke maand veranderd en altijd word kapot gedebatteerd. Zo 'wetenschappelijk absoluut' zal hij wel niet zijn als verschillende experten andere meningen hebben en de politiek dan nog is een andere beslissing maakt.
Verder, wat hebben mensen die de regels nauw volgen en bv kerst 2020 hebben opgegeven er uiteindelijk aan gehad ? Of die hun reis hebben afgezegd. Ik heb nog niemand beloond zien worden om de regels te volgen. In tegendeel, ik was elke keer blij dat ik beslist had om dat reisje toch nog net te doen, of dat bezoek/feestje nog net te laten doorgaan, want erna werd het enkel maar moeilijker. Dat ik in lockdown 2 familie en vrienden ben blijven bezoeken heeft er ook voor gezorgd dat ik die lockdown min of meer oke ben doorgekomen. Wat je van sommige collega's die de regels volgden bv niet kunt zeggen (burnouts & depressies).
En mondmaskers zijn niet hetzelfde als sociale contacten afzeggen. Maar hetzelfde principe geld. Scroll maar terug in dit topic naar maart, en je zult mensen dezelfde teksten zien zeggen 'het is toch niet zo erg, even geen familie zien'. 'Het is maar 1 kerst (oke, daarvoor moet je terug naar december)',... Net zoals nu over de mondmaskers
.
Is ook maar relatief zeker? Lijkt me toch als ik aan de hand van jouw cijfers dat even uittel, dat een niet gevaccineerde 6.5 keer zoveel kans heeft om op de IC te belanden.Dit zien we helaas ook in de ziekhuisopnames:
‘In de week van zaterdag 16 oktober tot en met vrijdag 22 oktober was 54,4 % van de gehospitaliseerde patiënten in België volledig gevaccineerd, dus 385 op 708. Per regio uitgesplitst: 39,2 % van de patiënten in Brussel (47 op 120); 70,9 % van de patiënten in Vlaanderen, (236 op 333) en 40 % van de patiënten in Wallonië (102 op 255).
De cijfers maken verder geen onderscheid tussen patiënten die vanwege een covidinfectie of vanwege een andere pathologie maar met een covidinfectie op intensieve zorg werden opgenomen. In dezelfde week was 46,7 % van de patiënten op intensieve zorg volledig gevaccineerd (70 op 150). Opgesplitst per regio bedragen die percentages 22,2 % in Brussel (6 op 27); 60 % in Vlaanderen (39 op 65), en 43,1 % in Wallonië (25 op 58). Dat antwoordde Frank Vandenbroucke gisteren in de commissie volksgezondheid van het parlement op een vraag van oppositielid Kathleen Depoorter (N-VA).
Bron: https://doorbraak.be/vandenbroucke-...e-ziekenhuizen-gevaccineerd-60-op-intensieve/
Fragment parlement:
Vaccinatie helpt dus nog wel, maar beperkt. Dit zijn eigenlijk geen goede cijfers...
Waarom zijn dat geen goede cijfers? Indien je de moeite zou doen om die cijfers wat beter te bestuderen, zou je zien dat de gevaccineerde ziekenhuispatiënten oudere mensen zijn, waarvoor we weten dat de vaccinatie niet zo goed werkt, mensen die bovendien eerst ingeënt werden. Daarom dat er een boostershot geplaatst wordt. Eens je onder 60 jaar gaat kijken, zijn er in Vlaanderen meer dan 90% van de patiënten niet ingeënt. Dus 90% van de patiënten komt uit 10% van de populatie (de niet gevaccineerden).Dit zien we helaas ook in de ziekhuisopnames:
‘In de week van zaterdag 16 oktober tot en met vrijdag 22 oktober was 54,4 % van de gehospitaliseerde patiënten in België volledig gevaccineerd, dus 385 op 708. Per regio uitgesplitst: 39,2 % van de patiënten in Brussel (47 op 120); 70,9 % van de patiënten in Vlaanderen, (236 op 333) en 40 % van de patiënten in Wallonië (102 op 255).
De cijfers maken verder geen onderscheid tussen patiënten die vanwege een covidinfectie of vanwege een andere pathologie maar met een covidinfectie op intensieve zorg werden opgenomen. In dezelfde week was 46,7 % van de patiënten op intensieve zorg volledig gevaccineerd (70 op 150). Opgesplitst per regio bedragen die percentages 22,2 % in Brussel (6 op 27); 60 % in Vlaanderen (39 op 65), en 43,1 % in Wallonië (25 op 58). Dat antwoordde Frank Vandenbroucke gisteren in de commissie volksgezondheid van het parlement op een vraag van oppositielid Kathleen Depoorter (N-VA).
Bron: https://doorbraak.be/vandenbroucke-...e-ziekenhuizen-gevaccineerd-60-op-intensieve/
Fragment parlement:
Vaccinatie helpt dus nog wel, maar beperkt. Dit zijn eigenlijk geen goede cijfers...
Waauw, nu misschien nog eens inconsistent opzoeken of ben je dat weer moedwillig vergeten in u betoog? Want buiten wat slap gewauwel en wat rond de pot draaien heb ik nog altijd geen bewijzen gezien dat de regels tegenstrijdig zouden zijn, noch dat ze niet gebaseerd zijn op de wetenschap.Dat ze ad hoc zijn, is toch duidelijk uit het feit dat ze om te haverklap veranderen en dat je ze 2 dagen op voorhand weet ? Dat is letterlijk de betekenis van ad hoc: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_hoc
En "zo lang het wettelijk is heb ik mij te houden aan die wetten". Bedoel je dat op moreel vlak, of omwille van de straffen dat je kan krijgen, of nog om andere redenen ?
Moreel vlak ben ik het oneens, en de straffen/pakkans is in dit geval dus de reden voor mijn comment die deze discussie begon met dat "niemand beloond is voor het volgen van de regels".
Nu ik hier op de logeerkamer lig met onze coronavriend in mijn lijf (pfizer hier), was ik zo aan het denken:
Hoe zien de regeringen over de wereld eigenlijk het verloop voor mensen die besmet zijn?
Gaan we de rest van ons leven ons moeten afzonderen vd wereld als je corona hebt? Als je een paar keer hoest dadelijk een staafje in de neus?
Dat is toch niet denkbaar zoiets