Ja, inderdaad. Moesten ze nu de grens eens op 210 leggen, zou toch veel logischer zijnJe zal maar 210 man gevraagd hebben voor je trouwfeest![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, inderdaad. Moesten ze nu de grens eens op 210 leggen, zou toch veel logischer zijnJe zal maar 210 man gevraagd hebben voor je trouwfeest![]()

Volgens de uitbater van mijn fitness is die verplichting weggevallen uit het protocol van de fitness, samen met de heropening van de kleedkamers en douches op 27 juni.Hu hier in de fitness moet je altijd mondmasker aanhebben als je rond loopt?
Dus niet alleen bij het binnenkomen of verlaten
Ja, inderdaad. Moesten ze nu de grens eens op 210 leggen, zou toch veel logischer zijn![]()
![]()
![]()
Of ze moeten zich gewoon aanpassen aan de situatie zoals iedereen? Heel deze miserie is begonnen in maart 2020 hé, hoeveel mensen hebben een feest met 200+ mensen gepland zonder zich bewust te zijn van het feit dat dit een risico is?Jij zit overduidelijk niet in de sector. Trouwfeesten van meer 200 man zijn er, hoewel in dalende lijn, nog regelmatig. Dus wat moet iemand met een trouwfeest van 210 man dan doen? Het als event organiseren? Beethe onnozel. Ze zouden voor privefeesten toch echt een uitzondering moeten voorzien of desnoods de limiet op 300 leggen. Een trouwfeest met 300 man, dan zit je met 99%+ van de feesten daaronder.
10 man minder vragen.Jij zit overduidelijk niet in de sector. Trouwfeesten van meer 200 man zijn er, hoewel in dalende lijn, nog regelmatig. Dus wat moet iemand met een trouwfeest van 210 man dan doen? Het als event organiseren? Beethe onnozel. Ze zouden voor privefeesten toch echt een uitzondering moeten voorzien of desnoods de limiet op 300 leggen. Een trouwfeest met 300 man, dan zit je met 99%+ van de feesten daaronder.
Tijdelijke regels niet meer volgen omdat het individu vindt dat het genoeg is geweest is gewoon puberale rebellie hoor. Bij hoofddoeken verplichten heb je wel een heel andere context die verder gaat dan een lap stof, het gaat uiteindelijk over een religie (of religieus geïnspireerde wet) opleggen vanuit de overheid.
Het gaat hier ook over een gezondheidscrisis, mensen kunnen geen virus doorgeven door de hoofddoek zo te laten.
Religie dringt wel door in elk aspect van de samenleving en vooral de vrijheid van het individu, hoe kan je dat nu vergelijken met een lap stof moeten dragen om te bewegen op café, of op het perron? Die vergelijking is gewoon met de haren getrokken. Maar rebellie als doel op zich is natuurlijk wel vaker "noodzakelijk" voor mensen die verder niet echt iets tekort komen.Het dragen van de hoofddoek, draait eveneens rond welzijn, want in hun ogen is religie het welzijn. Het eeuwige leven in het hiernamaals is zelfs veel belangrijker dan een coronabesmetting voorkomen.
Die regel is eveneens opgelegd door de overheid
Die regel is eveneens aangeraden door "experts"
Die regel schenden wordt door de volgers ook beschouwd als "rebels" en "betweters"
De hoofdagen van het virus zijn allang voorbij, er sterven dagelijks in België ondertussen veel meer mensen aan zelfmoord, roken, obesitas enzovoort.
Liever rebel dan schaap.
En waarom dan? Gewoon om een beetje rebels te doen?
Voor alle duidelijkheid, ik wil er niet voor pleiten om de mondmaskerplicht op zoveel mogelijk plaatsen nog zo lang mogelijk aan te houden hoor, integendeel. Maar het is nu ook niet dat ge er zó veel last van hebt om dat op bepaalde plaatsen vlug even op te zetten he?
Dat ik vlug even een mondmasker op moet zetten om mij te bewegen in een horecazaak, vind ik een van de minst ingrijpende maatregelen die er geweest zijn. Dan erger ik mij meer aan het moeten dragen van mondmaskers in bijvoorbeeld pretparken enz, daar gaat het na al die uren uiteraard wel enorm storen.
Maar nogmaals, van mij moet die regel zeker niet blijven staan, maar ze bewust continu gaan overtreden, komt imo eerder over als een puber die wat rebels wilt doen.
10 man minder vragen.Jij zit overduidelijk niet in de sector. Trouwfeesten van meer 200 man zijn er, hoewel in dalende lijn, nog regelmatig. Dus wat moet iemand met een trouwfeest van 210 man dan doen? Het als event organiseren? Beethe onnozel. Ze zouden voor privefeesten toch echt een uitzondering moeten voorzien of desnoods de limiet op 300 leggen. Een trouwfeest met 300 man, dan zit je met 99%+ van de feesten daaronder.
JaIs door het rood lopen op een lege straat dan ook 'rebels' ?
Religie dringt wel door in elk aspect van de samenleving en vooral de vrijheid van het individu, hoe kan je dat nu vergelijken met een lap stof moeten dragen om te bewegen op café, of op het perron. Die vergelijking is gewoon met de haren getrokken. Maar rebellie als doel op zich is natuurlijk wel vaker "noodzakelijk" voor mensen die verder niet echt iets tekort komen.
10 man minder vragen.
Of ze moeten zich gewoon aanpassen aan de situatie zoals iedereen? Heel deze miserie is begonnen in maart 2020 hé, hoeveel mensen hebben een feest met 200+ mensen gepland zonder zich bewust te zijn van het feit dat dit een risico is?
Die richting gaan we toch ook uit?En een feest van 250 man, dan maar 50 man schrappen?
Ha het hoge woord is eruit: aanpassen want Covid. Ik dacht dat we net richting normaal gingen en dat mensen zich dus niet meer zouden moeten aanpassen?
Ja.En een feest van 250 man, dan maar 50 man schrappen?
Het zijn altijd dezelfde mensen, en waarvoor ik nog maanden geleden heb gewaarschuwd. Iedereen heeft het recht om zijn eigen mening te hebben ook al zijt ge extreem anti vaccin. Maar om mensen rebels te noemen of "gewoon aanpassen" is dan compleet het tegenovergestelde van anti vaccers. Ik ben zelf voor vaccins en maatregelen maar der is een grens.Ha het hoge woord is eruit: aanpassen want Covid. Ik dacht dat we net richting normaal gingen en dat mensen zich dus niet meer zouden moeten aanpassen?
Het wilt niet zeggen omdat ge bij een andere kudde hoort dat ge zelf geen schaap kunt zijn he.Liever rebel dan schaap.
Jij zit overduidelijk niet in de sector. Trouwfeesten van meer 200 man zijn er, hoewel in dalende lijn, nog regelmatig. Dus wat moet iemand met een trouwfeest van 210 man dan doen? Het als event organiseren? Beethe onnozel. Ze zouden voor privefeesten toch echt een uitzondering moeten voorzien of desnoods de limiet op 300 leggen. Een trouwfeest met 300 man, dan zit je met 99%+ van de feesten daaronder.

Als jij richting de zee rijdt spring je er ook halverwege uit want je gaat die richting uit?Ha het hoge woord is eruit: aanpassen want Covid. Ik dacht dat we net richting normaal gingen en dat mensen zich dus niet meer zouden moeten aanpassen?