MiniJeffrey
Well-known member
Worden ergens cijfers gedeeld vna hoeveel vaccinaties per dag er gebeurd zijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit werd door JPV denk ik paar pagina's terug gepostWorden ergens cijfers gedeeld vna hoeveel vaccinaties per dag er gebeurd zijn?
Bodega waarover heb jij het?Vandaag in de lokale Bodega: 65+-ers die mensen om hulp vragen om iets uit een rek te halen en een 90+-er die haar gebit er aan het uithoesten was en waarschijnlijk een doodskist in haar virtueel winkelmandje heeft klaarstaan. Ik blijf daar weer even weg.
Nochtans is de gemeente oranje gekleurd op die kaart, met een incidentie van 76 op 100.000 (8 besmettingen).
Dit kan toch niet meer?
Ik weet het niet. Ik zie toch duidelijk dat er nergens meer melding wordt gemaakt van de leeftijd 45 + bij risico patienten, daarom dat ik zo hoopvol ben dat ze ook twintigers en dertigers met hoog risico die bvb chemotherapie krijgen of astma hebben gaan inenten. Dat zou voor mij toch licht aan het eind van de tunnel zijn want als je al bijna een half jaar binnen zit is het verschil tussen maart en juni wel groot. Hopen dus.
kleine winkel die vanalles en nog wat verkoopt. meestal niet van een keten.Bodega waarover heb jij het?
Echt nog nooit iemand horen zeggen.kleine winkel die vanalles en nog wat verkoopt. meestal niet van een keten.
![]()
Bodega - Wikipedia
en.wikipedia.org
Fuck de statistieken en studies man op dat gebied. Cafés sterven uit en da is enkel & alleen aan de overheid te danken. Anyways, daar gaat het nu niet om in dit topic maar dat ze uberhaupt 'studies' hebben op dat gebied is compleet ridicuul.Mss als je teveel gedronken hebt.
Alle studies wijzen op een overaanbod momenteel (ook voor de covid-periode)
Risico patienten rond maart zouden, als ik het goed lees, mensen met co morbiditeit. In principe spreekt men van co morbiditeit zijn wanneer je twee aandoeningen hebt die je levenskwaliteit beperken. Dat kan gaan om een longziekte in combinatie met diabetes, maar ook reuma met een nierziekte. De vraag is of en hoe ze onderscheid gaan maken tussen dat kluwen van aandoeningen.Ik heb vandaag mailtje gehad van het ziekenhuis zij hebben zelf nog geen communicatie ontvangen. Zodra zij iets meer weten gingen ze opnieuw een mailtje sturen.
Het aantal cafés neemt af, ja. Uitsterven doen ze helemaal niet. En dat dat enkel en alleen de schuld is van de overheid, is ook quatsch. Het hangt gewoon samen met de opkomst van nachtwinkels en mensen die daardoor vaker de stap zetten naar thuis een feestje bouwen of predrinken.Fuck de statistieken en studies man op dat gebied. Cafés sterven uit en da is enkel & alleen aan de overheid te danken. Anyways, daar gaat het nu niet om in dit topic maar dat ze uberhaupt 'studies' hebben op dat gebied is compleet ridicuul.
Ik dacht dat we hier een spanjaard hadden.kleine winkel die vanalles en nog wat verkoopt. meestal niet van een keten.
![]()
Bodega - Wikipedia
en.wikipedia.org
Absoluut geen probleem mee, heb dan ook geholpen. Die hoestende dame had ik dan weer geweigerd, die was echt aan haar einde, zo leek.En dan nog, dat een oud persoon iemand vraagt om te helpen is toch niet zo bizar?
fuck de feiten? Ga het Capitool gaan bestormen, he.Fuck de statistieken en studies man op dat gebied. Cafés sterven uit en da is enkel & alleen aan de overheid te danken. Anyways, daar gaat het nu niet om in dit topic maar dat ze uberhaupt 'studies' hebben op dat gebied is compleet ridicuul.
Tof van je dat je café automatisch linkt aan alcohol.Alleen maar goed, hoe minder mensen aan alcohol verslaafd zijn hoe beter!
Mijn gedacht!
Jij niet?Tof van je dat je café automatisch linkt aan alcohol.

Whahahahaha, ik leg me er bij neer hier. Ongelooflijk.fuck de feiten? Ga het Capitool gaan bestormen, he.
Dat mensen steeds meer andere mogelijkheden hebben om dingen te doen ligt niet aan de overheid
"Dat lost het probleem van de ziekenhuizen niet op want veel zieke bewoners van woonzorgcentra sterven in het woonzorgcentrum zelf en niet in het ziekenhuis. Slechts 10 procent van de ziekenhuisopnames zijn bewoners van woonzorgcentra, 90 procent zijn mensen uit de algemene bevolking. Voor we een daling in opnames zien, zullen miljoenen mensen moeten zijn gevaccineerd."Komt het leeuwendeel van de opnames in de hospitalen nog steeds van de woonzorgcentra of valt dat ondertussen al wat mee? Want indien ja dan zou die vaccinatie op een vrij korte termijn toch wel een grote impact kunnen hebben op de cijfers doordat de zwaarste brandhaarden eruit gehaald worden.
.