Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben memmenbars ook een terras?hehe, memmen
Hier in merelbeke hadden paar die-hards zelfs gisteren al hun tenten opgeslagen voor het café...Straks ook wel een terrasje doen waarschijnlijk, restaurant bezoek kan niet doorgaan dus dan maar iets anders..
Maar als ge om half 7 al op het terras zit (dat pas om 8u open gaat) of om kwart na 8 al aan de gin tonic zit dan zijt ge ofwel een alcolieker ofwel een aansteller.
Iemand die kan uitleggen waarom Europa vandaag 2mrd dosissen koopt van pfizer? Iedereen 10x vaccineren?
Ik geef gewoon mijn mening.. dat is helemaal niet memmen zoals jij zegt.. en ik spreek ook nergens van regels overtreden. Staat u het niet aan.. so be it.Als het mag doet men wat men wil he. Nergens overtreed men regels dus moet men er ook niet van memmen.
Dat is in de verwachting dat toekomstige booster shots op basis van mRNA technologie even goed gaan presteren dan de huidige vaccins.
En ik denk niet dat die oorspronkelijke contracten opgesteld zijn met het oog op booster shots. Met reeds bestelde vaccins van andere producenten ben je niet veel meer in 2022 of 2023 gezien de varianten die op dat moment gaan circuleren.
Contract met Pfizer was voor 600 miljoen dosissen tot nu toe, dus nog niet eens voldoende om iedere EU burger volledig te vaccineren. En laat ons eerlijk zijn, bepaalde vaccins worden op dit moment gebruikt omdat er tekorten zijn van beter presterende alternatieven.
Er zijn nu 900 miljoen dosissen besteld met een optie voor nog eens 900 miljoen extra.Er zijn 400M europeanen. Daarvoor hebben we 800m dosissen nodig. Los van het feit dat er veel gevaccineerd zijn en neit iedereen gevaccineerd zal worden. Dus waarom 2mrd bestellen??
Om te beletten dat Israel en de US weer alles opkopen? Het komt in elk geval over als een combinatie van pro actief werken en overcompensatie voor de vele ballen die ze eerder lieten vallen.Er zijn 400M europeanen. Daarvoor hebben we 800m dosissen nodig. Los van het feit dat er veel gevaccineerd zijn en neit iedereen gevaccineerd zal worden. Dus waarom 2mrd bestellen??
Of om er Sinterklaas mee te kunnen spelen?Ik kan nog altijd niet volgen. We hebben ondertussen 3 of 4mrd dosissen besteld. 10 booster shots per jaar?
Klinkt gewoon als geld wegpissen nu als compensatie voor eerder gefaald beleid...
Maar straks om 12u is niet zoals 's ochtends 8u. Wie zit er nu al van 's ochtends op een terras? Aanstellers zoals iemand hier reeds heeft vermeld.Ik ga zo meteen toch ook een terras doen.
Ik zie eigenlijk echt niet in waarom ik daarvoor een triestig leven zou hebben.
Hier waren dat leden van een of andere wandelclub, voornamelijk oudere mensen die op zaterdag vroeg wandelen. Leven en laten leven zeker? Ik ga ook niet meteen dat eerste weekend mee de hoop vullen maar het mag.Maar straks om 12u is niet zoals 's ochtends 8u. Wie zit er nu al van 's ochtends op een terras? Aanstellers zoals iemand hier reeds heeft vermeld.
Dat is dan ook weer niet de doelgroep die ik bedoel.Hier waren dat leden van een of andere wandelclub, voornamelijk oudere mensen die op zaterdag vroeg wandelen. Leven en laten leven zeker? Ik ga ook niet meteen dat eerste weekend mee de hoop vullen maar het mag.
Laten we stellen dat er een jaar lang een verbod was op het eten van paardenstront. Dan zou je diezelfde mensen daar ook zien zitten van zodra het weer mag.