Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat men in juli die sluitingstijden voor de horeca afschaft en men ze voor juni gewoon gelijk trekt tot 23.30. Binnen 22.00 en buiten 23.30 gaat weer voor belachelijke toestanden zorgen.
maar kom, blijkt nu toch gewoon dat ik gelijk had ... Beke stopt zich weer weg achter één of ander excuus, maar hier in vaccinatiecentrum van Kampenhout-Sas wordt zelfs geen enkele risico-patiënt deze week ingeënt... en dat het aan de drukte ligt klopt ook niet, want ze zetten zelf op hun website dat het deze week een rustige week is in de campagne.De groepen risicopatienten van 18 tot 54 jaar hebben in totaal 416.141 patienten.
Op dit:
![]()
Interactief - Dashboard Covid Vaccinaties België
Actuele corona vaccinatie cijfers voor België in een overzichtelijk dashboard. Dagelijks geüpdatet en onderhouden door vrijwilligers.covid-vaccinatie.be
kan je zien dat er 718.415 mensen van die leeftijdscategorie minstens 1 keer gevaccineerd waren. Nu zijn dit er: 1.139.394, zo'n 420.000 mensen extra dus.
Nu, er zijn daar zeker héél wat mensen tussen die in de zorg werken, die toevallig een vaccin krijgen en zeker in Brussel en Wallonië zijn er mensen die gewoon zo'n vaccin kregen.
Maar claimen dat er véél meer dan 5% nog ingeënt zal moeten worden (gezien late registratie én we nu nog maar 20 mei zijn)? Nah, daar toon je weinig evidentie voor
Niet dat ik je niet geloof he, maar euh : Bron?maar kom, blijkt nu toch gewoon dat ik gelijk had ... Beke stopt zich weer weg achter één of ander excuus, maar hier in vaccinatiecentrum van Kampenhout-Sas wordt zelfs geen enkele risico-patiënt deze week ingeënt... en dat het aan de drukte ligt klopt ook niet, want ze zetten zelf op hun website dat het deze week een rustige week is in de campagne.

Niet dat ik je niet geloof he, maar euh : Bron?![]()
waar zie jij dat er geen enkele risico-patient deze week ingeënt wordt?maar kom, blijkt nu toch gewoon dat ik gelijk had ... Beke stopt zich weer weg achter één of ander excuus, maar hier in vaccinatiecentrum van Kampenhout-Sas wordt zelfs geen enkele risico-patiënt deze week ingeënt... en dat het aan de drukte ligt klopt ook niet, want ze zetten zelf op hun website dat het deze week een rustige week is in de campagne.
Paniekreactie die onnodig is maar ja.
Geen nood hoor, weiger dat gewoon, dan kom ik sneller aan de beurtDa wil dus zeggen dat ik J&J niet kan krijgen en bijgevolg zeker 2 prikken zal moeten hebben. Met mijn naaldenfobie is da nog een grotere drempel om vaccin te laten zetten![]()

Ik denk dat gij eerder dan mij gaat zijn ze, ik zal bij de laatste zijn wssGeen nood hoor, weiger dat gewoon, dan kom ik sneller aan de beurt![]()

Weggeven aan de arme landen (dat was gisteren toch in het nieuws, dat de overstock nadat iedereen in België de kans en de herkans aangeboden heeft gekregen zich te laten vaccineren gedoneerd zal worden).Wat gaan we trouwens doen met al die overstock?