Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik u dan Genotsgestapo noemen, Matthias? Toe? Please???
Alé omdat gij het zijt.

Het gaat mij niet om de terras op zich. Het gaat om het feit dat de bevolking(ook jullie dus) eisen achter versoepelingen terwijl IC zo goed als vol zit. Defacto zeg je dan "laat de ziekenhuizen maar creperen, laat ze maar de triageplan toepassen als er bedden tekort zijn". .

Alé omdat gij het zijt.

Het gaat mij niet om de terras op zich. Het gaat om het feit dat de bevolking(ook jullie dus) eisen achter versoepelingen terwijl IC zo goed als vol zit. Defacto zeg je dan "laat de ziekenhuizen maar creperen, laat ze maar de triageplan toepassen als er bedden tekort zijn". .

De ICU zo goed als vol?

Eerste golf: bijna 1.250 ICU bedden bezet
Tweede golf: 1.500 ICU bedden bezet

Maar nu ligt met +- 930 bezette bedden de ICU blijkbaar al quasi helemaal vol?

Vreemd.

Laatst bewerkt:
Alé omdat gij het zijt.

Het gaat mij niet om de terras op zich. Het gaat om het feit dat de bevolking(ook jullie dus) eisen achter versoepelingen terwijl IC zo goed als vol zit. Defacto zeg je dan "laat de ziekenhuizen maar creperen, laten ze maar de triageplan toepassen als er bedden tekort zijn". .
Nee dat zegt gij

Trouwens gij roept moord en brand wanneer mensen regels overtreden maar hoe geraken die mensen die gij zo graag verdedigt op IC in de eerste plaats?

Het enige wat er geeist wordt is dat er "meer plekken" beschikbaar komen die "in de lijn van het huidige" liggen. Want iedereen spreekt nu al buiten af met 4 (om dan in een bos te gaan wandelen, in een veld te zitten met ne koelbox,... of zelfs in de fucking tuin te zitten). Als je dan gewoon op ne stoel aan een tafel buiten kunt zitten, wijzigt er eigenlijk niets aan blootstelling, maar je zet wel een ENORME stap richting een meer normale samenleving, wat een ontzettende mentale oppepper is (want velen zitten op hun tandvlees). Plus je activeert een hele rist slapende bedrijven.

Handhaving na 22u gaat wel een moeilijke worden, dan mag je weer met z’n 10 in t park gaan drinken (tot 24u, dan moet je weer opsplitsen in groepen van 3 🙄).

Omdat er ook nog andere mensen zijn die op IC liggen buiten coronapatiënten.

EzqhK52WUAUHnah

Dit lijkt me toch de totale ICU bezetting te zijn?

Maximaal 80dB wel he jongens, 80dB maximaal!

Bon allez er is perspectief gegeven. Maar wederom houden de genomen maatregelen weinig tot geen steek.

Maximaal 80dB wel he jongens, 80dB maximaal!

Bon allez er is perspectief gegeven. Maar wederom houden de genomen maatregelen weinig tot geen steek.
:ROFLMAO: Waarop slaat die regel nu weer ineens. Heb ik ergens iets gemist dat het virus zich nu ook via geluidsgolven verplaatst? Er zijn regels tegen geluidsoverlast, wat heeft dit nu weer met virusbestrijding te maken. Als er mensen nu zittend aan tafel een feestje willen bouwen, wat maakt dat nu uit.

:ROFLMAO: Waarop slaat die regel nu weer ineens. Heb ik ergens iets gemist dat het virus zich nu ook via geluidsgolven verplaatst? Er zijn regels tegen geluidsoverlast, wat heeft dit nu weer met virusbestrijding te maken. Als er mensen nu zittend aan tafel een feestje willen bouwen, wat maakt dat nu uit.

ik veronderstel dat het moeilijker is om iedereen aan tzfel te houden als er wat gedronken is en er muide muziek gedraaid wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan