When it hits for the 2nd time
![]()
Gisteren weer positief getest
Wanneer was de eerste keer?
Kan zijn dat je weer positief test omdat je nog sporen van virus van vorige besmetting hebt.
Normaal wordt dit ook onderzocht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
When it hits for the 2nd time
![]()
Liters bier met croissants.. een nieuwe combinatie5u later kunnen ze al allemaal een kotske doen en heel den boel opkuisen![]()

Meer of minder last ivgl eerste keer?When it hits for the 2nd time
![]()
Liters bier met croissants.. een nieuwe combinatie![]()
Zo smakelijk is dat nu toch ook weer niet ? Smiddags ja maar met ontbijt, nooit gesnapt.dat is iets dat ik ook nooit heb begrepen.
Champagne ontbijt : algemeen aanvaard en zoooo cool
maar o wee als je een pintje vraagt in de plaats

Grote steden doen het trouwens ook niet zo slecht hoor, Antwerpen en Mechelen zijn niet slechter dan hun omgeving qua aantal besmettingen per 100 k inwoners.De rest van Vlaams-Brabant (Leuven, Dienst, ...) heeft dan weer een hoger opgeleide bevolking: méér kans op thuiswerk, méér kans op goeie hygiënische omstandigheden, goeie woonomstandigheden. Er zijn daar ook relatief weinig grote steden : hoe minder dicht de bevolking op elkaar leeft, hoe minder kans Corona heeft.
Ttt, de social distancing regels niet correct opgevolgd?When it hits for the 2nd time
Volgens de regels moet minstens 1 kant volledig open zijn. Als dat dak dus volledig open kan, volstaat dat volgens de regels om als terras geclassificeerd te worden, volgens mij.google maps telt dit ook als terras lol? Dat is gewoon volledig gesloten buiten de deur ...
Op de ferry dan of wat?Zo smakelijk is dat nu toch ook weer niet ? Smiddags ja maar met ontbijt, nooit gesnapt.
2x gedaan en nooit meer.
Pinten rond een uur of 9 voor een dagje voetbal in engeland is weer een ander verhaal ( dan zijn we ook al wakker van 6u )![]()

Elk doet wat hij wil he. Wie zijn wij om daar over te oordelen.Sommigen moeten toch echt een triestig leven hebben als je al van 's ochtends een terraske moet doen. En het is er wel echt het weer voor... Het voordeel is natuurlijk wel dat al die corona wandelaars en fietsers van de baan zijn.![]()
Wij gaan altijd met de auto naar calais en wij zijn meestal om tegen 9u in dover en stoppen dan om nog wat te eten ( ik eet voor vertrek al, kameraden wachten meestal tot in dover voor engels ontbijt ), en daarna gaan de pinten al wel open.Op de ferry dan of wat?
Ik heb maar 1 keer in mijn leven 's ochtends bier gedronken, bij Chrysostomos (100 dagenviering) op school.
Mij de hele voormiddag mottig gevoeld, ook al was het maar 1 pintje
Champagne bij het ontbijt is toch ook zoiets dat ge alleen eens doet op vakantie als ge in een sjiek hotel zit.

Dat heeft meer met uw directe omgeving te maken. In onze directe omgeving is er niemand die op café gaat gaan...Ik kan me echt niet voorstellen dat de heropening van de horeca op een matig succes gaat uitdraaien, maar het weer kan (helaas) de eerstkomende 2 weken wel een ferme spelbreker zijn.
Voor de rest heb ik toch de indruk in de naaste omgeving dat iedereen staat te trappelen om weer te gaan, met als hoofdreden dat het één van de eerste stappen is die voor velen aanvoelt als eindelijk een stap richting het "normale" leven, ook al zijn er veel regels aan verbonden.
Ik ga vanavond in elk geval iets gaan drinken, ik kijk er wel naar uit moet ik zeggen.
Mensen met een triestig leven zijn degene die andere verwijten van een triestig leven te hebben. Leef en laat leven.Sommigen moeten toch echt een triestig leven hebben als je al van 's ochtends een terraske moet doen. En het is er wel echt het weer voor... Het voordeel is natuurlijk wel dat al die corona wandelaars en fietsers van de baan zijn.![]()
Leuvenaars zijn gewoon heel brave en goed opgevoede mensen die goed luisterenHet verschil in Vlaams-Brabant wordt voornamelijk gemaakt in Oost-VlaamsBrabant , zowel Leuven, Diest, Scherpenheuvel en Tienen bengelen helemaal onderaan het lijstje van steden qua besmettingen

Ik ga zo meteen toch ook een terras doen.Sommigen moeten toch echt een triestig leven hebben als je al van 's ochtends een terraske moet doen. En het is er wel echt het weer voor... Het voordeel is natuurlijk wel dat al die corona wandelaars en fietsers van de baan zijn.![]()
Mensen met een triestig leven zijn degene die andere verwijten van een triestig leven te hebben.Mensen met een triestig leven zijn degene die andere verwijten van een triestig leven te hebben. Leef en laat leven.
Als het mag doet men wat men wil he. Nergens overtreed men regels dus moet men er ook niet van memmen.Op die paar dagen of week zal het nu ook niet aankomen om ene te gaan drinken vind ik persoonlijk..