Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3de sla ik over.
4de zou ik wel doen.
Ik heb redelijk laat Moderna 2 gehad (midden Augustus) en zat twee maand tussen 1 en 2, wat de langdurigheid zou bevorderen.
Ook helemaal geen zin meer om bewustzijn weer te verliezen en dan paar dagen daarvan te moeten bekomen.
Was voorspelbaar trouwens.
Het is enkel nog onduidelijk of de boosters jaarlijks of halfjaarlijks zullen zijn.

"Virologisch is een derde prik tegen het coronavirus “zeker een bonus”, zegt viroloog Johan Neyts van de KU Leuven in een reactie op het nieuws. “Maar er kunnen een aantal ethische en andere kanttekeningen worden gemaakt bij de beslissing. Het is een complex verhaal zonder zwart-wit antwoord”, voegt hij toe.
“Virologisch gezien ben ik enthousiast over de boosterprik”, zegt Neyts. “Het is zeker een bonus. Resultaten uit Israël wijzen heel duidelijk in die richting."
Er zijn echter ook andere overwegingen te maken, zegt de viroloog. “Als de vaccins in het Westen worden gebruikt, kunnen ze niet dienen in ontwikkelingslanden. Dat is een ethische vraag.” Anderzijds moeten de mRNA-vaccins sterk gekoeld worden en zijn ze daardoor minder eenvoudig te verdelen in ontwikkelingslanden. “In het Westen kunnen ze wel optimaal gebruikt worden.”
Bam, geven die handel!
En op vrijwillige basis! En niet nodig voor Covidpass.
Want anders krijgen we weer veel te veel discussie en vertraging door die 20-30% die altijd tegenstander zijn en bij iedere stap van de corona-epidemie zitten te leuteren ipv gewoon de consensus van de wetenschap te volgen.
Verstrengingen als een mondmasker in de winkels, daar kan ik best mee leven. Maar horeca sluiten, reizen verbieden, theaters, sportstadions, ed. leeg, dat kunnen ze echt niet meer maken.Als er binnenkort weer zouden verstrengingen komen, dan haal ik geen derde prik, want uiteindelijk laat ik mij vaccineren om meer vrijheid te hebben. Het is het één of het ander. Mij niet gelaten van een derde prik te gaan halen, maar dan moet onze vrijheid wel gegarandeerd zijn. Een collectieve inspanning ok, maar het moet van twee kanten komen.
Idd, dan is het kot te klein als ze daar terug mee afkomen.Verstrengingen als een mondmasker in de winkels, daar kan ik best mee leven. Maar horeca sluiten, reizen verbieden, theaters, sportstadions, ed. leeg, dat kunnen ze echt niet meer maken.
Nee, maar jij bewijst wel dat je het punt niet snapt dat je geen appelen met peren kan vergelijken. En door het rookverbod aan te halen, zwier je er ook nog eens meloenen bij."Het heeft geen zin om logische, rationele argumenten aan te halen in een discussie met mensen die zich om irrationele en principiële redenen niet willen laten vaccineren." Maar mensen verplichten zou dan een brug te ver zijn? Waarom hebben ze roken op café verboden?
Wait, did you just prove my point?

Ik vind dat eigenlijk een zwak excuus. Ga je anders ook stoppen met eten omdat ze in Afrika niks te eten hebben en er daardoor mensen sterven?3e prik ga ik wss overslaan. Lijkt me ethisch niet ok dat wij hier aan 3 prikken zitten terwijl het gros van de 3e wereldlanden amper 1 prik gehad hebben. Dat ze die ongelijkheid maar eens wegwerken. Ook zal het beter zijn om zo de variantes in te tomen.
https://www.bloomberg.com/news/newsletters/2021-09-05/the-unvaccinated-are-a-risk-to-all-of-usIk vind dat eigenlijk een zwak excuus. Ga je anders ook stoppen met eten omdat ze in Afrika niks te eten hebben en er daardoor mensen sterven?
Nee we hebben opties hier, dan kunnen we er maar beter voor zorgen dat het op zen minst hier al geen groot probleem meer is.
zo een kans kan ik niet laten liggen.. .the moral high ground.... aaaah genietenIk ging net schrijven: ik kan niet wachten tot bepaalde mensen, nogal onverwacht gezien hun politieke standpunten in het verleden, plots de derde wereld heel belangrijk gaan vinden,![]()

Zouden ze niet beter eens zorgen dat die vaccinatiegraad in Brussel en Wallonië sterk omhoog gaat ipv de mensen die al gevaxt zijn nog extra shotjes te geven? Al mag je de gevaccineerden nog 200 "boostershots" geven, de 4e "golf" (en de nog komende golfjes) is er één van de niet-gevaccineerden.
Voor zo'n spuitjesmaatschappij zonder einde pas ik in ieder geval voor. Zorg eerst dat de niet-gevaccineerden en de ontwikkelingslanden gevaccineerd zijn. Corona gaat nooit meer weg, beter focussen op het voorkomen van te veel exotische varianten.

En ge denkt dat het virus niet kan muteren bij iemand die gevaccineerd is?https://www.bloomberg.com/news/newsletters/2021-09-05/the-unvaccinated-are-a-risk-to-all-of-us
Geen zin om in 2050 met de chutulu variant te zitten eerlijk gezegd...
HoestLast van sinussen en loopneus. Is nen test gaan doen dan nuttig of de moeite niet waard? Kga er vanuit dat het niet nodig is...
nee maar de besmettingsgraad is veel lager bij gevaccinneerden. Niet gevaccinneerd = meer kans op besmetting = meer kans op mutaties.En ge denkt dat het virus niet kan muteren bij iemand die gevaccineerd is?
Oa. https://www.reuters.com/business/he...ld-risk-more-serious-side-effects-2021-07-13/En zijn er ook wetenschappelijke redenen waarom je die 3de spuit zou weigeren? Of komt het gewoon neer op puberaal, tegendraads gedrag?
Ik denk dat het gevaar nu schuilt in mensen die gevaccineerd zijn, een asymptomatische covidinfectie doorlopen (wegens vaccin), een hoog gehalte antistoffen hebben en daarop een booster geïnjecteerd krijgen.